sorryquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Symphonic het volgende:
Godverdomme, ze snappen het echt niet op het hoofdkantoor
Er lopen 20 pipo's naar een programma te staren, en niet 1 die ermee om kan gaan
Ik bedoel ermee te zeggen dat het mogelijk wel werkt (het vaccin) maar, het virus dat dit keer op dook niet genoeg de kans kreeg om zich te verspreiden, als het iets wat meer vatbaarder was en vervolgens muteerde had je meer een spaanse griep. De mogelijke maker/ mutatie van dit virus had beter moeten werken. Om een veel grotere doelgroep te bereiken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:10 schreef Enfermera het volgende:
Hoe bedoel je?
Ik vind het wel interessant, wil wel weten of het nou echt werkt of niet, want ik ging er gewoon vanuit dat het uitvoerig en goed getest was, en onderzoek naar was gedaan. Ik haal 'm ook elk jaar voor mn werk. Maar dat is dus nog maar de vraag, als ik dat stukje lees van die aflevering..
bij mij op de digitale snelwegquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
gast liefde zoek je niet, dat komt op je pad
Hoe bedoel je, de vorige herfst? Want als het goed is, heeft iedereen die het nieuwe vaccin mocht halen nu al gehaald.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat het mogelijk wel werkt (het vaccin) maar, het virus dat dit keer op dook niet genoeg de kans kreeg om zich te verspreiden, als het iets wat meer vatbaarder was en vervolgens muteerde had je meer een spaanse griep. De mogelijke maker/ mutatie van dit virus had beter moeten werken. Om een veel grotere doelgroep te bereiken.
Mocht er nog een keer zo'n mutatie uitbreken doe dan tenminste een waarvan de hele wereld uitsterft. simpel snel en zonder teveel pijn / problematie.
Flesje!quote:
een nieuwe telefoonquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet vanavond mijn lijstje voor sinterklaas inleveren, maar ik weet niet wat ik moet vragen iemand tips?
besmettelijkheid en dodelijkheid. ja ^^.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, de vorige herfst? Want als het goed is, heeft iedereen die het nieuwe vaccin mocht halen nu al gehaald.
Ik snap niet goed wat je bedoelt met een grotere doelgroep te bereiken![]()
Je bedoelt de besmettelijkheid en dodelijkheid, zoals bij de Spaanse griep?
NoujaHet is niet alsof virussen een geweten hebben ofzo he XD
wavinjeleuk?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet vanavond mijn lijstje voor sinterklaas inleveren, maar ik weet niet wat ik moet vragen iemand tips?
quote:
Die is wel kei hipquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een nieuwe telefoon![]()
[ afbeelding ]
Hoe is het vandaag met jou?quote:
die vraag kreeg mijn projectgroep ook:quote:
Ja nou ja best wel veel eigenlijkquote:
Oh wel goed hoor. Ik moet nog even een plannetje voor morgen in elkaar schroevenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag met jou?
Slechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:23 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke hoe is het met je gedicht?
Jij gaat weer treinen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wel goed hoor. Ik moet nog even een plannetje voor morgen in elkaar schroeven
wat is het budget dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Flippiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |