Ik weet het wel zeker dat ik dat doequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik mijn eigen luchtbed dan maar meeneem
vergeet geen eten mee te brengenquote:
dat mag sowieso natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik rijd overigens met Sym mee, althans dat is de bedoeling
als ik nog een luchtbed mee moet nemen kan dat makkelijk
Ik zei niet een beetje ik zei nogalquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vergeet geen eten mee te brengen
dat is toch nooit genoeg voor jullie beidequote:
ohjaquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zei niet een beetje ik zei nogal
Dat is ook prima, hoef ik geen matras bij m'n ouders vandaan te slepen. Als jij je matje meeneemt dan doe ik het gewoon niet. Tegenwoordig kun je voor een 10tje een luchtbed kopen als iemand er niet eentje heeftquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik rijd overigens met Sym mee, althans dat is de bedoeling
als ik nog een luchtbed mee moet nemen kan dat makkelijk
Nee, jij mocht dan aan de andere kantquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
slaap ik dan naast ST ?
ik snap het niet meer
er is nog geen vaste planning gemaakt, snoesquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
slaap ik dan naast ST ?
ik snap het niet meer
ik heb geen matje, ik heb een 2 persoons luchtbedquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is ook prima, hoef ik geen matras bij m'n ouders vandaan te slepen. Als jij je matje meeneemt dan doe ik het gewoon niet. Tegenwoordig kun je voor een 10tje een luchtbed kopen als iemand er niet eentje heeft
Was fijn geweest als je dat dan ook even gepmd had hequote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef cablegunmaster het volgende:
1 ding is zeker, ik kom wel op de meet
Ben jij 18+ dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef cablegunmaster het volgende:
1 ding is zeker, ik kom wel op de meet
oh en dat past nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij mocht dan aan de andere kantMaar daar past geen 2persoonsluchtbed...
Dan pas je niet meer op de kamer.... Maar wel ergens anders in huis, dat moet geen probleem zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen matje, ik heb een 2 persoons luchtbed
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh en dat past niet
mehhhh
laat maar
ik zie wel
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een fijne buik
ik ga vd week het bed even oppompen en checken of het niet lek isquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee, wat wordt het? Je luchtbed mee of ik sjouw samen met ST die matras hierheen?
strak planquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga vd week het bed even oppompen en checken of het niet lek is
aan je fobo te zien wordt je de 28e 22 jaarquote:
da's gemeenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aan je fobo te zien wordt je de 28e 22 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |