Ik vind het ook een fijn nrquote:
Ik niet, maar ik luister ook voor Coen en Sander niet voor de kutmuziek van 3fmquote:
Doei.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik luister ook voor Coen en Sander niet voor de kutmuziek van 3fm![]()
Wat doe je hier dan in hemelsnaam de godganse dag, droeftoeterquote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik luister ook voor Coen en Sander niet voor de kutmuziek van 3fm![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan in hemelsnaam de godganse dag, droeftoeter![]()
Genieten van de dj's, wou je zeggen dat 3fm dan een afwisselende playlist hadquote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan in hemelsnaam de godganse dag, droeftoeter![]()
Dat heeft geen enkele radiozender in de ether dus wat is je punt?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Genieten van de dj's, wou je zeggen dat 3fm dan een afwisselende playlist had
Ach laat ik het zo zeggen, het beste zou zijn: de 3fm dj's met Veronica muziek maar dan met wat meer afwisselingquote:Op woensdag 17 november 2010 16:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heeft geen enkele radiozender in de ether dus wat is je punt?
De playlist van Radio Veronia, hahaha!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ach laat ik het zo zeggen, het beste zou zijn: de 3fm dj's met Veronica muziek maar dan met wat meer afwisseling
Veronica de zender waar je om de 2 uur dezelfde plaat hoor nee dankjewelquote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ach laat ik het zo zeggen, het beste zou zijn: de 3fm dj's met Veronica muziek maar dan met wat meer afwisseling
Ik zeg toch, de playlist van Veronica maar dan met meer afwisseling!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:25 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De playlist van Radio Veronia, hahaha!!!![]()
![]()
_!!1
Jemig wat zeur je nou, kunnen jullie niet tegen mijn afwijkende kliekjes mening ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Waar kunnen we een TV-ban voor iemand aanvragen?
PM sturen naar 1 van de mods?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Waar kunnen we een TV-ban voor iemand aanvragen?
KX daar zat Mark van den Akker nog ffquote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef themauster het volgende:
Als je een radiozender met de juiste afwisseling wil hebben moet je KX hebben maar dat werkt gewoon niet in de ether.
Wat meer afwisseling? Zelfs dan hoor je nog 6 keer per uur Guns 'n Roses of Mr Mister.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zeg toch, de playlist van Veronica maar dan met meer afwisseling!!!!!!!!!!!
Je mag heus wel een afwijkende mening hebben maar je gebagger is reuze irritant. Dat is iets waar we ook altijd zo zat van waren met Dagoduck maar die komt gelukkiger nu een stuk volwassener over.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Jemig wat zeur je nou, kunnen jullie niet tegen mijn afwijkende kliekjes mening ofzo
Rick van Velthuysen vind ik juist niet zo.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:29 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat meer afwisseling? Zelfs dan hoor je nog 6 keer per uur Guns 'n Roses of Mr Mister.![]()
![]()
Sowieso op Rick van Velthuysen na Veronica:
We hebben toch een normale discussie nu over Veronica? Snap je probleem niet hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 16:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Je mag heus wel een afwijkende mening hebben maar je gebagger is reuze irritant. Dat is iets waar we ook altijd zo zat van waren met Dagoduck maar die komt gelukkiger nu een stuk volwassener over.
Veronica is in het weekend wel leuk met Rick van Velthuysen en Erik de Zwart met het top 40 hitdosierquote:Op woensdag 17 november 2010 16:29 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat meer afwisseling? Zelfs dan hoor je nog 6 keer per uur Guns 'n Roses of Mr Mister.![]()
![]()
Sowieso op Rick van Velthuysen na Veronica:
Nou, dan ga je lekker VVVVVeronica luisteren, doei!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Rick van Velthuysen vind ik juist niet zo.
Patrick Kicken, Rob van Someren, Silvan Stoet, dat zijn bijv leuke dj's
Rick is cool.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Veronica is in het weekend wel leuk met Rick van Velthuysen en Erik de Zwart met het top 40 hitdosier
Doe ik ook, maar ook 3fm op zijn tijdquote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nou, dan ga je lekker VVVVVeronica luisteren, doei!
Top 40 hitdossierquote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Veronica is in het weekend wel leuk met Rick van Velthuysen en Erik de Zwart met het top 40 hitdosier
Eensquote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Oeh nee ik zet m na Timur en Ramon altijd snel uitquote:Op woensdag 17 november 2010 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Eensdan luister ik ook wel eens ja, want de megatop50 met Bart hoef ik echt niet te horen
Je kan dat ook positief brengen, zo klinkt het toch weer negatief.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:38 schreef Paul het volgende:
Ik luister liever naar Timur dan naar Rick van V
Da's prima, maar ga dan weer lekker topics openen in onzin ipv hier allerlei bullshit te verkondigen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ook 3fm op zijn tijd
Dus als andere users een andere mening hebben over 3fm is dat gelijk bullshit en moeten ze oprotten naar ONZ? Hoe oud ben je? 12?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Da's prima, maar ga dan weer lekker topics openen in onzin ipv hier allerlei bullshit te verkondigen.
En dat vraag jij?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus als andere users een andere mening hebben over 3fm is dat gelijk bullshit en moeten ze oprotten naar ONZ? Hoe oud ben je? 12?
Je mag best een andere mening hebben maar als je zo negatief bent is het echt een beetje dom van jezelf dat je wel blijft luisteren, en het hangt ook af van de manier waarop je je mening loopt te spuien de hele tijd door natuurlijk, maar goed, als je dat niet snapt of niet wil snappen, waarom andere mensen zich daaraan storen, dan houdt het op natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus als andere users een andere mening hebben over 3fm is dat gelijk bullshit en moeten ze oprotten naar ONZ? Hoe oud ben je? 12?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |