Dat zou de eerste keer zijn dat mensen hier enthousiast zijn dat de MT5 in MetMichiel zit.quote:
Als dat es zou kunnenquote:
Na 999 uitzendingen mag dat wel es een keerquote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat zou de eerste keer zijn dat mensen hier enthousiast zijn dat de MT5 in MetMichiel zit.
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Na 999 uitzendingen mag dat wel es een keer.
Daarvoor heeft o.a. ook nog 'het nieuws van de dag' en 'MetMichiel Pre Late Night' erin gezeten. Best wat wijzigingen geweest op dat item dus!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De MegaTop 5 zit er overigens pas sinds 2009 in, maar dat [wilfred-genee-modus]geheel terzijde.[/wilfred-genee-modus]
Heeyquote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Maricha het volgende:
Als ik dan weer een inschakel voor MetMichiel dan zeg ik hier ook maar weer eens
Mariesj!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Maricha het volgende:
Als ik dan weer een inschakel voor MetMichiel dan zeg ik hier ook maar weer eens
Jij hier? Nog steeds dagelijks aan het werk bij de grote gele ster?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Maricha het volgende:
Olla Olla..quote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Maricha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |