dus ? betekent dat gelijk dat ik pro ben in cod 4?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef invine het volgende:
[..]
je attitude tegenover mensen hier.
Ik zeg alleen dat het gebruik van tube thermal noob is. Dat betekent niet dat ze voor de rest slecht zijn. en slecht ben ik nietquote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef invine het volgende:
Nou als je mensen gaat bekritiseren op hun skills vind ik dat je zelf ook wel wat in huis moet hebben.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef genakt het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat ik goed was dan ?
Dat idd Genakt. Je hebt hier een houding dat jij hier ff de grote man bent. Laat iedereen lekker in zijn waarde. Ik speel met skype. En als jij je daar druk om maakt, moet je een hobby zoeken...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef invine het volgende:
[..]
je attitude tegenover mensen hier.
Tube is ook noob, maar als jij CB en ESL hebt gespeeld weet je dat dit er allemaal uit gefilterd is met promod. Geldt niet voor black ops, maar meeste servers zie ik mensen instant gekickt worden.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:11 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het gebruik van tube thermal noob is. Dat betekent niet dat ze voor de rest slecht zijn. en slecht ben ik niet
voor de rest zij ik alleen dat ik niet met noobs wil spelen.. dat betekent toch niet dat ik iedereen hier noob vind ?
omdat het ding veel minder krachtig is dan voorheen denk ik.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:53 schreef seto het volgende:
Ik zie bijna niemand meer tuben eigenlijk, goede ontwikkeling.
ben er maar trots op dat je te slecht bent om normaal te aimenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef luciferist het volgende:
maar sinds gisteren is alles top, balistic knife's met lightweight, steady aim pro en marathon! heilig!
Watte??quote:Op donderdag 18 november 2010 10:42 schreef invine het volgende:
[..]
Tube is ook noob, maar als jij CB en ESL hebt gespeeld weet je dat dit er allemaal uit gefilterd is met promod. Geldt niet voor black ops, maar meeste servers zie ik mensen instant gekickt worden.
Klopt. Maar nu is het te triest voor woorden. Een tube is dermate generfed dat je zo een beetje een impact moet hebben om een kill te maken. Raket hetzelfde. De radius is té erg teruggeschroefd.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
omdat het ding veel minder krachtig is dan voorheen denk ik.
Ik was toen echt goedquote:Op donderdag 18 november 2010 11:52 schreef murp het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3582920568591113820#
Zo goed was ik vroeger
Ik ben van de dodelijke single shots zoals de kar98 (?) was in CoD 1/2, en er was nog een fijne gun in CoD mw 1 (alleen in HC), die mis ik in de mw2 en BO. Dan maar een alternatiefquote:Op donderdag 18 november 2010 11:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
ben er maar trots op dat je te slecht bent om normaal te aimen
het is juist perfect nu. Bij MW2 had je feitelijk een dubbel wapen wat totaal niet in verhouding stond tot een 'red dot sight' of 'extra mags' oid.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Watte??
[..]
Klopt. Maar nu is het te triest voor woorden. Een tube is dermate generfed dat je zo een beetje een impact moet hebben om een kill te maken. Raket hetzelfde. De radius is té erg teruggeschroefd.
PFFF ik heb alleen gezegd dat ik niet met skype gaat spelen. waar mensen zich druk om makenquote:Op donderdag 18 november 2010 08:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Dat idd Genakt. Je hebt hier een houding dat jij hier ff de grote man bent. Laat iedereen lekker in zijn waarde. Ik speel met skype. En als jij je daar druk om maakt, moet je een hobby zoeken...
Weet je hoe dom mijn tegenstanders zijn! Ik haal nu gewoon een sentry gun, gooi dat ding naar hun toe en ze pakken m niet eensquote:Op donderdag 18 november 2010 13:47 schreef Blik het volgende:
Overigens, om die Pro perks te halen kost nog best wat moeite. moet verdomme nog 22 spy planes/helicopters uit de lucht halen wil ik Ghost Pro hebben...
Hahahaha, geweldig. Ik moet die challenge ook nog steeds. Heb al een sentry of twee uitgeschakeld, maar dat was zonder ghost. Ik heb net wel de 25 kills met de jammer gehaald. Dat ding is nog best sjiek - als je geen ghost hebt want anders is het zinloosquote:Op donderdag 18 november 2010 13:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je hoe dom mijn tegenstanders zijn! Ik haal nu gewoon een sentry gun, gooi dat ding naar hun toe en ze pakken m niet eensAnders kom ik echt nooit iemand tegen met een sentry..
Omdat het one shot one kill is en ik mensen met assault gun own :dquote:Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef Hamilcar het volgende:
Weet je wat baas is? Om op jungle je care package in het rijstveld te gooien. Op het moment dat je ook maar een voet zet in dat gebied, explodeert er een mijn en ben je dood.
Heb gisteren zo een stuk of 15 suicides uitgelokt op een pub terwijl ik onder dat bruggetje/trappetje zat te campen![]()
Overigens zijn snipers echt totaal niet indrukwekkend. Waarom zou je in godsnaam een sniper verkiezen boven een assault rifle of MG?
Heb 'm net gehaald, ging best chill, eerst een sam turret package ergens neergegooid zodat ik ze kon rapen voor de sentry gun, die toen gewoon bij hun spawn neergegooid (had een class met Hacker én Ghost), even kijken waar hij werd neergezet, knife, klaarquote:Op donderdag 18 november 2010 13:59 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hahahaha, geweldig. Ik moet die challenge ook nog steeds. Heb al een sentry of twee uitgeschakeld, maar dat was zonder ghost. Ik heb net wel de 25 kills met de jammer gehaald. Dat ding is nog best sjiek - als je geen ghost hebt want anders is het zinloos
Die sentry gun had ik al redelijk snel. Ik had alleen altijd Sam Turret als killstreak aanstaan. En die tellen niet mee bij het neerhalen van Spy Planesquote:Op donderdag 18 november 2010 13:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je hoe dom mijn tegenstanders zijn! Ik haal nu gewoon een sentry gun, gooi dat ding naar hun toe en ze pakken m niet eensAnders kom ik echt nooit iemand tegen met een sentry..
Ik schoot gister iemand "uit de lucht" toen ie ging divenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef Blik het volgende:
Serieus, ze moeten dat diven echt verbannen. Er zijn zelfs challenges voor ingebouwd in Black Ops
True true..quote:Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef Blik het volgende:
Serieus, ze moeten dat diven echt verbannen. Er zijn zelfs challenges voor ingebouwd in Black Ops
Vind het zo stom dat er niet echt een alternatief is voor claymores, nu kom je ze om de 2 meter tegen. Wat betreft grenade launchers, ik snap nog steeds niet waarom een game developper dat daar moedwillig instopt. Vrijwel iedereen vind ze stom, maar toch elk spel komen ze er weer in.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:48 schreef Hamilcar het volgende:
Claymores zijn gewoon een stuk steviger gemaakt - in MW2 rende je er vaak gewoon overheen voordat dat ding afging haha. En noobtubes - tja, je haat ze maar zo boeiend zijn ze niet meer. Net zoals snipers. Ze mogen alleen dat kniven nog wel een beetje terug schroeven. Gebruik dan tomahawks ^^
Ik moet anders behoorlijk vaak 2x schieten met sniper,. ook de L96. Daarom pak ik liever de WA2000.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef Pizzaa het volgende:
[..]
Omdat het one shot one kill is en ik mensen met assault gun own :d
grenade launchersquote:Op donderdag 18 november 2010 15:14 schreef Friday12 het volgende:
wat is tube daar hebben ze het ingame ook telkens over
jij bedoelt (hopelijk) rocket launchers. Tubes zijn van die rifle mounted nade launchers en (in mindere mate) de China Lakequote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ah ja gebruik ze alleen tegen die schijt chopper gunners
*floek* *poenk* *boooom*quote:
quote:
Nooitquote:Op donderdag 18 november 2010 16:03 schreef Hamilcar het volgende:
Gebruikt hier iemand trouwens de 'flak vest' perk met regelmaat? Boeit dat een beetje?
Ik kon zonet je server ook niet meer vinden, ondanks dat die bij de favorieten staat -,-.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kan nu met de Rcon niet eens mijn server benaderen
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik kon zonet je server ook niet meer vinden, ondanks dat die bij de favorieten staat -,-.
Heb dat ding een full whipe gegeven. kon em niet meer vindenquote:Pending Install in (EU) Amsterdam, NL
MW2 draait als een tiet, met aanzienlijk minder hackers dan voor 9 nov.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
Nog steeds geen verbinding mee te krijgen..
En mensen die gaan liggenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef CraniuM het volgende:
Bah die claymore is ook zon fucking overused kut ding en die mongolen met hun perk als ze "dood" gaan dan nog met hun pauper handgun kunnen raggen.
50 is niet echt super hoor...je kan tot 120 a 125 meen ikquote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef msnk het volgende:
Vraag mij af waarom het spel 50 fps in het rood weergeeft, hoe is 50 fps ook maar enigszins laggy?
Nou ja, bij geen ander spel maar bij dit spel kennelijk wel dus... Het stottert hier echt als een fucking malle.
Onmogelijk om een rij van 3 man neer te knallen omdat de crosshair dan ook weglagt
Waar je eigenlijk niks aan hebt want je oog ziet maar tot 60 als ik het goed heb? ;pquote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef genakt het volgende:
[..]
50 is niet echt super hoor...je kan tot 120 a 125 meen ik
ach ja maar als er veel gebeurt op de map en je hebt maar 50 fps gaat het spel stotteren en dan is normaal schieten onmogelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:58 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Waar je eigenlijk niks aan hebt want je oog ziet maar tot 60 als ik het goed heb? ;p
Bij jou miss ja, hier nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef genakt het volgende:
[..]
ach ja maar als er veel gebeurt op de map en je hebt maar 50 fps gaat het spel stotteren en dan is normaal schieten onmogelijk
hmm op me ene computer wel haal ik maar 50 en gebeurt dat. Kan ook aan iets anders liggen. Op andere computer haal ik 80 fps dusquote:
Ik zag m wel vanaafquote:Op donderdag 18 november 2010 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
Nog steeds geen verbinding mee te krijgen..
Daarom had ik in mw2 de perk om explosieven te zienquote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef CraniuM het volgende:
Bah die claymore is ook zon fucking overused kut ding en die mongolen met hun perk als ze "dood" gaan dan nog met hun pauper handgun kunnen raggen.
Oja, goed ideequote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarom had ik in mw2 de perk om explosieven te zien
Het gaat er gewoon om dat er dus echt iets serieus mis is met het spel als 50 FPS zóóó laggy is, niet eens een klein beetje he? Het is alsof FRAPS aanstaatquote:Op donderdag 18 november 2010 21:45 schreef genakt het volgende:
[..]
50 is niet echt super hoor...je kan tot 120 a 125 meen ik
klopt helemaalquote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat er dus echt iets serieus mis is met het spel als 50 FPS zóóó laggy is, niet eens een klein beetje he? Het is alsof FRAPS aanstaatIn ieder ander spel dat ik gespeeld heb is 50 fps prima om op te knallen...
Ik hoop echt dat de volgende patch dat kan fixen, want ik wil echt geen nieuwe onderdelen halen voor 1 spel dat grafisch niet eens zoveel beter is dan MW2, een spel waar ik wél gewoon een steady maxcap van 125 haalde![]()
Maarja, IW zijn (waren) dan ook echte PC veteranen en Treyarch niet.
Ik ga het ook proberenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:47 schreef msnk het volgende:
Ik heb even naar zijn config gekeken en het 1op1 gekopieerd (binds intact natuurlijk).
Ondanks dat mijn fps nog steeds laag is en de game nog steeds lagt/lagged/whatever kan ik nu tenminste wel normaal schieten, wat eerst helemaal niet ging! Dan moest ik een combinatie van bunnyhopping/pronespam gebruiken om uberhaupt een kogel af te kunnen vuren, tegen die tijd ben ik normaal gesproken al dood. De muis lagt niet meer zo erg, de crosshair doet wat ik wil dat die doet... Zo kan ik best doorspelen totdat er een echte patch is die het een en ander fixt.
Ik zou zeggen probeer 't en vertel ons (en hem) wat je bevindingen zijn...
Verschil tussen 100 en 60 zie je niet, is een groot verschil hoor, 50 en 60 fps. 50 is vaak net dat mensen het een beetje zien laggen, vooral bij snelbewegende dingen zoals Call of Duty. Punt is gewoon dat mensen een fps rond de 80 willen hebben, zodat wanneer de frames inzakken door veel actie oid, het laagste nog rond de 60 blijft. De lag is trouwens deels fps en deels latency lijkt mij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:25 schreef Deetch het volgende:
verschil tussen 100/80 of 50 fps zie je niet, dat is biologisch onmogelijk. Het probleem van de lag ligt dus ook niet aan je framerate maar aan iets anders wat er voor zorgt dat de communicatie tussen de verschillende PCs niet goed loopt.
Ik wacht dus gewoon nog ff met kopen van black ops.
Dat red je echt van zoveel irritante rot claymores die net om hoekjes liggen enzoquote:
Aan het eind van de avond was hij inderdaad weer up.quote:
80 is al veel te laag.. ik speel cod4 op 250fps en merk duidelijk het verschil als ik cod4 op 60fps ga spelen. De engine die gebruikt is voor cod is heel erg FPS gericht, sommige tricks jumps kan je bijv. alleen maar halen met of 125fps of 250fps.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Verschil tussen 100 en 60 zie je niet, is een groot verschil hoor, 50 en 60 fps. 50 is vaak net dat mensen het een beetje zien laggen, vooral bij snelbewegende dingen zoals Call of Duty. Punt is gewoon dat mensen een fps rond de 80 willen hebben, zodat wanneer de frames inzakken door veel actie oid, het laagste nog rond de 60 blijft. De lag is trouwens deels fps en deels latency lijkt mij.
Ik speel cod al sinds de eerste waarvan het grootste gedeelte competitief, dus ja, dat weet ik wel, maar als ik 125 fps zeg, geldt dat niet voor de meeste mensen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef invine het volgende:
[..]
80 is al veel te laag.. ik speel cod4 op 250fps en merk duidelijk het verschil als ik cod4 op 60fps ga spelen. De engine die gebruikt is voor cod is heel erg FPS gericht, sommige tricks jumps kan je bijv. alleen maar halen met of 125fps of 250fps.
Je ziet het misschien wel niet, maar je merkt het wel
klopt inderdaad met 120 kan je over sommige muren heen die je met 60 niet haaltquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef invine het volgende:
[..]
80 is al veel te laag.. ik speel cod4 op 250fps en merk duidelijk het verschil als ik cod4 op 60fps ga spelen. De engine die gebruikt is voor cod is heel erg FPS gericht, sommige tricks jumps kan je bijv. alleen maar halen met of 125fps of 250fps.
Je ziet het misschien wel niet, maar je merkt het wel
Ja ik quote jou alleen maar omdat je de laatste post hadquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik speel cod al sinds de eerste waarvan het grootste gedeelte competitief, dus ja, dat weet ik wel, maar als ik 125 fps zeg, geldt dat niet voor de meeste mensen.
ik zeg veel fps voor strafe jumpsquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:01 schreef invine het volgende:
met 120 fps haal je 125 fps jumps niet hoor
[..]
Ja ik quote jou alleen maar omdat je de laatste post had![]()
Ik word steeds na een kill of 4 uit de lucht geschotenquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef ry4life het volgende:
Die chopper overheerst echt, je knalt zo iedereen neer
Moeten ze inderdaad even fixen, gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:27 schreef ry4life het volgende:
Die chopper overheerst echt, je knalt zo iedereen neer
Gewoon vaker met een STELA als secondary spelen, en er is weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:36 schreef msnk het volgende:
" Several hours of testing to go before MP patch can be approved. Still morning on West Coast US. "
Patch van 't weekend, ik hoop 't
[..]
Moeten ze inderdaad even fixen, gaat echt nergens over.
Ik was blij dat ze de killstreaks zouden gaan aanpakken, maar je merkt er niet erg veel van.
Even proberen inderdaad, ik gebruik bijna nooit mijn pistolquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Gewoon vaker met een STELA als secondary spelen, en er is weinig aan de hand.
Werkt dat? Ik gebruik iig "/cg_drawfps 1"quote:
quote:Die patch, gaat die ook de CPU lag fixen?I do hope so.
Ik mag dus hopen van wel. Maar dan ook écht fixenquote:Trying to roll out another patch before the weekend. CPU optimizations and Zombie matchmaking fix included.
niet, komt later in een patchquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef Anon4c het volgende:
Hoe kan je een server joinen als je alleen het IP weet? /connect werkt niet
en hier mijn triple nog :quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:22 schreef Dropdown het volgende:
Daarvoor had ik ook al een tripple.
Hehe, eindelijk fixed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |