Weet je hoe dom mijn tegenstanders zijn! Ik haal nu gewoon een sentry gun, gooi dat ding naar hun toe en ze pakken m niet eensquote:Op donderdag 18 november 2010 13:47 schreef Blik het volgende:
Overigens, om die Pro perks te halen kost nog best wat moeite. moet verdomme nog 22 spy planes/helicopters uit de lucht halen wil ik Ghost Pro hebben...
Hahahaha, geweldig. Ik moet die challenge ook nog steeds. Heb al een sentry of twee uitgeschakeld, maar dat was zonder ghost. Ik heb net wel de 25 kills met de jammer gehaald. Dat ding is nog best sjiek - als je geen ghost hebt want anders is het zinloosquote:Op donderdag 18 november 2010 13:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je hoe dom mijn tegenstanders zijn! Ik haal nu gewoon een sentry gun, gooi dat ding naar hun toe en ze pakken m niet eensAnders kom ik echt nooit iemand tegen met een sentry..
Omdat het one shot one kill is en ik mensen met assault gun own :dquote:Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef Hamilcar het volgende:
Weet je wat baas is? Om op jungle je care package in het rijstveld te gooien. Op het moment dat je ook maar een voet zet in dat gebied, explodeert er een mijn en ben je dood.
Heb gisteren zo een stuk of 15 suicides uitgelokt op een pub terwijl ik onder dat bruggetje/trappetje zat te campen![]()
Overigens zijn snipers echt totaal niet indrukwekkend. Waarom zou je in godsnaam een sniper verkiezen boven een assault rifle of MG?
Heb 'm net gehaald, ging best chill, eerst een sam turret package ergens neergegooid zodat ik ze kon rapen voor de sentry gun, die toen gewoon bij hun spawn neergegooid (had een class met Hacker én Ghost), even kijken waar hij werd neergezet, knife, klaarquote:Op donderdag 18 november 2010 13:59 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hahahaha, geweldig. Ik moet die challenge ook nog steeds. Heb al een sentry of twee uitgeschakeld, maar dat was zonder ghost. Ik heb net wel de 25 kills met de jammer gehaald. Dat ding is nog best sjiek - als je geen ghost hebt want anders is het zinloos
Die sentry gun had ik al redelijk snel. Ik had alleen altijd Sam Turret als killstreak aanstaan. En die tellen niet mee bij het neerhalen van Spy Planesquote:Op donderdag 18 november 2010 13:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je hoe dom mijn tegenstanders zijn! Ik haal nu gewoon een sentry gun, gooi dat ding naar hun toe en ze pakken m niet eensAnders kom ik echt nooit iemand tegen met een sentry..
Ik schoot gister iemand "uit de lucht" toen ie ging divenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef Blik het volgende:
Serieus, ze moeten dat diven echt verbannen. Er zijn zelfs challenges voor ingebouwd in Black Ops
True true..quote:Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef Blik het volgende:
Serieus, ze moeten dat diven echt verbannen. Er zijn zelfs challenges voor ingebouwd in Black Ops
Vind het zo stom dat er niet echt een alternatief is voor claymores, nu kom je ze om de 2 meter tegen. Wat betreft grenade launchers, ik snap nog steeds niet waarom een game developper dat daar moedwillig instopt. Vrijwel iedereen vind ze stom, maar toch elk spel komen ze er weer in.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:48 schreef Hamilcar het volgende:
Claymores zijn gewoon een stuk steviger gemaakt - in MW2 rende je er vaak gewoon overheen voordat dat ding afging haha. En noobtubes - tja, je haat ze maar zo boeiend zijn ze niet meer. Net zoals snipers. Ze mogen alleen dat kniven nog wel een beetje terug schroeven. Gebruik dan tomahawks ^^
Ik moet anders behoorlijk vaak 2x schieten met sniper,. ook de L96. Daarom pak ik liever de WA2000.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef Pizzaa het volgende:
[..]
Omdat het one shot one kill is en ik mensen met assault gun own :d
grenade launchersquote:Op donderdag 18 november 2010 15:14 schreef Friday12 het volgende:
wat is tube daar hebben ze het ingame ook telkens over
jij bedoelt (hopelijk) rocket launchers. Tubes zijn van die rifle mounted nade launchers en (in mindere mate) de China Lakequote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ah ja gebruik ze alleen tegen die schijt chopper gunners
*floek* *poenk* *boooom*quote:
quote:
Nooitquote:Op donderdag 18 november 2010 16:03 schreef Hamilcar het volgende:
Gebruikt hier iemand trouwens de 'flak vest' perk met regelmaat? Boeit dat een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |