Eh, ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus je gaat in je onderbroek voor het raam staan, maar met de gordijnen dicht?
Kom je zo ver dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb Jack Peņate - Spit at Stars aangevraagd.
Heb hem nog op Hitzone 18 staanquote:Op woensdag 17 november 2010 19:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eh, ja.
En dit is een van de tofste covers buiten MF&tGG om ooit. Zo.
Als ik requesters op de radio over 'bekant' hoor praten weet je ook meteen hoe laat het is.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindhoven. Dat hoorden we idd niet.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als ik requesters op de radio over 'bekant' hoor praten weet je ook meteen hoe laat het is.
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als ik requesters op de radio over 'bekant' hoor praten weet je ook meteen hoe laat het is.
Brabantquote:Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
quote:
quote:
Gelukkig woon ik zelf in het altijd mooie zuiden des lands en kan ik er dus de spot mee drijven.quote:
Ja he. Maar oh wee als iemand anders dat doet. Dan word ik zo pissig dat ik bekant gaoi slaon.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig woon ik zelf in het altijd mooi zuiden des lands en kan ik er dus de spot mee drijven.
Zuidelijker dan ikzelf kan niet hequote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig woon ik zelf in het altijd mooie zuiden des lands en kan ik er dus de spot mee drijven.
Hoi Maricha! Sorry voor de late reactie (moest nog even eten). Het gaat goed hoor, maar erg druk @ work. Leuk je hier weer eens te zienquote:
Is volgens mij ook meer iets uit Brabant.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zuidelijker dan ikzelf kan niet he. En bij mij hoor je dat dan weer niet/nauwelijks.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer iets uit Brabant.Hier in Den Bosch en Eindhoven hoor je het constant.
![]()
Als ik elke zaterdag bij PSV op de tribune zit is het bij iedereen 'bekant een rode kaart' of 'bekant een doelpunt'.
Echt he, ik gebruik dat woord ook heel vaak en mensen uit het noorden snappen het niet echt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer iets uit Brabant.Hier in Den Bosch en Eindhoven hoor je het constant.
![]()
Als ik elke zaterdag bij PSV op de tribune zit is het bij iedereen 'bekant een rode kaart' of 'bekant een doelpunt'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |