quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahah gelukkig niet!
En hoor de *TROS* jingle lang niet zo vaak als op de voormalige NPS/3FM Redactie
Dat klinkt behoorlijk krom eigenlijk...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahah gelukkig niet!
En hoor de *TROS* jingle lang niet zo vaak als op de voormalige NPS/3FM Redactie
Mjah, maar ik mag dus kennelijk geen custom SMS toon kiezen. Althans, heb daar niet de optie om een eigen file op te zoeken zoals ik bij beltoon wel hebquote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik juist al jaren als SMS-toon. M'n beltoon is de Futurama-tune.
jeetje, nog steeds bij jullie? Wauwquote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*poing* "Telefoon!" en *poing* "SMS!" draaien nog immer hun rondjes op m'n gsm. Omdat ik het leuk vind.
Waar is AZ als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, nou hebben we wel genoeg hits gehad. Mensen, vraag es wat fatsoenlijks aan. En/of draai mijn request alsjeblieft.
Je bent niet goed bij je hoofd. Oefenwedstrijden van Oranje... De kans op een zouteloos potje is praktisch 100%.quote:
Yep, nog steeds. Nouja, nu op m'n nieuwe telefoon dus helaas alleen nog "Telefoon" en niet meer "SMS"quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
jeetje, nog steeds bij jullie? Wauw
vond het wel heel leuk dat ik met Gerard vanaf mn tros-account aan het mailen wasquote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Nu maar hopen voor je dat Ekdom niet de overstap naar de TROS maakt
.
En ik krijg er nog steeds positieve opmerkingen over.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
jeetje, nog steeds bij jullie? Wauw
Ik een tijdje terug ook nog eentje, die iemand in de lach schoot toen ze opeens '*POING* SMS!' hoorde.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En ik krijg er nog steeds positieve opmerkingen over.
Ik heb gisteren zelfs Fa-Cup voetbal tussen teams uit de Blue-Square division gekeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd. Oefenwedstrijden van Oranje... De kans op een zouteloos potje is praktisch 100%.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik een tijdje terug ook nog eentje, die iemand in de lach schoot toen ze opeens '*POING* SMS!' hoorde.
FA CUP >>>>>>>>>>>>>>>> oefenduels van Oranje.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zelfs Fa-Cup voetbal tussen teams uit de Blue-Square division gekeken.
Voetbal=Voetbal.
Sure, http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/MetMichiel/147259/quote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is die ringtone ergens online te vinden?
hahahaha en terecht!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik een tijdje terug ook nog eentje, die iemand in de lach schoot toen ze opeens '*POING* SMS!' hoorde.
Maakt me niet uit waar het om gaat, voetbal=voetbal.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
FA CUP >>>>>>>>>>>>>>>> oefenduels van Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |