Klopt inderdaad want ben de enige hier in huisquote:
lijkt me wel goed ideequote:Op woensdag 17 november 2010 18:59 schreef CraniuM het volgende:
Wat leuk zou zijn als iemand een war server heeft dat we dan een war tegen elkaar doen ofzo.
Of een eigen clan maken en gaan warenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:01 schreef genakt het volgende:
[..]
lijkt me wel goed idee
mw2 paar keer gedaan maar was gewoon klote
cod 4 kapot gespeelt op clanbase, esl enz
ligt eraan hoe oud mensen zijn en hoe goed ze zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Of een eigen clan maken en gaan waren
Jezus zeg. Wat ben jij een zuurpruim. Lekker op alles lopen kankeren. Alles is noob, niets is goed. Nee, jij ben de shit...quote:Op woensdag 17 november 2010 19:27 schreef genakt het volgende:
[..]
ligt eraan hoe oud mensen zijn en hoe goed ze zijn.
Ik ga niet met noobs spelen kindjes of mensen die skyp gebruiken om te comminuceren
Ja inderdaad, wat een zure aap zeg.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jezus zeg. Wat ben jij een zuurpruim. Lekker op alles lopen kankeren. Alles is noob, niets is goed. Nee, jij ben de shit...____
Ja maar hij heeft 21-0 gespeeld tegen Davy, laat 'mquote:Op woensdag 17 november 2010 19:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jezus zeg. Wat ben jij een zuurpruim. Lekker op alles lopen kankeren. Alles is noob, niets is goed. Nee, jij ben de shit...____
wat is er mis met skype dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:27 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik ga niet met noobs spelen kindjes of mensen die skyp gebruiken om te comminuceren
quote:
Lol ik ben ouder dan jou flappie. En wat is er in godsnaam mis met skype? Kreeg je niet genoeg liefde van je mammie, dat je iedereen voor n00b uit moet maken?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:27 schreef genakt het volgende:
[..]
ik zeg alleen niet dat ik met jonge mensen speelquote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef 1299 het volgende:
[..]
[..]
Lol ik ben ouder dan jou flappie. En wat is er in godsnaam mis met skype? Kreeg je niet genoeg liefde van je mammie, dat je iedereen voor n00b uit moet maken?Het zijn juist de 12 jarige kindjes die tijdens het gamen iedereen n00b noemen en zich overal druk om maken..
Iemand dit al voor elkaar gekregen? Gaat dus om een clipje te laten zien die is opgeslagen in Theater.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:07 schreef seto het volgende:
Hij heeft hem wel opgeslagen, weet alleen niet hoe ik hem dan kan laten zien?
Welk team zat je in cod4 dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef genakt het volgende:
[..]
ik zeg alleen niet dat ik met jonge mensen speelen wat heeft het voor zin om met noobs te spelen dan verlies je alleen maar lekekr gezellig is dat.
Mis met skype ?
lekker irritant op de achtergrond geluid heel de tijd gebruik gewoon ts3.0 of ventrilo
ik maak me er niet druk over ik speel er gewoon niet mee klaar
Slaat hij automatisch op op sommige servers.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef WooZ het volgende:
hoe kan je uberhaupt je gameplay in een filmpje opslaan?
En dat noemt zich goed in cod4quote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef genakt het volgende:
[..]
http://www.addictedtogaming.org.uk/
heb ik gezegd dat ik goed was dan ?quote:
je attitude tegenover mensen hier.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef genakt het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat ik goed was dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |