quote:
Oh! Dat had ik ook gezien ja, ik ga daar ook aan meedoenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:20 schreef mijsje het volgende:
helemaal!
ik heb vandaag weer eens gezondigd... ik heb gebreid ipv gehaakt...
ik zal even cross-posten qua foto's... (waren voor "Save the Children" in India)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:mijsje
schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:56
wat een lieve jurk weer Ynske, Isa mag blij zijn met zo'n tante, haar poppen komen tenminste niet zonder kleren te zitten...
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
Dank je wel allemaal
[..]zo lief!
Nu maar hopen dat ze t ook leuk vind
Oh wat goed dat ze dat erbij zeggen!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef mijsje het volgende:
(breien ipv haken...) er is er nog een onderweg, maar die zit pas net op de naald... (net de steken voor opgezet...)
Lady, ze zijn ook heel blij met gehaakte mutsjes hoormaar wel met zoveel mogelijk wol erin. ik maak ze met die wol van de Lidl en met Phildar Hobby, dat is beide voor 75% wol en 25% acryl... voor brandgevaar...
Leg de zakdoekjes maar klaar!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Komt uit een film toch? Volgens wiki wel, dus ik ben m aan hetdownloaden (das dan wel weer mijn generatie)
bij hobbydoos.nl krijg je korting op de verzendkosten als je vooraf betaalt, en als je voor meer dan 35 euro bestelt hoef je helemaal geen verzendkosten te betalen. dan hoef je niet 10 van dezelfde bollen te bestellen tenminste.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
Neuh maar dan kan je het eventueel ophalen en anders komt er minstens 4,95 bij en dan kunnen we het net zo goed bij de miep hier halen, aangezien we verder genoeg hebben.
ah, dat verklaart een hoop...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:40 schreef trui het volgende:
melk zet uit he, na een tijdje.![]()
![]()
![]()
hier kun je zien dat 't 34% proteïne moet zijn. (english protein nog wel!)
zelf een hobbydoos...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef trui het volgende:
maar dit was van hobbydoos.ach ja, een vergissing is menselijk!
hey, ik had niet in de gaten dat je morgen een terugplaatsing hebt.wat superspannend! ben je zelf even een hobbydoos.
nah, alle gekheid op een stokje: ik ga me suf duimen morgen!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
Succes morgen, ik zal ook duimen!
(ik heel stiekem zitten zoeken wat er was, kom ik terug, staat t hier)
Oeh... mooi!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef trui het volgende:
welterusten! hier een leuk plaatje om lijnloos ook weer hierheen te lokken:
[ afbeelding ]
Ja, haken mag!!! Collegaatje van me heeft het nagevraagd, als het maar van wol is, en de omtrek kloptquote:Op woensdag 17 november 2010 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh! Dat had ik ook gezien ja, ik ga daar ook aan meedoen
Alhoewel ik die mutsjes liever haak, dat moet toch ook kunnen/mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |