Aha, thanks. Nou, ik ga maar eens een andere plaat uitzoeken. Die van mij zit er niet in. Ik ga m'n Serious Request plaat doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
White Lies Bigger Than Us (Embargo Tot 16-11 22 Uur)quote:Op woensdag 17 november 2010 20:14 schreef Sirolf het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
Dat.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef Paul-89 het volgende:
Deze reacties/beoordelingen zijn net zo nutteloos als de reacties op de optredens bij Giel.
Hoevaak heb je de *TROS* Jingle al aan moeten horen?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
met mij gaat het goed en het is erg gezellig bij de grootste familie!
Da's daar vast verplicht de ringtonequote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoevaak heb je de *TROS* Jingle al aan moeten horen?
WantWant.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Sirolf het volgende:
En toch verwacht ik nog wel een paar typische Michiel-platen/artiesten, zoals...
- Infadels
- Nizlopi
- Weezer
Die heb ik juist al jaren als SMS-toon. M'n beltoon is de Futurama-tune.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Broekie het volgende:
Zo, bij deze is m'n nieuwe telefoon dan ook eindelijk volledig eigen gemaakt: Maricha schreeuwt nu "Telefoon!" wanneer hij over gaat, just like my old one
*poing* "Telefoon!" en *poing* "SMS!" draaien nog immer hun rondjes op m'n gsm. Omdat ik het leuk vind.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Broekie het volgende:
Zo, bij deze is m'n nieuwe telefoon dan ook eindelijk volledig eigen gemaakt: Maricha schreeuwt nu "Telefoon!" wanneer hij over gaat, just like my old one
Op dit tijdstip moeten al die knijters van hits er ook nog door hè, dus dan krijg je dat.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind de uitzending qua muziek tegenvallen.
hahah gelukkig niet!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's daar vast verplicht de ringtone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |