quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee hoor, want rechts is niet typerend voor bv. milieu vervuilen en geld verdienen. Een linkse kan net zo voor die punten zijn, en rechtsen kunnen net zo voor het milieu en tegen hebzucht zijn.
Ga dat lekker doen, jij doet hier de meest achterlijke beweringen en niet een ander.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voor dit soort opmerkingen moet FOK toch eigenlijk een 'ROFL' smiley gaan invoeren...
Juist!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:43 schreef mlg het volgende:
Rechts hoeft helemaal niet te gaan om een toename van welvaart, maar om eigen keuzes en verantwoordelijkheid.
Ken je het woord 'maecenas'? Het betekent dat iemand de kunst steunt, meestal financieel. Weet je waar het woord vandan komt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee gaan dereguleren.
Nogmaals al 10000 jaar wonen we in steden en is er kunst en cultuur. Subsidie onzin is van de laatste 50 jaar of zelfs nog korter. De overige 9950 hebben we het prima zonder gedaan.
quote:Gaius Cilnius Maecenas (70 v. Chr. - 8 v. Chr.) was een beroemde Romeinse staatsman en kunstbeschermer van Etruskische afkomst. Hij diende onder keizer Augustus als zijn vervanger bij diens buitenlandse reizen en als een soort minister van Binnenlandse Zaken. Reeds in de Oudheid kreeg zijn naam de betekenis van "beschermer en sponsor van de kunst".
Nee daarom neemt hij het in het extreme, echter je kan niet ontkennen dat het milieu voor rechtse mensen minder belangrijk is. Dat wil niet zeggen dat we met een bulldozer door het regenwoud gaan zoals gesteld wordt in de OP. Dat is gewoon simpelweg belachelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee hoor, want rechts is niet typerend voor bv. milieu vervuilen en geld verdienen. Een linkse kan net zo voor die punten zijn, en rechtsen kunnen net zo voor het milieu en tegen hebzucht zijn.
Eens, maar gelukkig leid dat vaak tot meer welvaart en zelfontwikkeling. Je handje ophouden en vertrouwen in anderen leid nooit tot zelfontplooiing en welvaart.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Rechts hoeft helemaal niet te gaan om een toename van welvaart, maar om eigen keuzes en verantwoordelijkheid.
Prima, dan blijf je lekker zeggen dat hij gelijk heeft, maar daarmee diskwalificeer jij jezelf door met deze puberachtige uitspattingen mee te gaan, want ze slaan kant noch wal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee daarom neemt hij het in het extreme, echter je kan niet ontkennen dat het milieu voor rechtse mensen minder belangrijk is. Dat wil niet zeggen dat we met een bulldozer door het regenwoud gaan zoals gesteld wordt in de OP. Dat is gewoon simpelweg belachelijk.
o, gaap de romeinen. We hebben ook nog de grieken de egyptenaren de soemieren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ken je het woord 'maecenas'? Het betekent dat iemand de kunst steunt, meestal financieel. Weet je waar het woord vandan komt?
Het staat jou helemaal vrij om een obscuur kunstclubje te subsidieren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ken je het woord 'maecenas'? Het betekent dat iemand de kunst steunt, meestal financieel. Weet je waar het woord vandan komt?
Ik zeg nergens dat hij gelijk heeft, ik zeg dat hij de essentie zijdelings raakt maar hemzelf volledig belachelijk maakt door het zo zwart wit neer te zetten en een echte politieke discussie uit de weg te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Prima, dan blijf je lekker zeggen dat hij gelijk heeft, maar daarmee diskwalificeer jij jezelf door met deze puberachtige uitspattingen mee te gaan.
Dat is exact de essentie waar ik op doelde, en ben het volledig met je eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind hebzucht ook niet goed, alleen asfalteren ook niet, fixatie op geld ook niet, maar als dat de wil van de mens is, dan moet je dat accepteren. Dat is rechts denken, en de standpunten met hebzucht en die onzin zijn allemaal generalisaties waarmee links jou ook nog wat wijs heeft gemaakt. Jammer.
Dat klopt ook wel, maar ik ben zelf geboren in de jaren 70 en sinds half de jaren 80 zijn we bang gemaakt met zure regen. Bleek achteraf een schimmelinfectie of virusinfectie te zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
Nee daarom neemt hij het in het extreme, echter je kan niet ontkennen dat het milieu voor rechtse mensen minder belangrijk is.
Ja maar dat asfalt valt best mee minder dan 2 1/2 % van nederland beslaat. Dat mogen er best 5% worden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is exact de essentie waar ik op doelde, en ben het volledig met je eens.
Oke, dan heb ik dat verkeerd van je begrepen. In ieder geval is links het opdringen van 'algemene' belangen die vaak maar de helft van de bevolking vertegenwoordigen waarvan zeker driekwart van die halve bevolking weinig tot geen diploma's hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is exact de essentie waar ik op doelde, en ben het volledig met je eens.
Ik ben het niet zozeer eens met zijn standpunten over de politiek, maar wel zijn uitgangspunt. Als het gaat om asfalt dan mag het van mij veel meer. Ik vind hebzucht niet zo verkeerd aangezien het economische groei teweeg brengt, asfalt vind ik ook niet verkeerd aangezien het economische groei faciliteert.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dat asfalt valt best mee minder dan 2 1/2 % van nederland beslaat. Dat mogen er best 5% worden.
Denk je dat al die files zo goed zijn voor het milieu?
Ja, dat is echt een goede reden om je rug naar het milieu te keren. De tering.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar ik ben zelf geboren in de jaren 70 en sinds half de jaren 80 zijn we bang gemaakt met zure regen. Bleek achteraf een schimmelinfectie of virusinfectie te zijn.
We wachten hier nog steeds tot alle bomen dood zijn.
Hoax dus.
Leer typen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:12 schreef Macabrefuture het volgende:
Aangezien Links vele `hobby,s` schijnt te hebben, moet natuurlijk zijn tegenpool Rechts ook zijn `hobby,s` hebben..
Tot z,n dood, zoveel mogelijk het milieu vervuilen.
Duurzaam is een vies woord. Tenzij het geld oplevert.
Leven draait alleen maar om geld en winst.
Als het even kan verkoopt die nog z,n moeder nog voor een paar extra centen..
Meer asfalt krijgen hun een strakke plasser van.
Openbaar vervoer is communistisch..
Hun leven is ingericht om emoties van onderbuik gevoelens volgzaam te zijn.
Hebzucht is goed,
Roddelen en roddelbladen is hun collectieve hobby..
Iets wat kunst is, moet vernietigt worden, en musea,s zullen ze niet zo gauw bevinden (tenzij voor geld, daar zijn ze gek op. Doen ze alles voor de "rechtsmensch").
De islam is hun grootste vijand.
Rechts lullen, links zakkenvullen..
Dit zijn er zo een paar, nog meer mensen die nog meer rechtse `hobby,s` weet van de O zo superieure (Ze krijgen het niet cadeau) "Rechtsmensch"
?
Nee maar wel een goede reden om niet blind achter alle nu populaire milieu hoaxes aan te lopen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, dat is echt een goede reden om je rug naar het milieu te keren. De tering.
Precies, de dictatuur van het proletariaat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik dat verkeerd van je begrepen. In ieder geval is links het opdringen van 'algemene' belangen die vaak maar de helft van de bevolking vertegenwoordigen waarvan zeker driekwart van die halve bevolking weinig tot geen diploma's hebben.
Deze linkse kreten waren in ieder geval niet bevorderlijk voor het bewustzijn van de mens over het milieu. Zo zie je maar weer wie hier de verderfelijke types in de maatschappij zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een goede reden om je rug naar het milieu te keren. De tering.
Ook dat is éen van de rechtse hobby's: Ontken alles en vermijd het, in spiegels te kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:58 schreef eriksd het volgende:
Ik herken mij in geen van deze punten
- Marktwerkingquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:12 schreef Macabrefuture het volgende:
nog meer mensen die nog meer rechtse `hobby,s` weet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |