Nee. Maar wel bijna.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een compleet andere plaat, zeg maar?
Shazam tegen het plafond.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:28 schreef Cee het volgende:
M'n bovenbuurman heeft z'n muziek weer eens hard op staan.
Maar het is me toch een bak goede muziek! Ik ken alleen het nummer niet.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Als ze die hele Time of my life connectie zouden skippen, zou ik het een jetser van een kneiter vinden. Nu heb ik er toch best wat moeite mee.
Niet doen dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een compleet andere plaat, zeg maar?
Ik ben toch weer voor Tori Amos - Winter gegaanquote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Cee het volgende:
Zo. Heb Slight Return aangevraagd. En nu vraag ik me af of ze 'm überhaupt in 't bestand hebben.
Daar had m'n collega 't gisteren over! Ieuw, snotje.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Paul het volgende:
Hopelijk zit vandaag mijn TV Draait door tip erin van het snotje bij iemand in het publiek bij Paul de Leeuw
En daar is helemaal niks mis mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben toch weer voor Tori Amos - Winter gegaan.
Het is herfst, gek.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben toch weer voor Tori Amos - Winter gegaan.
Ik heb anders gisteren toch echt m'n autoruiten staan krabben. Dat vind ik behoorlijk winter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel over DWDDquote:Op woensdag 17 november 2010 19:34 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Je hebt niet eens iets anders gepost man
Maar als ik het zo inschat zullen dat geen platen zijn die op 3FM gedraaid worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn wel 100 platen die ik wel wil requesten. Misschien moet ik dat maar gewoon doen ook.
Laat me je aanraken man.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Zo. Dames en heren. Hier is de enige echte
Borisz..
Dag God.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Zo. Dames en heren. Hier is de enige echte
Borisz..
Je kent de macht niet die Sersjee over deze show heeft.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar als ik het zo inschat zullen dat geen platen zijn die op 3FM gedraaid worden.
Sersjee is - na Againzender - de toprequester @ 3FM.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar als ik het zo inschat zullen dat geen platen zijn die op 3FM gedraaid worden.
Klopt, want die is er zeer waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kent de macht niet die Sersjee over deze show heeft.
Nou, als Michiel al NOFX draait, zie ik bij m'n andere keuzes weinig problemen.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ah zo, cool.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sersjee is - na Againzender - de toprequester @ 3FM.
Vraag je wel een beetje knappe muziek aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, als Michiel al NOFX draait, zie ik bij m'n andere keuzes weinig problemen.
You're wrong. You're very, very wrong.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt, want die is er zeer waarschijnlijk niet.
Nee. Ik vraag alleen maar bagger aan. Zo ben ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:39 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vraag je wel een beetje knappe muziek aan?
Jammer.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag alleen maar bagger aan. Zo ben ik.
Ik zing mee en gooi nog de nodige armgebaren in de strijd ook.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
Backstreet Boys!#everybodygroovetothemusic
Laat me raden: gordijnen open, voor het raam, in je onderbroek.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zing mee en gooi nog de nodige armgebaren in de strijd ook.
2 uit 3 goed, da's niet gek.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat me raden: gordijnen open, voor het raam, in je onderbroek.
Zo kennen we je weer Sersjee.
The One blijft toch hun beste nummer.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:42 schreef Waalwijker het volgende:
Had liever I Want It That Way gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |