Maar als ik het zo inschat zullen dat geen platen zijn die op 3FM gedraaid worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn wel 100 platen die ik wel wil requesten. Misschien moet ik dat maar gewoon doen ook.
Laat me je aanraken man.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Zo. Dames en heren. Hier is de enige echte
Borisz..
Dag God.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef borisz het volgende:
Zo. Dames en heren. Hier is de enige echte
Borisz..
Je kent de macht niet die Sersjee over deze show heeft.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar als ik het zo inschat zullen dat geen platen zijn die op 3FM gedraaid worden.
Sersjee is - na Againzender - de toprequester @ 3FM.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar als ik het zo inschat zullen dat geen platen zijn die op 3FM gedraaid worden.
Klopt, want die is er zeer waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kent de macht niet die Sersjee over deze show heeft.
Nou, als Michiel al NOFX draait, zie ik bij m'n andere keuzes weinig problemen.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ah zo, cool.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sersjee is - na Againzender - de toprequester @ 3FM.
Vraag je wel een beetje knappe muziek aan?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, als Michiel al NOFX draait, zie ik bij m'n andere keuzes weinig problemen.
You're wrong. You're very, very wrong.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt, want die is er zeer waarschijnlijk niet.
Nee. Ik vraag alleen maar bagger aan. Zo ben ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:39 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vraag je wel een beetje knappe muziek aan?
Jammer.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag alleen maar bagger aan. Zo ben ik.
Ik zing mee en gooi nog de nodige armgebaren in de strijd ook.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
Backstreet Boys!#everybodygroovetothemusic
Laat me raden: gordijnen open, voor het raam, in je onderbroek.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zing mee en gooi nog de nodige armgebaren in de strijd ook.
2 uit 3 goed, da's niet gek.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat me raden: gordijnen open, voor het raam, in je onderbroek.
Zo kennen we je weer Sersjee.
The One blijft toch hun beste nummer.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:42 schreef Waalwijker het volgende:
Had liever I Want It That Way gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |