Onzin, als je rechts juist van een ding niet kan betichten dan is het het probleem vermijden. We zien geen probleem dus doen we er niks aan, dat links het ziet als een probleem zal ons aan de kont roesten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ook dat is éen van de rechtse hobby's: Ontken alles en vermijd het, in spiegels te kijken.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
- Marktwerking
- Defensie
- Meer blauw op straat
- Hard straffen
- Allochtonen uitzetten
- Meer asfalt en harder rijden
- Kernenergie
- Hypotheekrenteaftrek
- Israël steunen
Het is wetenschappelijk bewezen dat rechtse mensen groter geschapen zijn. De linkse gedachte (?) is eigenlijk niets anders dan penisnijd in optima forma.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:29 schreef ethiraseth het volgende:
Leuk om telkens weer te zien hoe rechts meteen op zijn veel te kleine pikkie is getrapt als ze ook maar enige kritiek krijgen, maar als het over links gaat dan moet er niet zo gezeurd worden.
Zijn Afrikanen over het algemeen links of rechts?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:03 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat rechtse mensen groter geschapen zijn. De linkse gedachte (?) is eigenlijk niets anders dan penisnijd in optima forma.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:03 schreef Sachertorte het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat rechtse mensen groter geschapen zijn. De linkse gedachte (?) is eigenlijk niets anders dan penisnijd in optima forma.
Helaas zien jullie de lange termijn problemen die door het niet zien van het korte termijn probleem gaan ontstaan, ook niet. Lekker korten op de kunst, dat we een generatie gaan zien opgroeien, die bij het woord 'Appel' alleen denkt aan fruit of een computer... ach, detail. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, als je rechts juist van een ding niet kan betichten dan is het het probleem vermijden. We zien geen probleem dus doen we er niks aan, dat links het ziet als een probleem zal ons aan de kont roesten.
In z,n krakershol zal de verwarming wel afgesloten zijn wegens wanbetaling.quote:
Hartstikke rechts. Heb je in Afrika ooit een grote staat gezien?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:04 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zijn Afrikanen over het algemeen links of rechts?
Karel Appel is dan ook iets wat mensen in hun privé-sfeer moeten gaan waarderen, daar hoeft geen geld naartoe. Mensen die geïnteresseerd zijn in kunst zoeken het zelf wel op, daar hoef je ze niet voor te dwingen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helaas zien jullie de lange termijn problemen die door het niet zien van het korte termijn probleem gaan ontstaan, ook niet. Lekker korten op de kunst, dat we een generatie gaan zien opgroeien, die bij het woord 'Appel' alleen denkt aan fruit of een computer... ach, detail. Moet kunnen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Karel Appel is dan ook iets wat mensen in hun privé-sfeer moeten gaan waarderen, daar hoeft geen geld naartoe. Mensen die geïnteresseerd zijn in kunst zoeken het zelf wel op, daar hoef je ze niet voor te dwingen.
Haha, links over "lange termijn problemen". Ben je de pensioenen, aow, geldschepping, ontwikkelingshulp en dergelijke vergeten? Dat is allemaal linkse ellende.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helaas zien jullie de lange termijn problemen die door het niet zien van het korte termijn probleem gaan ontstaan, ook niet. Lekker korten op de kunst, dat we een generatie gaan zien opgroeien, die bij het woord 'Appel' alleen denkt aan fruit of een computer... ach, detail. Moet kunnen.
Grappig dat je een "Appel" aan haalt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Afrikanen zijn anarchist of anders rechts, met afhankelijkheidstrekjes van links.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:04 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zijn Afrikanen over het algemeen links of rechts?
Nee, wel veel boomknuffelaars, natuurliefhebbers, kunstenaars, dansers, werklozen en dergelijk tuig. Ik ben er dan ook echt geweest.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:05 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hartstikke rechts. Heb je in Afrika ooit een grote staat gezien?
Beetje jammer alleen dat privé verzamelaars zelden mensen toelaten. En aangezien het merendeel van de musea zonder subsidie niet kan draaien, zullen dat de enigen zijn die nog Appels hebben hangen. Zoals ik al zei: lekker naar de korte termijn en de kosten/baten analyse blijven kijken en niet nadenken over de maatschappelijke, educationele en sociale langere termijn-gevolgen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Karel Appel is dan ook iets wat mensen in hun privé-sfeer moeten gaan waarderen, daar hoeft geen geld naartoe. Mensen die geïnteresseerd zijn in kunst zoeken het zelf wel op, daar hoef je ze niet voor te dwingen.
Want de wereld gaat ten onder zonder een Karel Appel in een museum? Schei toch uit man..quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat privé verzamelaars zelden mensen toelaten. En aangezien het merendeel van de musea zonder subsidie niet kan draaien, zullen dat de enigen zijn die nog Appels hebben hangen. Zoals ik al zei: lekker naar de korte termijn en de kosten/baten analyse blijven kijken en niet nadenken over de maatschappelijke, educationele en sociale langere termijn-gevolgen.
Ik hang nog liever een tekening van m'n kind aan de muur, ziet er ook nog beter uit ook waarschijnlijk. De enige pre die Appel heeft is z'n naam, die kan me wat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kunst, man. Daar ben jij gewoon niet elitair genoeg voor.
Beginnen we weer met huilie huilie. Nee je hoeft mijn kunst niet te zien en nee, je mag niet in mijn bmw rijden. De oplossing ga zelf werken en koop zelf wat.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Beetje jammer alleen dat privé verzamelaars zelden mensen toelaten. En aangezien het merendeel van de musea zonder subsidie niet kan draaien, zullen dat de enigen zijn die nog Appels hebben hangen. Zoals ik al zei: lekker naar de korte termijn en de kosten/baten analyse blijven kijken en niet nadenken over de maatschappelijke, educationele en sociale langere termijn-gevolgen.
?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ook dat is éen van de rechtse hobby's: Ontken alles en vermijd het, in spiegels te kijken.
Al die dingen die je noemt kunnen ook hartstikke rechts zijn, zolang de staat er maar niet bij betrokken is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:08 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee, wel veel boomknuffelaars, natuurliefhebbers, kunstenaars, dansers, werklozen en dergelijk tuig. Ik ben er dan ook echt geweest.
Ja een links mens die schermt met een rechts belegginsobject het kan bijna niet mooier.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hang nog liever een tekening van m'n kind aan de muur, ziet er ook nog beter uit ook waarschijnlijk. De enige pre die Appel heeft is z'n naam, die kan me wat.
Jazeker. O, en mijn broer is kunsthandelaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:11 schreef mlg het volgende:
Hebben jullie ooit kitsch en kunst gezien? Het meeste is kunst uit de tijd toen het nog niet gesubsidieerd werd. Het is toch te idioot voor woorden dat kunst van 3000 jaar geleden mooier is, dan de over gesubsidieerde kunst van anno 2010?
Uiteraard, ze waarderen allemaal "Kunst" maar ze weigeren er geld voor neer te leggen, ja 20 euro voor een gesubsidieerd kaartje van een openbaar museum kan er nog net door, maar dat is het dan wel. Wanneer de kosten verhoogd worden is het weer "poot uittrekken door de elite!".quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja een links mens die schermt met een rechts belegginsobject het kan bijna niet mooier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |