Ik zou beginnen met het ruimteschip, da's een chickmagnetquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Van waarschijnlijk naar onwaarschijnlijk
To Do List:
- Schoonmaken kamer
- uitgebreid Douchen
- Uitgebreid film kijken.
- Piano spelen.
- Nieuwe stukjes leren
- Een leuke Vriendin zoeken
- Geld winnen met de loterij
- Een eigen ruimteschip maken
ik zou er niet heet van worden hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het ruimteschip, da's een chickmagnet
Wacht maar tot je de afterburner voeltquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou er niet heet van worden hoor
Lekker he?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wacht maar tot je de afterburner voelt![]()
ik ga vanavondquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker he?Heb ik vanmiddag ook gedaan
Fok!ken of zijn geld uitgevenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Hm, wat zal ik morgen 's voor leuks gaan doen? Vriendje is de hele dag weg...
tsja... iets leuksquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Hm, wat zal ik morgen 's voor leuks gaan doen? Vriendje is de hele dag weg...
Zijn geld uitgeven doe ik elke dag alquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fok!ken of zijn geld uitgeven![]()
Ja maar wát?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zijn geld uitgeven doe ik elke dag al
[..]
Ja maar wát?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme, ze snappen het echt niet op het hoofdkantoor
Er lopen 20 pipo's naar een programma te staren, en niet 1 die ermee om kan gaan
enige wat ik niet doe omdat ie thuis is is stofzuigen, maar dat heb ik vandaag al gedaan en is niet zo leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, bummer...
Ehm, dan ga je heerlijk uitslapen en doe je alles wat je normaal niet zou doen omdat ie thuis is?
Oh, nee, ehm....quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
enige wat ik niet doe omdat ie thuis is is stofzuigen, maar dat heb ik vandaag al gedaan en is niet zo leuk
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Take That New Kids On The Block luisteren en je volproppen met sjooookooolaaaaaaaa![]()
En de hele dag zwijmelfilms kijken
Hoiquote:
quote:
Welk programmaquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme, ze snappen het echt niet op het hoofdkantoor
Er lopen 20 pipo's naar een programma te staren, en niet 1 die ermee om kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |