Ik heb voor jou iets veel betersquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik mijn eigen luchtbed dan maar meeneem
Ja, daar houd ik ook wel vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een fijne buik
mja das waar maar maar ...quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sowieso was er voor jou een plekje geregeld hoor, dat je niet hoeft te zeulen
quote:
die is ook fijn ja!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een fijne buik
Doeg Pezuquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef PeZu het volgende:
hee zeg leive dames en heren,
ik wens u allen een fijne middag/avond/nacht![]()
ik ben er tot nader order vandoor![]()
dames![]()
suikerstaartje![]()
![]()
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daar houd ik ook wel vanHoeft van mij gen sixpack te zijn, vinnik niet mooi
![]()
zijn er onderling al plekken besproken dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb voor jou iets veel betersEen matras
snoetepetoetertjequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef PeZu het volgende:
dames![]()
suikerstaartje![]()
![]()
quote:
voornamelijk een beetje geschuif ivm mensen zonder eigen luchtbedden..quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn er onderling al plekken besproken dan?
Ja en nee, ST en ik hadden een soort kamerindeling bedacht, maar dat kan altijd nog veranderenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zijn er onderling al plekken besproken dan?
laters pezuquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef PeZu het volgende:
dames![]()
suikerstaartje![]()
![]()
Een béétje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en nee, ST en ik hadden een soort kamerindeling bedacht, maar dat kan altijd nog veranderenMaar we hadden gedacht jou en ST op mijn slaapkamer en ST wilde op d'r eigen luchtbed omdat ik nogal bewegelijk kan zijn 's nachts
Helleuquote:
ik rijd overigens met Sym mee, althans dat is de bedoelingquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en nee, ST en ik hadden een soort kamerindeling bedacht, maar dat kan altijd nog veranderenMaar we hadden gedacht jou en ST op mijn slaapkamer en ST wilde op d'r eigen luchtbed omdat ik nogal bewegelijk kan zijn 's nachts
piguinquote:
Ik weet niet of je het over de meet hebt, maar als dat zo is dan zou ik ten eerste graag willen weten dat je komtquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
ik klim gewoon op een bed en val in slaap =).
Als ik een wijntje op heb dan slaap ik ook over alquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
ik klim gewoon op een bed en val in slaap =).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |