Ja, leg het eens uit.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he, ik gebruik dat woord ook heel vaak en mensen uit het noorden snappen het niet echt.
zo ingeburgert hier dat ik niet eens wist dat dat typisch Broabants wasquote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is volgens mij ook meer iets uit Brabant.Hier in Den Bosch en Eindhoven hoor je het constant.
![]()
Als ik elke zaterdag bij PSV op de tribune zit is het bij iedereen 'bekant een rode kaart' of 'bekant een doelpunt'.
Vast wel. Daar is het plaatsje Vaals voor aangelegd... of Eijsden.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zuidelijker dan ikzelf kan niet he. En bij mij hoor je dat dan weer niet/nauwelijks.
Ik als noorderling snap het woord heus wel ik gebruik het alleen nooitquote:Op woensdag 17 november 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he, ik gebruik dat woord ook heel vaak en mensen uit het noorden snappen het niet echt.
Is je aanvraag bij Fok! voor verandering naar Roel_Leon als username al door of mag het niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit bijna te dweilen hier. Zo enthousiast word ik hiervan!
Ik heb daar nooit geen moeite mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat ik wel verschrikkelijk vind, is het gebruik van 'nooit geen' of 'nooit niet'.
Eijsden danquote:Op woensdag 17 november 2010 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast wel. Daar is het plaatsje Vaals voor aangelegd... of Eijsden.
met mij gaat het goed en het is erg gezellig bij de grootste familie!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Maricha! Sorry voor de late reactie (moest nog even eten). Het gaat goed hoor, maar erg druk @ work. Leuk je hier weer eens te zien. Met jou ook alles goed en hoe bevalt het bij de grootste familie van Nederland??
NOOIT NIKS!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat ik wel verschrikkelijk vind, is het gebruik van 'nooit geen' of 'nooit niet'.
Ja, dat ook ja!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
NOOIT NIKS!
Rijdende rechter brabo's gister!
Waar ik moeite mee heb is mensen die 'dat is nou eenkeer zo' ipv 'dat is nou eenmaal zo' zeggen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat dan wel weer hilarisch is zijn mensen die 'mits' en 'tenzij' door elkaar halen. Je krijgt daar hele vreemde zinnen van als je er eens over nadenkt...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:09 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waar ik moeite mee heb is mensen die 'dat is nou eenkeer zo' ipv 'dat is nou eenmaal zo' zeggen.
Tenzij je dat nooit niet verkeerd gebruikt.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dan wel weer hilarisch is zijn mensen die 'mits' en 'tenzij' door elkaar halen. Je krijgt daar hele vreemde zinnen van als je er eens over nadenkt...
Ik moet nu opeens denken aan Hans Teeuwen's verhaal over de papegaai die immers en daarentegen zei.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dan wel weer hilarisch is zijn mensen die 'mits' en 'tenzij' door elkaar halen. Je krijgt daar hele vreemde zinnen van als je er eens over nadenkt...
Ik hoor een pianoriedeltje, dus daar kan Winter van Tori Amos mooi achteraanquote:Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef Waalwijker het volgende:
Tja, en ook op een request-avond moeten dit soort A-hits erdoorheen, toch jammer.
Correctie: konijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet nu opeens denken aan Hans Teeuwen's verhaal over de papegaai die immers en daarentegen zei.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef Cee het volgende:
Waar kan ik zien of een bepaalde plaat in het bestand staat bij 3fm?
Check iig 3fmfan of ie al een keer gedraaid is.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef Cee het volgende:
Waar kan ik zien of een bepaalde plaat in het bestand staat bij 3fm?
Dan nog is het jammer op een request-avond.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoor een pianoriedeltje, dus daar kan Winter van Tori Amos mooi achteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |