quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je dat vaker, dat je zo enthousiast bent met knopjes?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
te enthousiast![]()
nieuwe knop is niet zo razendsnel dat het nummer ook aangepast wordt
dat moet je idd nog steeds zelf veranderenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
te enthousiast![]()
nieuwe knop is niet zo razendsnel dat het nummer ook aangepast wordt
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb trouwens ook nog speculaascakejes
lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb trouwens ook nog speculaascakejes
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je dat vaker, dat je zo enthousiast bent met knopjes?
Jaquote:
ja!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
ok , even alles op orde gooien.Genoeg gezeik.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
hij komt, hij komt die lieve goede sintZat je weer bij hem op schootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmaster kaapt Suikertaartje weg
Pertinent?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kom ook op de meet
Marijke zei dat ze pertinent niet op de meet zou komen.
klopt ze is daar nml alquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kom ook op de meet
Marijke zei dat ze pertinent niet op de meet zou komen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry hou meer van jongere mannen
*mledtquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
XDquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja sorryRaak nou eenmaal soms verslaafd aan dingen.
Stiekem valt ze op mijquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wil zeker zo snel reageren dat je een typo maaktquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je de Op nog een keer opnieuw erin plakken wok ?quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je wil zeker zo snel reageren dat je een typo maakt![]()
oeffffffff vrouw! wat doe je!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ http://i292.photobucket.com/albums/mm23/pixcomments/The%2050s/60s/characters/Ebony/Animals/Babies/Friday/myspace-comments-friday-sexy-hunk-t.jpg&t=1]afbeelding ]
zie, ik weet wel wat jij lekker vindt..elke keer dat ik een man post ga jij lekkenquote:
ja nou het is ietsjes overdreven maar die apollo's belt vind ik zooooooooo geilquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie, ik weet wel wat jij lekker vindt..elke keer dat ik een man post ga jij lekken
Jaquote:
iddquote:
oeh, zak over het hoofd en gaanquote:
zijn hoofd is juist het mooistequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, zak over het hoofd en gaan![]()
nee hoor, want hij heeft van die spieren, die liggen niet lekker![]()
cadeautje voor jou danquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
ja nou het is ietsjes overdreven maar die apollo's belt vind ik zooooooooo geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ja dat kan ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je de Op nog een keer opnieuw erin plakken wok ?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
cadeautje voor jou dan
Ik geef Henry altijd op zijn flikker als hij zijn broeken zo draagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wehehehehe
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
cadeautje voor jou dan
teveel haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dat kan ik![]()
erger nog, ik heb het gedaan
hey die haarkleur lijkt wel een beetje op de mijnequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoezo deze?
Al heeft ze goddelijk bruin haar =).
lekker dingquote:
quote:
zij is mooiquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoezo deze?
Al heeft ze goddelijk bruin haar =).
quote:
Gewoon bijknippenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb gelukkig niet zoveel haar daar
Mooie ogen heeft meneer!!quote:
Oh, sorry.quote:
zijn stem is nog veel mooierquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooie ogen heeft meneer!!![]()
En UI dame is mooi ja![]()
![]()
Mooie lippen heeft ze.
wat een originele tatoeage zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry.
ik vond dat nog wel kunnen![]()
Dees dan?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, sorry.
Dees dan?
[ afbeelding ]
wat een lelijke tattooquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Dees dan?
[ afbeelding ]
wat wat wat, hoe moet ik die wauw opvattenquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en Henry straks maar denken dat het door hem komt![]()
ze is moooooooooiquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:05 schreef PeZu het volgende:
wat wat wat, hoe moet ik die wauw opvatten
whehehe..laat hem vooral in die waanquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
whehehe..laat hem vooral in die waan
dies in het geheel niet verkeerdquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Dees dan?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die ging toch al plaatsvinden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
heh.... nu heb ik zin in een orgie volgende week orgie op dee sint meet
Naar welke sint meet ga jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:07 schreef cablegunmaster het volgende:
heh.... nu heb ik zin in een orgie volgende week orgie op dee sint meet
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Naar welke sint meet ga jij eigenlijk?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
geeft nie heb ik ook zo vaak, merken ze niks van
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook altijd als ik zulke foto's ziequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
hhmm, ik moet toch maar eens iets aan buikspieren gaan doen geloof ik...
nee man, dat ligt helemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
dus ik kan je niet knuffuhluh?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:08 schreef PeZu het volgende:
ja maar ik ben autist, contact laat staan lichamelijk contact is vet eng
Zeg ook niet dat dat idee lang blijft rondwaaien na 10 minuten ben ik het alweer vergetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
nee man, dat ligt helemaal niet lekker
oh in da club is er ook nog een ja?quote:
natuurlijkquote:
preciesquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
(maar van mij mag er dan wel wat meer haar op
)
Ik hou ze liever goed beschermdquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik denk niet dat ik iets aan buikspieren moet gaan doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee man, dat ligt helemaal niet lekker
Geniaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik denk niet dat ik iets aan buikspieren moet gaan doen
zeg.... wie lag er ook alweer op dat luchtbed?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
idem hierquote:
ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg.... wie lag er ook alweer op dat luchtbed?
Have fun en bis laterquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:14 schreef Fha het volgende:
Ik ga maar richting mijn eigen meneer met vacht
Fijn weekend!![]()
![]()
![]()
fijn weekend fhaquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:14 schreef Fha het volgende:
Fijn weekend!![]()
![]()
![]()
hahahahahaha...zoveel dat je er vlechtjes van kan maken hoeft nou ook weer nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
preciesVoor als bijsturen met subtiele hints niet werkt, dan werkt aan mannenvacht trekken soms nog het beste
![]()
doeidoeiquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:14 schreef Fha het volgende:
Fijn weekend!![]()
![]()
![]()
geniet ervan fhaquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:14 schreef Fha het volgende:
Fijn weekend!![]()
![]()
![]()
Ik kwam zover als Zwolle en even bellen als je er bent op het stationquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:15 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben echt totaal niet op de hoogte van de details van de meet, dus hier luid mijn vraag:
waar zal deze bijeenkomst plaatsvinden?
HoiHoi trouwens
famousquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:15 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben echt totaal niet op de hoogte van de details van de meet, dus hier luid mijn vraag:
HoiHoi trouwens
check de OPquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:15 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi trouwens
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Heb 'k nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pien post eens een ploatje?
en niet voor 17:00quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kwam zover als Zwolle en even bellen als je er bent op het station
sowieso was er voor jou een plekje geregeld hoor, dat je niet hoeft te zeulenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik mijn eigen luchtbed dan maar meeneem
Internet staat vol met ploatjes ! =) wat vind jij dan wel een mooie buik?quote:
Zie bovenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Internet staat vol met ploatjes ! =) wat vind jij dan wel een mooie buik?
Ik heb voor jou iets veel betersquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, daar houd ik ook wel vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een fijne buik
mja das waar maar maar ...quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sowieso was er voor jou een plekje geregeld hoor, dat je niet hoeft te zeulen
quote:
die is ook fijn ja!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Doeg Pezuquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef PeZu het volgende:
hee zeg leive dames en heren,
ik wens u allen een fijne middag/avond/nacht![]()
ik ben er tot nader order vandoor![]()
dames![]()
suikerstaartje![]()
![]()
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daar houd ik ook wel vanHoeft van mij gen sixpack te zijn, vinnik niet mooi
![]()
zijn er onderling al plekken besproken dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb voor jou iets veel betersEen matras
snoetepetoetertjequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef PeZu het volgende:
dames![]()
suikerstaartje![]()
![]()
quote:
voornamelijk een beetje geschuif ivm mensen zonder eigen luchtbedden..quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn er onderling al plekken besproken dan?
Ja en nee, ST en ik hadden een soort kamerindeling bedacht, maar dat kan altijd nog veranderenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn er onderling al plekken besproken dan?
laters pezuquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef PeZu het volgende:
dames![]()
suikerstaartje![]()
![]()
Een béétje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en nee, ST en ik hadden een soort kamerindeling bedacht, maar dat kan altijd nog veranderenMaar we hadden gedacht jou en ST op mijn slaapkamer en ST wilde op d'r eigen luchtbed omdat ik nogal bewegelijk kan zijn 's nachts
Helleuquote:
ik rijd overigens met Sym mee, althans dat is de bedoelingquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en nee, ST en ik hadden een soort kamerindeling bedacht, maar dat kan altijd nog veranderenMaar we hadden gedacht jou en ST op mijn slaapkamer en ST wilde op d'r eigen luchtbed omdat ik nogal bewegelijk kan zijn 's nachts
piguinquote:
Ik weet niet of je het over de meet hebt, maar als dat zo is dan zou ik ten eerste graag willen weten dat je komtquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
ik klim gewoon op een bed en val in slaap =).
Als ik een wijntje op heb dan slaap ik ook over alquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
ik klim gewoon op een bed en val in slaap =).
Ik weet het wel zeker dat ik dat doequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
vergeet geen eten mee te brengenquote:
dat mag sowieso natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik rijd overigens met Sym mee, althans dat is de bedoeling
als ik nog een luchtbed mee moet nemen kan dat makkelijk
Ik zei niet een beetje ik zei nogalquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vergeet geen eten mee te brengen
dat is toch nooit genoeg voor jullie beidequote:
ohjaquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zei niet een beetje ik zei nogal
Dat is ook prima, hoef ik geen matras bij m'n ouders vandaan te slepen. Als jij je matje meeneemt dan doe ik het gewoon niet. Tegenwoordig kun je voor een 10tje een luchtbed kopen als iemand er niet eentje heeftquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik rijd overigens met Sym mee, althans dat is de bedoeling
als ik nog een luchtbed mee moet nemen kan dat makkelijk
Nee, jij mocht dan aan de andere kantquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
slaap ik dan naast ST ?
ik snap het niet meer
er is nog geen vaste planning gemaakt, snoesquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
slaap ik dan naast ST ?
ik snap het niet meer
ik heb geen matje, ik heb een 2 persoons luchtbedquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is ook prima, hoef ik geen matras bij m'n ouders vandaan te slepen. Als jij je matje meeneemt dan doe ik het gewoon niet. Tegenwoordig kun je voor een 10tje een luchtbed kopen als iemand er niet eentje heeft
Was fijn geweest als je dat dan ook even gepmd had hequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef cablegunmaster het volgende:
1 ding is zeker, ik kom wel op de meet
Ben jij 18+ dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef cablegunmaster het volgende:
1 ding is zeker, ik kom wel op de meet
oh en dat past nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij mocht dan aan de andere kantMaar daar past geen 2persoonsluchtbed...
Dan pas je niet meer op de kamer.... Maar wel ergens anders in huis, dat moet geen probleem zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen matje, ik heb een 2 persoons luchtbed
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh en dat past niet
mehhhh
laat maar
ik zie wel
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga vd week het bed even oppompen en checken of het niet lek isquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee, wat wordt het? Je luchtbed mee of ik sjouw samen met ST die matras hierheen?
strak planquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga vd week het bed even oppompen en checken of het niet lek is
aan je fobo te zien wordt je de 28e 22 jaarquote:
da's gemeenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aan je fobo te zien wordt je de 28e 22 jaar
true.quote:
14quote:
dat probleem heb ik ook...quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik kan maar niet echt wakker worden
HIER!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik kan maar niet echt wakker worden
dat is toch wel warm water mag ik hopenquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook...
niets hoor![]()
dag liefjequote:
doeidoeiquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch wel warm water mag ik hopen
dag lovelyquote:
ik ben 12quote:
omgekeerd 12 + 1 =).quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aan je fobo te zien wordt je de 28e 22 jaar
dan bleef het ook in de emmer zittenquote:
krijg je erbijquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan bleef het ook in de emmer zitten
niet te hard gooien anders breek ik dadelijk weer iets andersquote:
bedreig je wok nou?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet te hard gooien anders breek ik dadelijk weer iets anders
Dat is standaard. Tegenwoordig kijk ik naar Nostalgienet. En dan denk je, damn, wordt dat al als oud gezienquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
ik dacht vanochtend: goh, wat een leuke muziek op de radio, lekker van mijn tijd enzo![]()
zeggen ze na een paar nummers: heerlijk even een half uurtje retro muziek![]()
Nostalgienetquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
Dat is standaard. Tegenwoordig kijk ik naar Nostalgienet. En dan denk je, damn, wordt dat al als oud gezien
met van die polygoon stemmenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nostalgienet![]()
Vooral die echt oude fragementendat commentaar van toen
en fantastisch correct Nederlandschquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
ik dacht vanochtend: goh, wat een leuke muziek op de radio, lekker van mijn tijd enzo![]()
zeggen ze na een paar nummers: heerlijk even een half uurtje retro muziek![]()
slim taartjequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
mijn systeemtrainig was trouwens ook geweldig..
de meneer vertelt wat, ik knik, hij zegt: duidelijk?
ik zeg ja, en als je nou dat en dat en dat doet, is dat niet nog veel duidelijker?
hij: ehm. ja.
tot zover de training
vorig week was ik ouder dan de huisartsquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik werd laatst oud genoemd...
laters wokquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
eindelijk weer eens op tijd beginnen aan operatie stofwolk
nu niet meer?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vorig week was ik ouder dan de huisarts
vroeg naar bed dan vanavondquote:
quote:
quote:
Ik dacht eerder aan een verjongings kuur , een liquidatie, een huurmoordenaar . maar simpelweg een nieuwe huisarts..quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
ligt aan de huisarts die ik heb (zijn er meerdere en deze was nieuw)
Soms kunnen dingen zo heerlijk simpel zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een verjongings kuur , een liquidatie, een huurmoordenaar . maar simpelweg een nieuwe huisarts..
quote:
oooh, ik wil meer van dat soort dingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms kunnen dingen zo heerlijk simpel zijn
Vakantietijd voor jou dusquote:
Ik zou beginnen met het ruimteschip, da's een chickmagnetquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Van waarschijnlijk naar onwaarschijnlijk
To Do List:
- Schoonmaken kamer
- uitgebreid Douchen
- Uitgebreid film kijken.
- Piano spelen.
- Nieuwe stukjes leren
- Een leuke Vriendin zoeken
- Geld winnen met de loterij
- Een eigen ruimteschip maken
ik zou er niet heet van worden hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het ruimteschip, da's een chickmagnet
Wacht maar tot je de afterburner voeltquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou er niet heet van worden hoor
Lekker he?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wacht maar tot je de afterburner voelt![]()
ik ga vanavondquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker he?Heb ik vanmiddag ook gedaan
Fok!ken of zijn geld uitgevenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Hm, wat zal ik morgen 's voor leuks gaan doen? Vriendje is de hele dag weg...
tsja... iets leuksquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Hm, wat zal ik morgen 's voor leuks gaan doen? Vriendje is de hele dag weg...
Zijn geld uitgeven doe ik elke dag alquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fok!ken of zijn geld uitgeven![]()
Ja maar wát?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zijn geld uitgeven doe ik elke dag al
[..]
Ja maar wát?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme, ze snappen het echt niet op het hoofdkantoor
Er lopen 20 pipo's naar een programma te staren, en niet 1 die ermee om kan gaan
enige wat ik niet doe omdat ie thuis is is stofzuigen, maar dat heb ik vandaag al gedaan en is niet zo leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, bummer...
Ehm, dan ga je heerlijk uitslapen en doe je alles wat je normaal niet zou doen omdat ie thuis is?
Oh, nee, ehm....quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
enige wat ik niet doe omdat ie thuis is is stofzuigen, maar dat heb ik vandaag al gedaan en is niet zo leuk
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Take That New Kids On The Block luisteren en je volproppen met sjooookooolaaaaaaaa![]()
En de hele dag zwijmelfilms kijken
Hoiquote:
quote:
Welk programmaquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Symphonic het volgende:
Er lopen 20 pipo's naar een programma te staren, en niet 1 die ermee om kan gaan
Lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoef volgende week maar 1 dag te werken
Das 'n beetje 't probleem, ik vind niet zo veel leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, nee, ehm....
Vriendinnen uitnodigen en dan samen iets lekkers maken voor de lunch? Ofzo?
Wat vind je eigenlijk leuk om te doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaan we dan een keertje spelen?Ja zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roep maar
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ow, da's best lastigquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das 'n beetje 't probleem, ik vind niet zo veel leuk![]()
Mja, om 3 uur komt moeders en tot die tijd denk ik dat ik lekker op de bank ga hangen met een boek
Jep, moeders komt mijn ereader bekijken en een cadeautje halen, maar dat weet ze nog nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow, da's best lastigMaar je moeder komt dus sowieso gezellig (hoop ik) even langs
En ik vind het heerlijk zo'n hangdag, het liefst in pyama oid
quote:
quote:Magister
Magister is een uitgebreid, gebruiksvriendelijk en compleet administratiepakket. Alle benodigde functionaliteit is aanwezig. Van het invoeren van leerlingen, het berekenen van SE-cijfers volgens de PTAs en het invoeren van absenties tot het maken van ouderbijdrage facturen.
Ja, dat is ons nieuwe leerlingvolgsysteem, en het functioneert van geen kant.quote:
Like usuallquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat is ons nieuwe leerlingvolgsysteem, en het functioneert van geen kant.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er vandoor trouwens, ik ben er vanaaf weer
doeiselsquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er vandoor trouwens, ik ben er vanaaf weer
Wel thuis Liebchenquote:
Hype om niks maarja weet je van te voren niet, dus beter dat het wel is gebeurd. ze mogen zoveel zeiken wat ze willen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:04 schreef Enfermera het volgende:
As zaterdag zembla om 22.35 op ned 3 over de 'overbodige' griepprikinteressannnttttt!
dankewel. Zit nu in de treinquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hype om niks maarja weet je van te voren niet, dus beter dat het wel is gebeurd. ze mogen zoveel zeiken wat ze willen.
sorryquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik bedoel ermee te zeggen dat het mogelijk wel werkt (het vaccin) maar, het virus dat dit keer op dook niet genoeg de kans kreeg om zich te verspreiden, als het iets wat meer vatbaarder was en vervolgens muteerde had je meer een spaanse griep. De mogelijke maker/ mutatie van dit virus had beter moeten werken. Om een veel grotere doelgroep te bereiken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:10 schreef Enfermera het volgende:
Hoe bedoel je?
Ik vind het wel interessant, wil wel weten of het nou echt werkt of niet, want ik ging er gewoon vanuit dat het uitvoerig en goed getest was, en onderzoek naar was gedaan. Ik haal 'm ook elk jaar voor mn werk. Maar dat is dus nog maar de vraag, als ik dat stukje lees van die aflevering..
bij mij op de digitale snelwegquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
gast liefde zoek je niet, dat komt op je pad
Hoe bedoel je, de vorige herfst? Want als het goed is, heeft iedereen die het nieuwe vaccin mocht halen nu al gehaald.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat het mogelijk wel werkt (het vaccin) maar, het virus dat dit keer op dook niet genoeg de kans kreeg om zich te verspreiden, als het iets wat meer vatbaarder was en vervolgens muteerde had je meer een spaanse griep. De mogelijke maker/ mutatie van dit virus had beter moeten werken. Om een veel grotere doelgroep te bereiken.
Mocht er nog een keer zo'n mutatie uitbreken doe dan tenminste een waarvan de hele wereld uitsterft. simpel snel en zonder teveel pijn / problematie.
Flesje!quote:
een nieuwe telefoonquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet vanavond mijn lijstje voor sinterklaas inleveren, maar ik weet niet wat ik moet vragen iemand tips?
besmettelijkheid en dodelijkheid. ja ^^.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, de vorige herfst? Want als het goed is, heeft iedereen die het nieuwe vaccin mocht halen nu al gehaald.
Ik snap niet goed wat je bedoelt met een grotere doelgroep te bereiken![]()
Je bedoelt de besmettelijkheid en dodelijkheid, zoals bij de Spaanse griep?
NoujaHet is niet alsof virussen een geweten hebben ofzo he XD
wavinjeleuk?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet vanavond mijn lijstje voor sinterklaas inleveren, maar ik weet niet wat ik moet vragen iemand tips?
quote:
Die is wel kei hipquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een nieuwe telefoon![]()
[ afbeelding ]
Hoe is het vandaag met jou?quote:
die vraag kreeg mijn projectgroep ook:quote:
Ja nou ja best wel veel eigenlijkquote:
Oh wel goed hoor. Ik moet nog even een plannetje voor morgen in elkaar schroevenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag met jou?
Slechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:23 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke hoe is het met je gedicht?
Jij gaat weer treinen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel goed hoor. Ik moet nog even een plannetje voor morgen in elkaar schroeven
wat is het budget dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Flippiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |