Lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoef volgende week maar 1 dag te werken
Das 'n beetje 't probleem, ik vind niet zo veel leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, nee, ehm....
Vriendinnen uitnodigen en dan samen iets lekkers maken voor de lunch? Ofzo?
Wat vind je eigenlijk leuk om te doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaan we dan een keertje spelen?Ja zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roep maar
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ow, da's best lastigquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das 'n beetje 't probleem, ik vind niet zo veel leuk![]()
Mja, om 3 uur komt moeders en tot die tijd denk ik dat ik lekker op de bank ga hangen met een boek
Jep, moeders komt mijn ereader bekijken en een cadeautje halen, maar dat weet ze nog nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow, da's best lastigMaar je moeder komt dus sowieso gezellig (hoop ik) even langs
En ik vind het heerlijk zo'n hangdag, het liefst in pyama oid
quote:
quote:Magister
Magister is een uitgebreid, gebruiksvriendelijk en compleet administratiepakket. Alle benodigde functionaliteit is aanwezig. Van het invoeren van leerlingen, het berekenen van SE-cijfers volgens de PTAs en het invoeren van absenties tot het maken van ouderbijdrage facturen.
Ja, dat is ons nieuwe leerlingvolgsysteem, en het functioneert van geen kant.quote:
Like usuallquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat is ons nieuwe leerlingvolgsysteem, en het functioneert van geen kant.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er vandoor trouwens, ik ben er vanaaf weer
doeiselsquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er vandoor trouwens, ik ben er vanaaf weer
Wel thuis Liebchenquote:
Hype om niks maarja weet je van te voren niet, dus beter dat het wel is gebeurd. ze mogen zoveel zeiken wat ze willen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:04 schreef Enfermera het volgende:
As zaterdag zembla om 22.35 op ned 3 over de 'overbodige' griepprikinteressannnttttt!
dankewel. Zit nu in de treinquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hype om niks maarja weet je van te voren niet, dus beter dat het wel is gebeurd. ze mogen zoveel zeiken wat ze willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |