Haha, links over "lange termijn problemen". Ben je de pensioenen, aow, geldschepping, ontwikkelingshulp en dergelijke vergeten? Dat is allemaal linkse ellende.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helaas zien jullie de lange termijn problemen die door het niet zien van het korte termijn probleem gaan ontstaan, ook niet. Lekker korten op de kunst, dat we een generatie gaan zien opgroeien, die bij het woord 'Appel' alleen denkt aan fruit of een computer... ach, detail. Moet kunnen.
Grappig dat je een "Appel" aan haalt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Helaas zien jullie de lange termijn problemen die door het niet zien van het korte termijn probleem gaan ontstaan, ook niet. Lekker korten op de kunst, dat we een generatie gaan zien opgroeien, die bij het woord 'Appel' alleen denkt aan fruit of een computer... ach, detail. Moet kunnen.
Afrikanen zijn anarchist of anders rechts, met afhankelijkheidstrekjes van links.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:04 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zijn Afrikanen over het algemeen links of rechts?
Nee, wel veel boomknuffelaars, natuurliefhebbers, kunstenaars, dansers, werklozen en dergelijk tuig. Ik ben er dan ook echt geweest.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hartstikke rechts. Heb je in Afrika ooit een grote staat gezien?
Beetje jammer alleen dat privé verzamelaars zelden mensen toelaten. En aangezien het merendeel van de musea zonder subsidie niet kan draaien, zullen dat de enigen zijn die nog Appels hebben hangen. Zoals ik al zei: lekker naar de korte termijn en de kosten/baten analyse blijven kijken en niet nadenken over de maatschappelijke, educationele en sociale langere termijn-gevolgen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Karel Appel is dan ook iets wat mensen in hun privé-sfeer moeten gaan waarderen, daar hoeft geen geld naartoe. Mensen die geïnteresseerd zijn in kunst zoeken het zelf wel op, daar hoef je ze niet voor te dwingen.
Want de wereld gaat ten onder zonder een Karel Appel in een museum? Schei toch uit man..quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat privé verzamelaars zelden mensen toelaten. En aangezien het merendeel van de musea zonder subsidie niet kan draaien, zullen dat de enigen zijn die nog Appels hebben hangen. Zoals ik al zei: lekker naar de korte termijn en de kosten/baten analyse blijven kijken en niet nadenken over de maatschappelijke, educationele en sociale langere termijn-gevolgen.
Ik hang nog liever een tekening van m'n kind aan de muur, ziet er ook nog beter uit ook waarschijnlijk. De enige pre die Appel heeft is z'n naam, die kan me wat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunst, man. Daar ben jij gewoon niet elitair genoeg voor.
Beginnen we weer met huilie huilie. Nee je hoeft mijn kunst niet te zien en nee, je mag niet in mijn bmw rijden. De oplossing ga zelf werken en koop zelf wat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Beetje jammer alleen dat privé verzamelaars zelden mensen toelaten. En aangezien het merendeel van de musea zonder subsidie niet kan draaien, zullen dat de enigen zijn die nog Appels hebben hangen. Zoals ik al zei: lekker naar de korte termijn en de kosten/baten analyse blijven kijken en niet nadenken over de maatschappelijke, educationele en sociale langere termijn-gevolgen.
?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ook dat is éen van de rechtse hobby's: Ontken alles en vermijd het, in spiegels te kijken.
Al die dingen die je noemt kunnen ook hartstikke rechts zijn, zolang de staat er maar niet bij betrokken is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:08 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee, wel veel boomknuffelaars, natuurliefhebbers, kunstenaars, dansers, werklozen en dergelijk tuig. Ik ben er dan ook echt geweest.
Ja een links mens die schermt met een rechts belegginsobject het kan bijna niet mooier.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hang nog liever een tekening van m'n kind aan de muur, ziet er ook nog beter uit ook waarschijnlijk. De enige pre die Appel heeft is z'n naam, die kan me wat.
Jazeker. O, en mijn broer is kunsthandelaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:11 schreef mlg het volgende:
Hebben jullie ooit kitsch en kunst gezien? Het meeste is kunst uit de tijd toen het nog niet gesubsidieerd werd. Het is toch te idioot voor woorden dat kunst van 3000 jaar geleden mooier is, dan de over gesubsidieerde kunst van anno 2010?
Uiteraard, ze waarderen allemaal "Kunst" maar ze weigeren er geld voor neer te leggen, ja 20 euro voor een gesubsidieerd kaartje van een openbaar museum kan er nog net door, maar dat is het dan wel. Wanneer de kosten verhoogd worden is het weer "poot uittrekken door de elite!".quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja een links mens die schermt met een rechts belegginsobject het kan bijna niet mooier.
Troll.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij bestaan "rechtse hobby's" niet echt. Het is meer een manier van leven: ingesteld op egoïsme, decadentie en hedonisme. Links vindt dat je ook moet investeren in de samenleving als geheel. Rechts versobert de samenleving het liefst en besteedt dat geld aan beleid waarbij lasten van het bedrijfsleven en de rijkste mensen worden verlicht. De hypotheekrenteaftrek is een goed voorbeeld.
Een veel gehoorde kreet is "niet van mijn belastingcenten", tenzij ze er natuurlijk zelf baat bij hebben (ziedaar het egoïsme). En daar komt nog bij dat 'generieke' maatregelen (waarbij draagkracht buitenspel staat), zoals verhoging van de BTW op concertkaartjes, voor rijke mensen in verhouding veel beter betaalbaar zijn.
Laat lekker zitten, dit soort figuren zullen het nooit snappen.quote:
Dat is logisch, omdat de huidige 'kunst' geen kwaliteitscontrole kent. Het is in die zin niks anders dan gesubsidieerd kantklossen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:11 schreef mlg het volgende:
Hebben jullie ooit kitsch en kunst gezien? Het meeste is kunst uit de tijd toen het nog niet gesubsidieerd werd. Het is toch te idioot voor woorden dat kunst van 3000 jaar geleden mooier is, dan de over gesubsidieerde kunst van anno 2010?
Wij zullen elkaar zeker niet de kroeg uitvechten tijdens een discussie boven een biertjequote:Op zaterdag 20 november 2010 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
We kunnen het ook nooit goed doen natuurlijk.
Nou, zoals ik al zei worden er eisen vanuit de overheid gesteld aan kunst om een subsidie te ontvangen. Kunstenaars werken dus naar de eisen van de overheid toe, en niet naar de eisen van de bevolking die de vraag creeren. Daarom deugt de kunst van deze tijd niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is logisch, omdat de huidige 'kunst' geen kwaliteitscontrole kent. Het is in die zin niks anders dan gesubsidieerd kantklossen.
Nee? Laten we eens kijken:quote:
Ik ga het geen eens lezen, jij bent dom en je zegt nooit wat zinnigs, ook niet buiten de politiek.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:17 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee? Laten we eens kijken:
- Marktwerking: heeft o.a. nutsbedrijven en zorg verslechterd en duurder gemaakt.
- Defensie: voor kunst, cultuur en kinderbijslag is er zogenaamd geen geld, maar we kopen wel een stel Amerikaanse straaljagers en gaan op missie in Afghanistan.
- Meer blauw op straat: is er een lineair verband tussen het aantal politieagenten op straat en het vóórkomen van misdaad? Ik moet het nog zien.
- Hard straffen: maakt misdaad gewelddadiger, want als er harder gestraft wordt doen misdadigers beter hun best om aan de politie te ontkomen (zie VS) en maakt gevangenisverblijf duurder (want langer).
- Allochtonen uitzetten: handhaving kost handenvol geld, kijk alleen al naar alle vliegtickets naar bijv. Irak die het de overheid kost.
- Meer asfalt en harder rijden: meer asfalt = meer mensen die het gebruiken = binnen de korste keren wéér files. Voor harder rijden zijn de Nederlandse snelwegen niet gemaakt (o.a. door hun ligging en de daaruit volgende geluids- en milieuhinder).
- Kernenergie: niet schoon (want kernafval) en niet duurzaam (want uranium nodig).
- Hypotheekrenteaftrek: ook hier weer: kost handenvol geld, terwijl er voor kinderopvang etc. zogenaamd geen geld is.
- Israël steunen: als je niet erkent dat de Israëliërs op zijn minst evenveel schuld dragen als de Palestijnen ben je als buitenlandse overheid slecht bezig als het op conflictbemiddeling aankomt.
En toch hè, ook al is het gebouwd door een links-midden kabinet, ik zie dergelijke uitgaven aan defensie niet als verloren waarde moet ik bekennen. Ik zou het veel erger vinden wanneer de generaals in een houten barak zouden moeten doorbrengen en buitenlandse functionarissen de totale armoede van een van 's werelds rijkste landen zou moeten zien in nota bene defensie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wij zullen elkaar zeker niet de kroeg uitvechten tijdens een discussie boven een biertje.
On topic; Defensie rechtse hobby,
Hoe komt dit ding er dan: Generaal schaamt zich voor kazerne van 450 miljoen
Das echt niet gebouwd door mark rutte in de afgelopen 6 weken.
Typische PVV-mentaliteit: niet luisteren wat de tegenstander zegt uit angst dat wat hij zegt misschien wel steekhoudend is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ga het geen eens lezen, jij bent dom en je zegt nooit wat zinnigs, ook niet buiten de politiek.
Ach joh hij woont toch in het bijna communistische buitenland, laat hem.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:18 schreef mlg het volgende:
Ik ga het geen eens lezen, jij bent dom en je zegt nooit wat zinnigs, ook niet buiten de politiek.
De schoonheid van kunst zit 'm in de ervaring van de waarnemer. Het is een geweldig voorbeeld om de wetten van vraag en aanbod te illustreren. De overheid draagt zorg voor de aanbodzijde, maar de vraagzijde is uitgeschakeld. Resultaat: er wordt een enorme hoeveelheid troep geproduceerd waar niemand op zit te wachten. Ultieme marktverstoring, en niks anders dan de communistische vijfjarenplannen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou, zoals ik al zei worden er eisen vanuit de overheid gesteld aan kunst om een subsidie te ontvangen. Kunstenaars werken dus naar de eisen van de overheid toe, en niet naar de eisen van de bevolking die de vraag creeren. Daarom deugt de kunst van deze tijd niet.
Goeie troll, dat wel. Je klinkt bijna geloofwaardigquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij bestaan "rechtse hobby's" niet echt. Het is meer een manier van leven: ingesteld op egoïsme, decadentie en hedonisme. Links vindt dat je ook moet investeren in de samenleving als geheel. Rechts versobert de samenleving het liefst en besteedt dat geld aan beleid waarbij lasten van het bedrijfsleven en de rijkste mensen worden verlicht. De hypotheekrenteaftrek is een goed voorbeeld.
Een veel gehoorde kreet is "niet van mijn belastingcenten", tenzij ze er natuurlijk zelf baat bij hebben (ziedaar het egoïsme). En daar komt nog bij dat 'generieke' maatregelen (waarbij draagkracht buitenspel staat), zoals verhoging van de BTW op concertkaartjes, voor rijke mensen in verhouding veel beter betaalbaar zijn.
Ik heb het wel gelezen. Maar het is niet steekhoudend.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:20 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Typische PVV-mentaliteit: niet luisteren wat de tegenstander zegt uit angst dat wat hij zegt misschien wel steekhoudend is.
Dit inderdaad, teveel moeite om er op in te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen. Maar het is niet steekhoudend.
De waarheid is zo pijnlijk dat je het maar een troll noemt om je ongemak weg te nemen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goeie troll, dat wel. Je klinkt bijna geloofwaardig
Ach, iemand die nog gelooft in staatsbedrijven is moeilijk serieus te nemen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:20 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Typische PVV-mentaliteit: niet luisteren wat de tegenstander zegt uit angst dat wat hij zegt misschien wel steekhoudend is.
Maar de HRA moet ook weg. Achtelijk ding.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:21 schreef Scorpie het volgende:
Goeie troll, dat wel. Je klinkt bijna geloofwaardig
Dus iemand die een mening geeft die jou niet welgevallig is, is meteen een troll?quote:
Ik vertaal het even voor je: het is zo subjectief dat er niet op ingegaan kan worden. Net als jouw bovenstaande reactie. Hoeveel kwalificaties kan je in een reactie stoppenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De waarheid is zo pijnlijk dat je het maar een troll noemt om je ongemak weg te nemen?
Makkelijk gezegd natuurlijk, als je geen moeite doet om er inhoudelijk op in te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen. Maar het is niet steekhoudend.
Kennelijk mis je dat ik een specifiek deel aangewezen heb. Vrij beledigende kwalificaties.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus iemand die een mening geeft die jou niet welgevallig is, is meteen een troll?
Ik zeg gewoon precies wat ik vind. Vervelend voor je dat het zo confronterend is, maar kijk anders eens om je heen. Kijk naar mensen die wonen in kasten van huizen, maar ondertussen wel hun hypotheekrente mogen aftrekken.
Rechts draait om egoïsme; of je het nou leuk vindt of niet. Het is eigenlijk amper nog een mening te noemen, het is veelal gewoon een feit. De rijken steeds rijker, de armen steeds armer. Geen solidariteit, maar marktwerking.
Blabla, ben je op je teentjes getrapt, mlg? Houd die idiote praatjes over verderfelijk maar lekker voor je.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Deze linkse kreten waren in ieder geval niet bevorderlijk voor het bewustzijn van de mens over het milieu. Zo zie je maar weer wie hier de verderfelijke types in de maatschappij zijn.
Het is ook onzin, je gaat toch ook niet met een 3 jarige in discussie over de HRA of wel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd natuurlijk, als je geen moeite doet om er inhoudelijk op in te gaan.
Zwaktebod.
Die rechtsen in kasten van huizen betalen nog altijd jouw uitkering, ook als ze gebruik maken van HRA.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus iemand die een mening geeft die jou niet welgevallig is, is meteen een troll?
Ik zeg gewoon precies wat ik vind. Vervelend voor je dat het zo confronterend is, maar kijk anders eens om je heen. Kijk naar mensen die wonen in kasten van huizen, maar ondertussen wel hun hypotheekrente mogen aftrekken.
Rechts draait om egoïsme; of je het nou leuk vindt of niet. Het is eigenlijk amper nog een mening te noemen, het is veelal gewoon een feit. De rijken steeds rijker, de armen steeds armer. Geen solidariteit, maar marktwerking.
Er zijn ook mensen die in kasten van huizen wonen en overwegend links stemmen, zijn dat de verlossers?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je kunt al je punten op de HRA na op meerdere manieren verwerpen, maar dat is op dit forum al tien duizend keer gedaan met bronnen, secundaire- en primaire bronnen, maar je negeert het en je blijft maar lekker met je puisterige kop glashard het tegendeel beweren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd natuurlijk, als je geen moeite doet om er inhoudelijk op in te gaan.
Zwaktebod.
Argumenten zijn op?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die rechtsen in kasten van huizen betalen nog altijd jouw uitkering, ook als ze gebruik maken van HRA.
Nee, niks daarvan. Die linkse activisten maken de boel zo ongeloofwaardig met dat angst zaaien. Ze graven voor normaal links een mooie kuil waar rechts ze in kan drukken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blabla, ben je op je teentjes getrapt, mlg? Houd die idiote praatjes over verderfelijk maar lekker voor je.
Eh, nee hoor. De (potentiële) geldverspilling m.b.t. defensie is niet heel logisch te noemen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef mlg het volgende:
Nee, je kunt al je punten op de HRA na op meerdere manieren verwerpen, maar dat is op dit forum al tien duizend keer gedaan met bronnen, secundaire- en primaire bronnen, maar je negeert het en je blijft maar lekker met je puisterige kop glashard het tegendeel beweren.
Ik neem er geen woord van terug, ook niet als jij dat als beledigend ervaart. Recht op vrije meningsuiting, weet je nog wel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef eriksd het volgende:
Kennelijk mis je dat ik een specifiek deel aangewezen heb. Vrij beledigende kwalificaties.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Sachertorte het volgende:
Die rechtsen in kasten van huizen betalen nog altijd jouw uitkering, ook als ze gebruik maken van HRA.
Dit is een mooi voorbeeld van je gebrek aan kennis trouwens. Friesland communistisch?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ach joh hij woont toch in het bijna communistische buitenland, laat hem.
Als je het mij vraagt is dat het beste argument waar een normaal denkend wezen altijd gelijk geeft.quote:
Defensie hoort juist een van de weinige dingen te zijn die ten alle tijden perfect geregeld en gefinancierd dient te zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eh, nee hoor. De (potentiële) geldverspilling m.b.t. defensie is niet heel logisch te noemen.
Omdat jij dat belangrijk vindt of wat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
Defensie hoort juist een van de weinige dingen te zijn die ten alle tijden perfect geregeld en gefinancierd dient te zijn.
Omdat het belangrijk is voor het land.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat jij dat belangrijk vindt of wat?
Defensie hoort een van de hoofdtaken van de overheid te zijn, dus zo raar is het inderdaad niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Defensie hoort juist een van de weinige dingen te zijn die ten alle tijden perfect geregeld en gefinancierd dient te zijn.
Rijke mensen die (toch) links stemmen, zijn mensen die er niets op tegen hebben om een stukje van die rijkdom met anderen te delen. Een mooi voorbeeld tijdens de verkiezingscampagne was de roemruchte uitzending van Eén Vandaag, waarbij ze op bezoek gingen bij o.a. een rijke villabewoner en een bijstandsmoeder. Volgens VVD-beleid ging die villabewoner er jaarlijks 1.800 euro op vooruit, terwijl anderen fors moeten inleveren. Dat vond die man zelf ook wel een beetje te gortig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Arglist het volgende:
Er zijn ook mensen die in kasten van huizen wonen en overwegend links stemmen, zijn dat de verlossers?
Ah ,een "normaal denkend wezen". Ja, het toonbeeld van een argument inderdaad, om je op zoiets te beroepen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is dat het beste argument waar een normaal denkend wezen altijd gelijk geeft.
Gebruik gewoon de zoekfunctie, mensen zijn het herhalen zat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dit is een mooi voorbeeld van je gebrek aan kennis trouwens. Friesland communistisch?Het is zo'n beetje het grootste CDA-bolwerk na Limburg.
Overigens illustreert het mijn punt prima dat iedereen weigert inhoudelijk op mijn argumenten in te gaan, en zich er in plaats daarvan probeert af te maken met een persoonlijke aanval (het is onzin, je bent een communist, je bent een 3-jarige, ...). Als mijn argumenten werkelijk zo slecht waren, dan zou het niet zo veel moeite moeten zijn om ze even te ontkrachten, toch? Toch doet niemand het. Q.E.D.
Ik ben blij dat je wat basale rechtenkennis hebt verworven. Laat onverlet dat ik je dat recht niet ontneem, dus een loze opmerking. Dat ik er aanstoot aan neem is uiteraard mijn goed rechtquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem er geen woord van terug, ook niet als jij dat als beledigend ervaart. Recht op vrije meningsuiting, weet je nog wel?
[..]
Uitkering?! Dus omdat ik niet zo veel op heb met de egocentrische rechtse levenshouding, moet ik wel een linkse rakker zijn die daarom per definitie ook een uitkering trekt. Ik heb nog nooit een uitkering getrokken; jammer voor je.
Stel je voor dat Luxemburg komt binnenvallen ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het belangrijk is voor het land.
Kan je dat voorbeeld nog eens berekenen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rijke mensen die (toch) links stemmen, zijn mensen die er niets op tegen hebben om een stukje van die rijkdom met anderen te delen. Een mooi voorbeeld tijdens de verkiezingscampagne was de roemruchte uitzending van Eén Vandaag, waarbij ze op bezoek gingen bij o.a. een rijke villabewoner en een bijstandsmoeder. Volgens VVD-beleid ging die villabewoner er jaarlijks 1.800 euro op vooruit, terwijl anderen fors moeten inleveren. Dat vond die man zelf ook wel een beetje te gortig.
Maar de echte rechtse rakkers vinden dat prima. Let maar op VVD-speeches. Het doel is altijd lastenverlichting voor het bedrijfsleven en voor burgers. Nu klinkt dat laatste nobel, maar van de lastenverlichting voor burgers profiteren de rijksten het hardst. Precies waar die 1.800 euro voordeel uit bovengenoemd voorbeeld vandaan kwam.
Heb ik iets gemist? Is Frankrijk een inval aan het voorbereiden sinds ze zich terug hebben getrokken uit de EU?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het belangrijk is voor het land.
Hey, als de HRA geen subsidie is, zijn zorgtoeslag en stufi geen uitkering hè.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je wat basale rechtenkennis hebt verworven. Laat onverlet dat ik je dat recht niet ontneem, dus een loze opmerking. Dat ik er aanstoot aan neem is uiteraard mijn goed recht
Nog nooit één uitkering in enigerlij vorm? Stufi? Zorgtoeslag? Huurtoeslag? Dat geld komt ook van die verfoeide rechtse mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |