quote:
Smile Pino, smileeeeeequote:
Ik moet toch zelf weten WAAROM ik luister naar 3fm? Als ik het echt heel stom vond zou ik natuurlijk niet luisteren. Ik luister gewoon meer naar 3fm voor de dj's dan het type muziek.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag best een andere mening hebben maar als je zo negatief bent is het echt een beetje dom van jezelf dat je wel blijft luisteren, en het hangt ook af van de manier waarop je je mening loopt te spuien de hele tijd door natuurlijk, maar goed, als je dat niet snapt of niet wil snappen, waarom andere mensen zich daaraan storen, dan houdt het op natuurlijk
Naja als je op alles wat er gedraaid hebt en zo zoveel te zeiken hebt als je hier graag doet voorkomen, dan kun je beter iets beters zoekenquote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet toch zelf weten WAAROM ik luister naar 3fm? Als ik het echt heel stom vond zou ik natuurlijk niet luisteren. Ik luister gewoon meer naar 3fm voor de dj's dan het type muziek.
Kings Of Leon.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet toch zelf weten WAAROM ik luister naar 3fm? Als ik het echt heel stom vond zou ik natuurlijk niet luisteren. Ik luister gewoon meer naar 3fm voor de dj's dan het type muziek.
quote:
Jahaaaaaaquote:
Er is geen leuker station, dus daarom blijf ik 3fm luisteren op z'n tijd afgewisseld met Veronica en Radio 1quote:Op woensdag 17 november 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja als je op alles wat er gedraaid hebt en zo zoveel te zeiken hebt als je hier graag doet voorkomen, dan kun je beter iets beters zoeken![]()
En als je eigenlijk 3FM best leuk vindt, dan kun je ook wel gewoon normaal doen toch?
quote:
Alweerquote:
Geen idee hoe het weer buiten is, ik zit al een tijdje binnen met uitzicht op een ander gebouw.quote:
Gewone Paul. Paul-89 is toffe gozerquote:Op woensdag 17 november 2010 16:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
Alweer
welke paul trouwens, er zijn er 2 hier.. zag ik
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee hoe het weer buiten is, ik zit al een tijdje binnen met uitzicht op een ander gebouw.
Ja oke..quote:Op woensdag 17 november 2010 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewone Paul. Paul-89 is toffe gozer
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:05 schreef Waalwijker het volgende:
Roel is een échte Hollander, gezien zijn laatste Tweet.
Wou je zeggen dat jullie altijd de aanstichters zijn dan? Nouja zit wat in jaquote:
Zoek een leven ipv op Fok te trollen.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jullie altijd de aanstichters zijn dan? Nouja zit wat in ja
Mag ik u verzoeken om normaal te doen? En als je dat niet kunt, dit topic te verlaten?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jullie altijd de aanstichters zijn dan? Nouja zit wat in ja
Zeker, maar jullie blijven er op door gaan, waar ik heel de tijd weer moet reageren he!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag ik u verzoeken om normaal te doen? En als je dat niet kunt, dit topic te verlaten?
Het lukt je nu al niet om me te negerenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dit quoten is officieel het meeste trieste wat je kon doen, Paul.
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Het lukt je nu al niet om me te negeren![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:09 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zoek een leven ipv op Fok te trollen.
Door wie zou dat nou komen?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Jullie zijn zelf geen haar beter hoor atm
Ja door mij, maar wat is jullie probleem nou eigenlijk. Het begon ermee dat ik zei dat ik de muziek minder vond op 3fm. Hierdoor raakte jullie zo in de stress door met z'n allen mij aan te gaan vallen etc. Lees het zelf maar terug: [3FM #2329] Hoempapa!quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:38 schreef alors het volgende:
Zijn jullie nu nog bezigKinders toch!
Ohja, heb ik gezien. Maar zit momenteel op Mac, dus dat gaat niet werken. Zal zo even op Windows kijkenquote:
Welke Michiel?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen de honderd miljoen miljardste Met Michiel![]()
![]()
Ah oke, ja mac gaat het niet doenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, heb ik gezien. Maar zit momenteel op Mac, dus dat gaat niet werken. Zal zo even op Windows kijken
Dat zou de eerste keer zijn dat mensen hier enthousiast zijn dat de MT5 in MetMichiel zit.quote:
Als dat es zou kunnenquote:
Na 999 uitzendingen mag dat wel es een keerquote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat zou de eerste keer zijn dat mensen hier enthousiast zijn dat de MT5 in MetMichiel zit.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na 999 uitzendingen mag dat wel es een keer.
Daarvoor heeft o.a. ook nog 'het nieuws van de dag' en 'MetMichiel Pre Late Night' erin gezeten. Best wat wijzigingen geweest op dat item dus!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De MegaTop 5 zit er overigens pas sinds 2009 in, maar dat [wilfred-genee-modus]geheel terzijde.[/wilfred-genee-modus]
Heeyquote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Maricha het volgende:
Als ik dan weer een inschakel voor MetMichiel dan zeg ik hier ook maar weer eens
Mariesj!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Maricha het volgende:
Als ik dan weer een inschakel voor MetMichiel dan zeg ik hier ook maar weer eens
Jij hier? Nog steeds dagelijks aan het werk bij de grote gele ster?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Maricha het volgende:
Olla Olla..quote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Maricha het volgende:
Ha Marichaquote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Maricha het volgende:
Ja zeker!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hier? Nog steeds dagelijks aan het werk bij de grote gele ster?
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hier? Nog steeds dagelijks aan het werk bij de grote gele ster?
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Maricha het volgende:
quote:
Pre Late Night, MetMichiel Is Het Elke Dag Feest en het Requestuurtje, dat waren nog eens tijden!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarvoor heeft o.a. ook nog 'het nieuws van de dag' en 'MetMichiel Pre Late Night' erin gezeten. Best wat wijzigingen geweest op dat item dus!
idd alleen snap ik niet waarom het in mt5 staat plaats 17 en 38 keer gedownload in itunesquote:
Vreemd idd. Maar ach, boeienquote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd alleen snap ik niet waarom het in mt5 staat plaats 17 en 38 keer gedownload via itunes
"Meest opvallende verschuivingen." Beatles in de top 50 anno 2010 is niet bepaald onopmerkelijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd alleen snap ik niet waarom het in mt5 staat plaats 17 en 38 keer gedownload in itunes
het gaat toch ook om de verschuivingen? van niks naar 17 is wel een behoorlijke verschuiving me dunkt...quote:Op woensdag 17 november 2010 19:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd alleen snap ik niet waarom het in mt5 staat plaats 17 en 38 keer gedownload in itunes
als dat zo is waarom staat dan een nr1 langer dan 1 dag op nr1quote:Op woensdag 17 november 2010 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
het gaat toch ook om de verschuivingen? van niks naar 17 is wel een behoorlijke verschuiving me dunkt...
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Ik had taart gehaald voor iedereen, maar die heb ik net laten vallen... [ afbeelding ]
iew wat een lelijke neppersquote:Op woensdag 17 november 2010 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Ik had taart gehaald voor iedereen, maar die heb ik net laten vallen... [ afbeelding ]
Gadverdamme.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Kijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Taart zag er lekker uit. Zondequote:Op woensdag 17 november 2010 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Het zijn de opvallendste verschuivingen + de absolute nummer 1. Dat laatste is dus een uitzondering op de rest.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als dat zo is waarom staat dan een nr1 langer dan 1 dag op nr1
Neptieten.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:16 schreef Sersjee het volgende:
Haaaaai! Alles goed met je?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:24 schreef Waalwijker het volgende:
Bellen jongens! Bellen! Dat Tjitse maar eens werkt voor zijn geld. Nuts en boekenbon.
Bij mijn werkgever betalen ze nu uit in Twix Extra's. Zo zie je maar, bij 3FM werken is niet altijd leuk.quote:
Een compleet andere plaat, zeg maar?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Als ze die hele Time of my life connectie zouden skippen, zou ik het een jetser van een kneiter vinden. Nu heb ik er toch best wat moeite mee.
Nee. Maar wel bijna.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een compleet andere plaat, zeg maar?
Shazam tegen het plafond.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:28 schreef Cee het volgende:
M'n bovenbuurman heeft z'n muziek weer eens hard op staan.
Maar het is me toch een bak goede muziek! Ik ken alleen het nummer niet.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Als ze die hele Time of my life connectie zouden skippen, zou ik het een jetser van een kneiter vinden. Nu heb ik er toch best wat moeite mee.
Niet doen dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een compleet andere plaat, zeg maar?
Ik ben toch weer voor Tori Amos - Winter gegaanquote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Cee het volgende:
Zo. Heb Slight Return aangevraagd. En nu vraag ik me af of ze 'm überhaupt in 't bestand hebben.
Daar had m'n collega 't gisteren over! Ieuw, snotje.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Paul het volgende:
Hopelijk zit vandaag mijn TV Draait door tip erin van het snotje bij iemand in het publiek bij Paul de Leeuw
En daar is helemaal niks mis mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben toch weer voor Tori Amos - Winter gegaan.
Het is herfst, gek.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben toch weer voor Tori Amos - Winter gegaan.
Ik heb anders gisteren toch echt m'n autoruiten staan krabben. Dat vind ik behoorlijk winter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel over DWDDquote:Op woensdag 17 november 2010 19:34 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Je hebt niet eens iets anders gepost man
Maar als ik het zo inschat zullen dat geen platen zijn die op 3FM gedraaid worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn wel 100 platen die ik wel wil requesten. Misschien moet ik dat maar gewoon doen ook.
Laat me je aanraken man.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Zo. Dames en heren. Hier is de enige echte
Borisz..
Dag God.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Zo. Dames en heren. Hier is de enige echte
Borisz..
Je kent de macht niet die Sersjee over deze show heeft.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar als ik het zo inschat zullen dat geen platen zijn die op 3FM gedraaid worden.
Sersjee is - na Againzender - de toprequester @ 3FM.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar als ik het zo inschat zullen dat geen platen zijn die op 3FM gedraaid worden.
Klopt, want die is er zeer waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kent de macht niet die Sersjee over deze show heeft.
Nou, als Michiel al NOFX draait, zie ik bij m'n andere keuzes weinig problemen.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ah zo, cool.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sersjee is - na Againzender - de toprequester @ 3FM.
Vraag je wel een beetje knappe muziek aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, als Michiel al NOFX draait, zie ik bij m'n andere keuzes weinig problemen.
You're wrong. You're very, very wrong.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt, want die is er zeer waarschijnlijk niet.
Nee. Ik vraag alleen maar bagger aan. Zo ben ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:39 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vraag je wel een beetje knappe muziek aan?
Jammer.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag alleen maar bagger aan. Zo ben ik.
Ik zing mee en gooi nog de nodige armgebaren in de strijd ook.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
Backstreet Boys!#everybodygroovetothemusic
Laat me raden: gordijnen open, voor het raam, in je onderbroek.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zing mee en gooi nog de nodige armgebaren in de strijd ook.
2 uit 3 goed, da's niet gek.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat me raden: gordijnen open, voor het raam, in je onderbroek.
Zo kennen we je weer Sersjee.
The One blijft toch hun beste nummer.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:42 schreef Waalwijker het volgende:
Had liever I Want It That Way gehoord.
Eh, ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus je gaat in je onderbroek voor het raam staan, maar met de gordijnen dicht?
Kom je zo ver dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb Jack Peñate - Spit at Stars aangevraagd.
Heb hem nog op Hitzone 18 staanquote:Op woensdag 17 november 2010 19:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eh, ja.
En dit is een van de tofste covers buiten MF&tGG om ooit. Zo.
Als ik requesters op de radio over 'bekant' hoor praten weet je ook meteen hoe laat het is.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindhoven. Dat hoorden we idd niet.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als ik requesters op de radio over 'bekant' hoor praten weet je ook meteen hoe laat het is.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als ik requesters op de radio over 'bekant' hoor praten weet je ook meteen hoe laat het is.
Brabantquote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
quote:
quote:
Gelukkig woon ik zelf in het altijd mooie zuiden des lands en kan ik er dus de spot mee drijven.quote:
Ja he. Maar oh wee als iemand anders dat doet. Dan word ik zo pissig dat ik bekant gaoi slaon.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig woon ik zelf in het altijd mooi zuiden des lands en kan ik er dus de spot mee drijven.
Zuidelijker dan ikzelf kan niet hequote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig woon ik zelf in het altijd mooie zuiden des lands en kan ik er dus de spot mee drijven.
Hoi Maricha! Sorry voor de late reactie (moest nog even eten). Het gaat goed hoor, maar erg druk @ work. Leuk je hier weer eens te zienquote:
Is volgens mij ook meer iets uit Brabant.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zuidelijker dan ikzelf kan niet he. En bij mij hoor je dat dan weer niet/nauwelijks.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer iets uit Brabant.Hier in Den Bosch en Eindhoven hoor je het constant.
![]()
Als ik elke zaterdag bij PSV op de tribune zit is het bij iedereen 'bekant een rode kaart' of 'bekant een doelpunt'.
Echt he, ik gebruik dat woord ook heel vaak en mensen uit het noorden snappen het niet echt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer iets uit Brabant.Hier in Den Bosch en Eindhoven hoor je het constant.
![]()
Als ik elke zaterdag bij PSV op de tribune zit is het bij iedereen 'bekant een rode kaart' of 'bekant een doelpunt'.
Ja, leg het eens uit.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he, ik gebruik dat woord ook heel vaak en mensen uit het noorden snappen het niet echt.
zo ingeburgert hier dat ik niet eens wist dat dat typisch Broabants wasquote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
![]()
Vast wel. Daar is het plaatsje Vaals voor aangelegd... of Eijsden.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zuidelijker dan ikzelf kan niet he. En bij mij hoor je dat dan weer niet/nauwelijks.
Ik als noorderling snap het woord heus wel ik gebruik het alleen nooitquote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he, ik gebruik dat woord ook heel vaak en mensen uit het noorden snappen het niet echt.
Is je aanvraag bij Fok! voor verandering naar Roel_Leon als username al door of mag het niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit bijna te dweilen hier. Zo enthousiast word ik hiervan!
Ik heb daar nooit geen moeite mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat ik wel verschrikkelijk vind, is het gebruik van 'nooit geen' of 'nooit niet'.
Eijsden danquote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast wel. Daar is het plaatsje Vaals voor aangelegd... of Eijsden.
met mij gaat het goed en het is erg gezellig bij de grootste familie!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Maricha! Sorry voor de late reactie (moest nog even eten). Het gaat goed hoor, maar erg druk @ work. Leuk je hier weer eens te zien. Met jou ook alles goed en hoe bevalt het bij de grootste familie van Nederland??
NOOIT NIKS!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat ik wel verschrikkelijk vind, is het gebruik van 'nooit geen' of 'nooit niet'.
Ja, dat ook ja!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
NOOIT NIKS!
Rijdende rechter brabo's gister!
Waar ik moeite mee heb is mensen die 'dat is nou eenkeer zo' ipv 'dat is nou eenmaal zo' zeggen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat dan wel weer hilarisch is zijn mensen die 'mits' en 'tenzij' door elkaar halen. Je krijgt daar hele vreemde zinnen van als je er eens over nadenkt...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:09 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waar ik moeite mee heb is mensen die 'dat is nou eenkeer zo' ipv 'dat is nou eenmaal zo' zeggen.
Tenzij je dat nooit niet verkeerd gebruikt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dan wel weer hilarisch is zijn mensen die 'mits' en 'tenzij' door elkaar halen. Je krijgt daar hele vreemde zinnen van als je er eens over nadenkt...
Ik moet nu opeens denken aan Hans Teeuwen's verhaal over de papegaai die immers en daarentegen zei.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dan wel weer hilarisch is zijn mensen die 'mits' en 'tenzij' door elkaar halen. Je krijgt daar hele vreemde zinnen van als je er eens over nadenkt...
Ik hoor een pianoriedeltje, dus daar kan Winter van Tori Amos mooi achteraanquote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Waalwijker het volgende:
Tja, en ook op een request-avond moeten dit soort A-hits erdoorheen, toch jammer.
Correctie: konijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet nu opeens denken aan Hans Teeuwen's verhaal over de papegaai die immers en daarentegen zei.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef Cee het volgende:
Waar kan ik zien of een bepaalde plaat in het bestand staat bij 3fm?
Check iig 3fmfan of ie al een keer gedraaid is.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef Cee het volgende:
Waar kan ik zien of een bepaalde plaat in het bestand staat bij 3fm?
Dan nog is het jammer op een request-avond.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoor een pianoriedeltje, dus daar kan Winter van Tori Amos mooi achteraan.
Aha, thanks. Nou, ik ga maar eens een andere plaat uitzoeken. Die van mij zit er niet in. Ik ga m'n Serious Request plaat doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
White Lies Bigger Than Us (Embargo Tot 16-11 22 Uur)quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Sirolf het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
Dat.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef Paul-89 het volgende:
Deze reacties/beoordelingen zijn net zo nutteloos als de reacties op de optredens bij Giel.
Hoevaak heb je de *TROS* Jingle al aan moeten horen?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
met mij gaat het goed en het is erg gezellig bij de grootste familie!
Da's daar vast verplicht de ringtonequote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoevaak heb je de *TROS* Jingle al aan moeten horen?
WantWant.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Sirolf het volgende:
En toch verwacht ik nog wel een paar typische Michiel-platen/artiesten, zoals...
- Infadels
- Nizlopi
- Weezer
Die heb ik juist al jaren als SMS-toon. M'n beltoon is de Futurama-tune.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Broekie het volgende:
Zo, bij deze is m'n nieuwe telefoon dan ook eindelijk volledig eigen gemaakt: Maricha schreeuwt nu "Telefoon!" wanneer hij over gaat, just like my old one
*poing* "Telefoon!" en *poing* "SMS!" draaien nog immer hun rondjes op m'n gsm. Omdat ik het leuk vind.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Broekie het volgende:
Zo, bij deze is m'n nieuwe telefoon dan ook eindelijk volledig eigen gemaakt: Maricha schreeuwt nu "Telefoon!" wanneer hij over gaat, just like my old one
Op dit tijdstip moeten al die knijters van hits er ook nog door hè, dus dan krijg je dat.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind de uitzending qua muziek tegenvallen.
hahah gelukkig niet!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's daar vast verplicht de ringtone.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahah gelukkig niet!
En hoor de *TROS* jingle lang niet zo vaak als op de voormalige NPS/3FM Redactie
Dat klinkt behoorlijk krom eigenlijk...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahah gelukkig niet!
En hoor de *TROS* jingle lang niet zo vaak als op de voormalige NPS/3FM Redactie
Mjah, maar ik mag dus kennelijk geen custom SMS toon kiezen. Althans, heb daar niet de optie om een eigen file op te zoeken zoals ik bij beltoon wel hebquote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik juist al jaren als SMS-toon. M'n beltoon is de Futurama-tune.
jeetje, nog steeds bij jullie? Wauwquote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*poing* "Telefoon!" en *poing* "SMS!" draaien nog immer hun rondjes op m'n gsm. Omdat ik het leuk vind.
Waar is AZ als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, nou hebben we wel genoeg hits gehad. Mensen, vraag es wat fatsoenlijks aan. En/of draai mijn request alsjeblieft.
Je bent niet goed bij je hoofd. Oefenwedstrijden van Oranje... De kans op een zouteloos potje is praktisch 100%.quote:
Yep, nog steeds. Nouja, nu op m'n nieuwe telefoon dus helaas alleen nog "Telefoon" en niet meer "SMS"quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
jeetje, nog steeds bij jullie? Wauw
vond het wel heel leuk dat ik met Gerard vanaf mn tros-account aan het mailen wasquote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Nu maar hopen voor je dat Ekdom niet de overstap naar de TROS maakt
.
En ik krijg er nog steeds positieve opmerkingen over.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
jeetje, nog steeds bij jullie? Wauw
Ik een tijdje terug ook nog eentje, die iemand in de lach schoot toen ze opeens '*POING* SMS!' hoorde.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En ik krijg er nog steeds positieve opmerkingen over.
Ik heb gisteren zelfs Fa-Cup voetbal tussen teams uit de Blue-Square division gekeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd. Oefenwedstrijden van Oranje... De kans op een zouteloos potje is praktisch 100%.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik een tijdje terug ook nog eentje, die iemand in de lach schoot toen ze opeens '*POING* SMS!' hoorde.
FA CUP >>>>>>>>>>>>>>>> oefenduels van Oranje.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zelfs Fa-Cup voetbal tussen teams uit de Blue-Square division gekeken.
Voetbal=Voetbal.
Sure, http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/MetMichiel/147259/quote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is die ringtone ergens online te vinden?
hahahaha en terecht!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik een tijdje terug ook nog eentje, die iemand in de lach schoot toen ze opeens '*POING* SMS!' hoorde.
Maakt me niet uit waar het om gaat, voetbal=voetbal.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
FA CUP >>>>>>>>>>>>>>>> oefenduels van Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |