Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
ik dacht vanochtend: goh, wat een leuke muziek op de radio, lekker van mijn tijd enzo![]()
zeggen ze na een paar nummers: heerlijk even een half uurtje retro muziek![]()
slim taartjequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
mijn systeemtrainig was trouwens ook geweldig..
de meneer vertelt wat, ik knik, hij zegt: duidelijk?
ik zeg ja, en als je nou dat en dat en dat doet, is dat niet nog veel duidelijker?
hij: ehm. ja.
tot zover de training
vorig week was ik ouder dan de huisartsquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik werd laatst oud genoemd...
laters wokquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
eindelijk weer eens op tijd beginnen aan operatie stofwolk
nu niet meer?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vorig week was ik ouder dan de huisarts
vroeg naar bed dan vanavondquote:
quote:
quote:
Ik dacht eerder aan een verjongings kuur , een liquidatie, een huurmoordenaar . maar simpelweg een nieuwe huisarts..quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
ligt aan de huisarts die ik heb (zijn er meerdere en deze was nieuw)
Soms kunnen dingen zo heerlijk simpel zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een verjongings kuur , een liquidatie, een huurmoordenaar . maar simpelweg een nieuwe huisarts..
quote:
oooh, ik wil meer van dat soort dingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms kunnen dingen zo heerlijk simpel zijn
Vakantietijd voor jou dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |