abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88901179
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:05 schreef mlg het volgende:

[..]

Rutte doet het goed, maar die ellendige PVV en deels CDA zijn een blok aan het been.
Daarom moet hij ook zn verstand terugvinden en deze twee partijen er op slinkse wijze uitwerken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:18:36 #102
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88901615
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daarom moet hij ook zn verstand terugvinden en deze twee partijen er op slinkse wijze uitwerken.
Ja, zo gaat dat niet. De VVD wordt hierna waarschijnlijk niet meer zo groot en heb jij je zin met alle ellende van dien.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88901988
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:18 schreef mlg het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat niet. De VVD wordt hierna waarschijnlijk niet meer zo groot en heb jij je zin met alle ellende van dien.
Anders dan jij wellicht denkt, hoop ik op een kabinet met de VVD. PaarsPlus sprak mij enorm aan. Ik weet dat jouw ogen beginnen te wateren als die coalitie ter sprake wordt gebracht, maar het geniet mijn voorkeur.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:28:26 #104
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88902032
Paars Plus was het beste geweest voor dit land.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:29:59 #105
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88902108
Ik wil ook Paars. Ik word op dit forum snel als links neergezet, maar ik moet niet denken aan een kabinet van PvdA-GL-SP. Doe mij maar Paars+ of gewoon Paars. Of VVD-D66-GL. Op dit moment allemaal geen meerderheden natuurlijk, maar ik hoop dat het er ooit van komt.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:30:18 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_88902121
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:28 schreef betyar het volgende:
Dat zal er ook wel komen na de volgende verkiezingen, in de vorm van Rutte II.
pi_88902187
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef Pool het volgende:
Ik wil ook Paars. Ik word op dit forum snel als links neergezet, maar ik moet niet denken aan een kabinet van PvdA-GL-SP. Doe mij maar Paars+ of gewoon Paars. Of VVD-D66-GL. Op dit moment allemaal geen meerderheden natuurlijk, maar ik hoop dat het er ooit van komt.
Dit dus. Moet ook niet denken aan een kabinet PvdA-SP-GL.
pi_88902260
quote:
Nederland wordt steeds rechtser. Gelukkig maar.
Dus dat zit er voorlopig niet in.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:35:26 #109
104871 remlof
Europees federalist
pi_88902331
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ook niet, mij te links. Ik heb sowieso weinig met de SP, die zijn mij veel te populistisch.

Trouwens:

(peiling van gisteren)

37 + 22 + 13 + 11 ziet eruit als een hele stevige meerderheid.
pi_88902332
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:33 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nederland wordt steeds rechtser. Gelukkig maar.
Dus dat zit er voorlopig niet in.
Volgens mij weet je zelf niet eens waarom je tegenstander bent van Paars.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:36:28 #111
294269 mlg
pi_88902359
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Anders dan jij wellicht denkt, hoop ik op een kabinet met de VVD. PaarsPlus sprak mij enorm aan. Ik weet dat jouw ogen beginnen te wateren als die coalitie ter sprake wordt gebracht, maar het geniet mijn voorkeur.
Ik heb niet zo'n lange tijd nog gezegd dat ik achteraf gezien liever een Paarsplus kabinet gezien had en toen zij jij nog: 'altijd achteraf'. In ieder geval ben ik geen voorstander van PvdA inderdaad, want je bent gewoon arm, dom of lelijk als je voor dit kabinet vond dat we nog niet links genoeg zijn.

Hoe de VVD zich nu presenteert, neig ik meer naar D66.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:37:10 #112
294269 mlg
pi_88902378
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stel je dan ook niet zo op dat je een kontenkruiper van die coalitie lijkt.
pi_88902456
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef mlg het volgende:

[..]

Stel je dan ook niet zo op dat je een kontenkruiper van die coalitie bent.
En die constatering doe jij op basis waarvan precies? Ik heb mij nooit gemanifesteerd als een groot fan van de SP, noch van de PvdA. Al sta ik zeker niet onsympathiek tegenover laatstgenoemde.
pi_88902508
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij weet je zelf niet eens waarom je tegenstander bent van Paars.
Jawel. Ik vind het een kleur van niks.
pi_88902550
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ook niet, mij te links. Ik heb sowieso weinig met de SP, die zijn mij veel te populistisch.

Trouwens:
[ afbeelding ]
(peiling van gisteren)

37 + 22 + 13 + 11 ziet eruit als een hele stevige meerderheid.
Lol.
Als die door 1 deur kunnen vreet ik mijn schoenen op. :')
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:42:05 #116
294269 mlg
pi_88902586
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En die constatering doe jij op basis waarvan precies? Ik heb mij nooit gemanifesteerd als een groot fan van de SP, noch van de PvdA. Al sta ik zeker niet onsympathiek tegenover laatstgenoemde.
Hoevaak heb jij wel niet armer worden armer en rijken worden rijker gezegd? Dat zijn typische SP slogans die vast en zeker onbewust in je brein zijn opgenomen, maar daardoor presenteer jij jezelf wel als zo'n hysterische rode brabbelaar.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:42:56 #117
104871 remlof
Europees federalist
pi_88902617
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:41 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Lol.
Als die door 1 deur kunnen vreet ik mijn schoenen op. :')
Ik kan me zomaar voorstellen dat de PVV na de volgende verkiezingen geen optie meer is voor de VVD.

Maar goed, we gaan offtopic, dit kan beter in De Politieke Barometer # 6
pi_88902644
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:42 schreef mlg het volgende:

[..]

Hoevaak heb jij wel niet armer worden armer en rijken worden rijker gezegd? Dat zijn typische SP slogans die vast en zeker onbewust in je brein zijn opgenomen, maar daardoor presenteer jij jezelf wel als zo'n hysterische rode brabbelaar.
In Nederland valt dat wel mee, maar in de VS is dat wel degelijk het geval.
pi_88902725
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik kan me zomaar voorstellen dat de PVV na de volgende verkiezingen geen optie meer is voor de VVD.
Tussen "voorstellen", wat gebaseerd is op jouw wens van de gedachte, en de realiteit zit een wereld van verschil.
Rutte heeft gelukkig nog enig niveau. Die prikt wel door dat simpele PVV gebash van links heen.
pi_88902876
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:45 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Tussen "voorstellen", wat gebaseerd is op jouw wens van de gedachte, en de realiteit zit een wereld van verschil.
Rutte heeft gelukkig nog enig niveau. Die prikt wel door dat simpele PVV gebash van links heen.
Rutte is geen groot fan van de PVV. Dat zou ook bijzonder vreemd zijn aangezien de idealen van de PVV in veel gevallen haaks staan op die van de VVD.

Rutte heeft echter bepaalde redenen gehad om een samenwerking aan te gaan met de PVV. Die heb ik op een rijtje gezet in dit topic.

Nu ik het stuk nog eens teruglees, lijk ik overigens gelijk te krijgen :)
pi_88903040
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rutte is geen groot fan van de PVV. Dat zou ook bijzonder vreemd zijn aangezien de idealen van de PVV in veel gevallen haaks staan op die van de VVD.

Rutte heeft echter bepaalde redenen gehad om een samenwerking aan te gaan met de PVV. Die heb ik op een rijtje gezet in dit topic.

Nu ik het stuk nog eens teruglees, lijk ik overigens gelijk te krijgen :)
Dat heet "diplomatie".
Rutte is knettergek met de PVV en Wilders. Maar in de media dit zo uitspreken is geen goede reclame. en die tendens hebben we te danken aan fanatiekelingen met oogkleppen op zoals jij.
pi_88903165
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:52 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dat heet "diplomatie".
Rutte is knettergek met de PVV en Wilders. Maar in de media dit zo uitspreken is geen goede reclame. en die tendens hebben we te danken aan fanatiekelingen met oogkleppen op zoals jij.
Rutte is knettergek met een partij die de door de VVD zo vurig gewenste hervormingen blokkeert? Knettergek met een partij die zijn kabinet doet wankelen, voor lul zet en hem kritiek oplevert uit de liberale hoek in Europa? Knettergek met een partij wiens idealen botsen met die van de VVD?

Nee, Rutte speelt het spelletje gewoon mee.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:57:23 #123
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88903247
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rutte heeft een sterke positie en kan zijn kop in het zand steken over de rommel in de PVV. De PVV regeert immers niet mee. Dit is nu een slimme zet van Rutte, maar zal hem en het kabinet uiteindelijk ook doen breken.
pi_88903255
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Rutte is knettergek met een partij die de door de VVD zo vurig gewenste hervormingen blokkeert? Knettergek met een partij die zijn kabinet doet wankelen, voor lul zet en hem kritiek oplevert uit de liberale hoek in Europa? Knettergek met een partij wiens idealen botsen met die van de VVD?
Yup.
Met links werd elke vorm van vernieuwde immigratie aanpak geblokkeert. Kansloos.

quote:
Oh, dat doen ze allemaal wel in bepaalde mate.
Dat liet links zelfs mooi zien achteraf toen de zaak beklonken was. Ik zou me er kapot voor schamen als ik aan die kant had gestaan.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:59:45 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_88903354
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:52 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dat heet "diplomatie".
Ik doelde meer op het feit dat de PVV bij lange na niet zo stabiel blijkt te zijn als het leek voor de verkiezingen. En als dit kabinet valt door "gedoe" binnen de PVV geef ik je op een briefje dat ze na de volgende verkiezingen niet meer de eerste keus zijn van de VVD .
pi_88903372
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:57 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Yup.
Met links werd elke vorm van vernieuwde immigratie aanpak geblokkeert. Kansloos.
Ik vermoed dat jij weinig echte VVD'ers kent. De partij hecht inderdaad waarde aan beperking van de immigratie, maar er zijn zaken die zij minstens zo belangrijk vinden. Die zaken zijn echter geblokkeerd door de PVV. Nee, de meeste VVD-fractievoorzitters die ik heb gesproken zien samenwerking met de PVV als noodzakelijk kwaad.
pi_88903920
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vermoed dat jij weinig echte VVD'ers kent. De partij hecht inderdaad waarde aan beperking van de immigratie, maar er zijn zaken die zij minstens zo belangrijk vinden.
Zo zie je maar wat de VVD belangrijker vind.

quote:
Die zaken zijn echter geblokkeerd door de PVV. Nee, de meeste VVD-fractievoorzitters die ik heb gesproken zien samenwerking met de PVV als noodzakelijk kwaad.
Of je zoekt ze uit, of je bent daar als verslaggever voor je krant. In het geval van het laatste kom ik weer terug op het eerdere: diplomatie
pi_88904092
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:57 schreef Wijze_appel het volgende:

Yup.
HAHA, die vernieuwde immigratie die er nu wel komt? Welke vernieuwde immigratie dan wel? Het vorige kabinet had (met links) de instroom al met 50% verminderd...is dat niet precies hetzelfde doel wat dit kabinet heeft?

Oh wacht, als 'rechts' het doet is het vernieuwend? Ja ja, ik snap hem...rechtse mensjes zijn wel erg goedgelovig, he? _O-
pi_88904149
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

HAHA, die vernieuwde immigratie die er nu wel komt? Welke vernieuwde immigratie dan wel? Het vorige kabinet had (met links) de instroom al met 50% verminderd...is dat niet precies hetzelfde doel wat dit kabinet heeft?

Oh wacht, als 'rechts' het doet is het vernieuwend? Ja ja, ik snap hem...rechtse mensjes zijn wel erg goedgelovig, he? _O-
Op die fiets. Je onderbouwd je verhaal met jaszak-argumenten.
Maar zo kan ik het ook.
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:15:37 #130
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88936027
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:20 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

En dat toon je door iemand als ontuchtpleger weg te zetten terwijl dit al landelijk weerlegt is?
Wat is het probleem dat je zo doorslaat in je argumenten? Wat schort eraan dat je alle redelijkheid verliest als het de PVV betreft?
Hoe bedoel je weerlegd? Ontkennen is niet hetzelfde als weerleggen, en het is gewoon 100% feit dat hij voor ontucht veroordeeld is. De PVV wilde toch juist een nieuwe harde en eerlijke politiek?

Daarnaast heb ik het nauwelijks daarover, ik vind dat ook niet het ergste, ik vind het veel erger dat hij een straatterrorist is, en dat juist de partij die zo fel tegen straatterreur claimt te zijn deze man vrolijk in zijn kamerfractie houdt.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:18:01 #131
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88936089
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat zijn ze toch ook?
Ja, maar volgens PVV fanaten hier was dat onterecht en mogen we dat niet meer zeggen want de wet hoeft niet zo strikt te worden uitgevoerd als het om PVVers gaat. Daarnaast blijven ze op die ontucht zaak hameren om da aandacht van de buurtterreur af te leiden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:19:35 #132
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88936113
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom blijf jij hangen in die ontuchtzaak? Ik vind zijn daden van buurtterrorisme vele malen erger.
Om de aandacht van dat buurtterrorisme af te leiden. Ik denk dat er in de PVV een mailtje met die strategie is rondgegaan, want ze doen het allemaal.
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:24:47 #133
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88936225
quote:
Mee eens. Ik ben fan van geen enkele partij in Nederland, maar dat lijken me de minst slechte die we hebben.

Ik ben verder niet rechts of links, maar ik vooral tegen het domme geschreeuw en de hypocrisie van de PVV. Toen Wilders voor zichzelf begon had ik even goede hoop, want hij kaartte problemen aan waar anderen het liever niet over hebben. Maar toen hij met zijn "oplossingen" kwam was dat gevoel direct voorbij.
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:27:36 #134
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88936289
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:45 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nogmaals, feiten over veroordelingen van tweede kamerleden is geen gebash. Toen met Duyvendak was het geen gebash van rechts, en nu is het geen gebash van links. Het is gewoon belachelijk dat veroordeelde criminelen in de kamer zitten, voor welke partij dan ook.
pi_88936323
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zoek het zelf op als je zo nieuwschierig bent of het waar is of niet. Maar zogauw een gerucht gaat over scheet van een PVV-er is het gehuil van de leeghoofden zonder eigen mening niet van de lucht om maar iemand kapot te maken. Ja, dan is het geoorloofd want rechts staat synoniem voor alle slechte dingen in het leven.
De hetse begint inmiddels een ziekelijke vorm aan te nemen.
Waarom noem je de mensen die niet achter de PVV staan leeghoofden?
compact en kleverig.
pi_88942168
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:28 schreef betyar het volgende:
Nou, GL zie ik liever ook niet.

VVD-CDA-PVDA met liefst nog D'66
*verwijderd door Admin*
pi_88944102
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Waarom noem je de mensen die niet achter de PVV staan leeghoofden?
Als je goed leest heb ik het over de jankerds die bij elke scheet van de PVV een complete drama maken of de wereld vergaat.
pi_88949630
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:27 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nogmaals, feiten over veroordelingen van tweede kamerleden is geen gebash. Toen met Duyvendak was het geen gebash van rechts, en nu is het geen gebash van links. Het is gewoon belachelijk dat veroordeelde criminelen in de kamer zitten, voor welke partij dan ook.
Onzin natuurlijk, je gaat er vanuit dat mensen niet kunnen veranderen. Lijkt me een kwestie die elke partij apart mag beoordelen en beslissen of iemand geschikt is voor hun vorm van politiek.
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:31:01 #139
104871 remlof
Europees federalist
pi_88949895
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:22 schreef boyv het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk, je gaat er vanuit dat mensen niet kunnen veranderen. Lijkt me een kwestie die elke partij apart mag beoordelen en beslissen of iemand geschikt is voor hun vorm van politiek.
Die Lucassen is in ieder geval totaal ongeschikt om volksvertegenwoordiger te zijn. Hij mag alleen in de fractie blijven omdat Geert macht belangrijker vindt dan zijn standpunten. Hypocrisie ten top.
pi_88949914
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het lezen van jouw reacties is voor mij altijd een waar feest O+
Meen je dat nou serieus Koos?
Ik sta meer versteld van het gebrek aan beschaving dat mevrouw Nikita voortdurend in haar posts tentoon spreidt. Ik stel me er een schuimbekkend oud vrouwtje bij voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door OllieA op 20-11-2010 18:46:34 ]
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:33:08 #141
177885 JoaC
Het is patat
pi_88949978
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:31 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Nou, GL zie ik liever ook niet.

VVD-CDA-PVDA met liefst nog D'66
CDA heeft 8 jaar niet geregeerd, als 1 partij het verdiend opgedoekt te worden zijn zij het.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:33:31 #142
104871 remlof
Europees federalist
pi_88949992
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef JoaC het volgende:

[..]

CDA heeft 8 jaar niet geregeerd, als 1 partij het verdiend opgedoekt te worden zijn zij het.
:?
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:35:29 #143
177885 JoaC
Het is patat
pi_88950071
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef remlof het volgende:

[..]

:?
Noem 3 premiers die sinds het partijenstelsel bestaat regeerden wie geen christendemocratische partij in zijn coalitie had.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:36:29 #144
104871 remlof
Europees federalist
pi_88950102
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef JoaC het volgende:

[..]

Noem 3 premiers die sinds het partijenstelsel bestaat regeerden wie geen christendemocratische partij in zijn coalitie had.
Ow zo, ik dacht dat je bedoelde dat het CDA de laatste acht jaar niet heeft geregeerd :P

En ik kan alleen Kok noemen.
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:37:38 #145
177885 JoaC
Het is patat
pi_88950140
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Ow zo, ik dacht dat je bedoelde dat het CDA de laatste acht jaar niet heeft geregeerd :P
Lol, inderdaad, zo kan je het ook lezen.

Ik moet ook niet koken en FOK!-ken tegelijk. Voortaan een vrouw regelen die het huishouden doet
quote:
En ik kan alleen Kok noemen
Nuff said
[..]
pi_88950164
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Die Lucassen is in ieder geval totaal ongeschikt om volksvertegenwoordiger te zijn. Hij mag alleen in de fractie blijven omdat Geert macht belangrijker vindt dan zijn standpunten. Hypocrisie ten top.
Maar het blijft de keuze van de partij zelf. Als een partij zich wil laten vertegenwoordigen door criminelen, moeten ze dat vooral doen. Dat ze hun eigen ramen ingooien is bijzaak.
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:39:43 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_88950224
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:38 schreef boyv het volgende:

[..]

Maar het blijft de keuze van de partij zelf. Als een partij zich wil laten vertegenwoordigen door criminelen, moeten ze dat vooral doen. Dat ze hun eigen ramen ingooien is bijzaak.
Dat is waar, wat dat betreft is Wilders erg goed bezig *O*
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:42:28 #148
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88950319
De rust is gelukkig wedergekeerd bij de PVV.

En laat dat zo GVd.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:43:43 #149
177885 JoaC
Het is patat
pi_88950352
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:42 schreef phpmystyle het volgende:

En laat dat zo GVd.
Als die video van Hernandez bestaat, keert de situatie zo weer terug.

En Lucassen zou over een maand zomaar op kunnen stappen, en krijgt dan 2 jaar langer wachtgeld.
[..]
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:44:26 #150
104871 remlof
Europees federalist
pi_88950379
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:42 schreef phpmystyle het volgende:

En laat dat zo GVd.
Nee hoor, Brinkman zit er nog in :P

En er zal ongetwijfeld nog wel meer boven tafel komen, is het niet bij de tweedekamerfractie dan wel bij de kandidaten voor provinciale staten.
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:45:03 #151
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88950403
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:43 schreef JoaC het volgende:

[..]

Als die video van Hernandez bestaat, keert de situatie zo weer terug.

En Lucassen zou over een maand zomaar op kunnen stappen, en krijgt dan 2 jaar langer wachtgeld.
Waarom zou lucassen opstappen? En voor Hernandez ben ik ook niet zo huiverig. Alleen Brinkman, dat is een handgranaat in de fractie.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:45:52 #152
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88950431
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee hoor, Brinkman zit er nog in :P

En er zal ongetwijfeld nog wel meer boven tafel komen, is het niet bij de tweedekamerfractie dan wel bij de kandidaten voor provinciale staten.
Vast wel, maar zoals ik al eerder zei, de mensen worden langzaam immuun voor anti-pvv gelul.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:47:30 #153
177885 JoaC
Het is patat
pi_88950482
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom zou lucassen opstappen?
Omdat hij niet langer in de picture wil staan, hij word voorlopig nergens meer aangenomen, en wacht dus een maand om meer wachtgeld te krijgen dan wanneer hij vorige week zou opstappen
quote:
En voor Hernandez ben ik ook niet zo huiverig.
Deze bewaar ik
quote:
Alleen Brinkman, dat is een handgranaat in de fractie.
En de pin is er al uit...
[..]
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:49:39 #154
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88950558
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Vast wel, maar zoals ik al eerder zei, de mensen worden langzaam immuun voor anti-pvv gelul.
De veroordelingen tegen PVV kamerleden zijn anti PVV gelul? Leg jij de schuld bij de boodschapper of bij de dader?
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:59:54 #155
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88950902
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:49 schreef Viajero het volgende:

[..]

De veroordelingen tegen PVV kamerleden zijn anti PVV gelul? Leg jij de schuld bij de boodschapper of bij de dader?
Ik heb het over de gevolgen, niet over de vraag als de beschuldigingen al dan wel of niet terecht zijn. Je kan mensen ook zo bewerken dat men er niets meer van aantrekt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88966440
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:31 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik sta meer versteld van het gebrek aan beschaving dat mevrouw Nikita voortdurend in haar posts tentoon spreidt. Ik stel me er een schuimbekkend oud vrouwtje bij voor.
Nou sta jij natuurlijk bij het minste geringste al snel versteld, dat heb je al heel gauw met goedgelovige pubertjes nog krampachtig vastklampend aan moeders wollen onderbroek en tijdens wat druppeltjes urineverlies stiekem fantaserend over onbeschaafde schuimbekkende heksen.
pi_88966631
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 07:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nou sta jij natuurlijk bij het minste geringste al snel versteld, dat heb je al heel gauw met goedgelovige pubertjes nog krampachtig vastklampend aan moeders wollen onderbroek en tijdens wat druppeltjes urineverlies stiekem fantaserend over onbeschaafde schuimbekkende heksen.
Waarop ben je eigenlijk gepromoveerd?
I´m back.
pi_88984155
quote:
Op zondag 21 november 2010 08:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarop ben je eigenlijk gepromoveerd?
Boosheidwetenschappen, denk ik :)
pi_88984783
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 november 2010 18:31 schreef OllieA het volgende:

[..]

Natuurlijk meen ik dat niet. Sarcasme enzo.
  zondag 21 november 2010 @ 19:55:12 #160
104871 remlof
Europees federalist
pi_88985010
Wie zijn eigenlijk de PVV kandidaten voor de Eerste Kamer? Kan er werkelijk niets over vinden, terwijl de andere partijen deze maand hun lijsttrekkers kiezen.
  zondag 21 november 2010 @ 19:58:03 #161
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88985140
quote:
5s.gif Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef remlof het volgende:
Wie zijn eigenlijk de PVV kandidaten voor de Eerste Kamer? Kan er werkelijk niets over vinden, terwijl de andere partijen deze maand hun lijsttrekkers kiezen.
Wanneer moeten de partijen zich uiterlijk hebben ingeschreven dan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 21 november 2010 @ 20:03:44 #162
104871 remlof
Europees federalist
pi_88985416
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wanneer moeten de partijen zich uiterlijk hebben ingeschreven dan?
Artikel Q 4

De kandidaatstelling voor de verkiezing van de leden van de Eerste Kamer vindt plaats op de dinsdag in de periode van 19 tot en met 25 april.

Bron: http://wetten.overheid.nl(...)HoofdstukQ/ArtikelQ4

Geert heeft nog tot 19 april aanstaande dus.
  zondag 21 november 2010 @ 20:07:55 #163
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88985627
En de provincies?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88985696
Maakt verder ook niet uit. Het gaat Wilders nooit lukken om voldoende kandidaten bij elkaar te sprokkelen.
pi_88985869
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
Maakt verder ook niet uit. Het gaat Wilders nooit lukken om voldoende kandidaten bij elkaar te sprokkelen.
Voor de eerste kamer bedoel je?
Dat denk ik ook niet nee.
*verwijderd door Admin*
  zondag 21 november 2010 @ 20:17:01 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_88986045
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
En de provincies?
Pfff, goeie vraag, moet hier ergens staan: http://wetten.overheid.nl/BWBR0004627/AfdelingII/HoofdstukH
pi_88986055
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Voor de eerste kamer bedoel je?
Dat denk ik ook niet nee.
Nee, voor de provincies.
  zondag 21 november 2010 @ 20:18:28 #168
104871 remlof
Europees federalist
pi_88986112
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, voor de provincies.
Zonder vertegenwoordiging in de PS geen vertegenwoordiging in de Eerste Kamer.
pi_88986242
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 20:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Mooi.
Nu nog even opbokken uit de Tweede en we kunnen weer over tot de orde van de dag.
*verwijderd door Admin*
pi_88986332
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 20:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Daarom. Na de incidenten van afgelopen week zal Wilders nog voorzichtiger opereren. Dat maakt het verrekte lastig om voldoende kandidaten te vinden.
  zondag 21 november 2010 @ 20:27:24 #171
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88986579
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daarom. Na de incidenten van afgelopen week zal Wilders nog voorzichtiger opereren. Dat maakt het verrekte lastig om voldoende kandidaten te vinden.
Beter presenteert hij het nu zodat alle rotte appels voor de verkiezingen eruit zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 21 november 2010 @ 20:30:21 #172
104871 remlof
Europees federalist
pi_88986740
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Beter presenteert hij het nu zodat alle rotte appels voor de verkiezingen eruit zijn.
Als er teveel rotte appels inzitten vertrouwt men de rest ook niet meer, daarom maakt GBL ze pas bekend als ie zeker genoeg is van zijn zaak, denk ik.
pi_88986750
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik denk dat de partij nog veel te druk is met het vinden van voldoende kandidaten. Er moet een flinke lading kandidaten worden gevonden indien de PVV in alle provincies wenst mee te doen. Wilders zal geen rotte appels in zijn club willen. Begrijpelijk, maar dat zal het wervingsproces enorm vertragen. Het zal mij echt verbazen als Wilders genoeg kandidaten weet te vinden.
  zondag 21 november 2010 @ 20:31:43 #174
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88986815
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Als er teveel rotte appels inzitten vertrouwt men de rest ook niet meer, daarom maakt GBL ze pas bekend als ie zeker genoeg is van zijn zaak, denk ik.
Maar met de PS kandidaten heb je er automatisch honderden kandidaten erbij he. Imo is dat bijna niet meer te controleren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 21 november 2010 @ 20:34:57 #175
104871 remlof
Europees federalist
pi_88987005
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar met de PS kandidaten heb je er automatisch honderden kandidaten erbij he. Imo is dat bijna niet meer te controleren.
Heeft ie nog mazzel dat ze net het aantal zetels in de Provinciale Staten hebben verlaagd: http://nl.wikipedia.org/w(...)_aantal_Statenzetels

Maar dan nog, uitgaande van maximaal 25% van de stemmen per provincie zijn er nog steeds heel veel kandidaten nodig.
pi_88987035
Wilders zou er goed aan doen de PVV te democratiseren. Daardoor kan hij enkele taken uit handen geven waardoor de wervingsprocedure kan worden versneld. Maarja, Wilders vreest LPF-achtige toestanden. Niet onbegrijpelijk. En natuurlijk wenst Wilders niet te worden tegengesproken door zijn onderdanen. Dat vind ik overigens een van meest enge aspecten van de PVV en Wilders.
  zondag 21 november 2010 @ 20:37:48 #177
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88987191
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Heeft ie nog mazzel dat ze net het aantal zetels in de Provinciale Staten hebben verlaagd: http://nl.wikipedia.org/w(...)_aantal_Statenzetels

Maar dan nog, uitgaande van maximaal 25% van de stemmen per provincie zijn er nog steeds heel veel kandidaten nodig.
25 procent per provincie is echt veel hoor, maar is zo'n antecedenten onderzoek erg duur dan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 21 november 2010 @ 20:38:55 #178
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88987270
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders zou er goed aan doen de PVV te democratiseren. Daardoor kan hij enkele taken uit handen geven waardoor de wervingsprocedure kan worden versneld. Maarja, Wilders vreest LPF-achtige toestanden. Niet onbegrijpelijk. En natuurlijk wenst Wilders niet te worden tegengesproken door zijn onderdanen. Dat vind ik overigens een van meest enge aspecten van de PVV en Wilders.
Kun je me uitleggen wat momenteel het voordeel zou zijn voor de PVV als zij de boel democratiseert? En waarom zou de wervingsprocedure dan versnelt worden?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88987921
Sowieso denk ik dat er voor de provinciale staten meer conservatieve stemmers naar de stembus gaan, dan de proteststemmers, dus dat het CDA bv meer stemmen zal halen dan de PVV in verhouding tot de tweede kamer verkiezingen. Misschien dat Wilders dus ook inzet op minder kandidaten.

Maar ik ben wel benieuwd hoe ver hij nu qua mogelijke kandidaten is en of hij er uberhaupt voldoende heeft kunnen vinden, laat staan of ze geschikt zijn en door -een hopelijk nu wel aanwezige- screening komen. Lijkt me geen makkelijke klus voor een nieuwe partij en al helemaal niet als je het als GW allemaal in je eentje wil doen.
  zondag 21 november 2010 @ 20:51:05 #180
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88988006
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef aloe_vera het volgende:
Sowieso denk ik dat er voor de provinciale staten meer conservatieve stemmers naar de stembus gaan, dan de proteststemmers, dus dat het CDA bv meer stemmen zal halen dan de PVV in verhouding tot de tweede kamer verkiezingen.
Daar zat ik ook al aan te denken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88988375
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kun je me uitleggen wat momenteel het voordeel zou zijn voor de PVV als zij de boel democratiseert? En waarom zou de wervingsprocedure dan versnelt worden?
Wilders interviewt veel kandidaten nu nog zelf. Dat kost veel tijd en vertraagt de wervingsprocedure omdat het Wilders zn tijd ook schaars is. Wanneer de partij democratiseert wordt het een bedrijf met afdelingen die elk een andere taak uitvoeren. Werving gaat dan dus sneller.
  zondag 21 november 2010 @ 21:01:45 #182
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88988745
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders interviewt veel kandidaten nu nog zelf. Dat kost veel tijd en vertraagt de wervingsprocedure omdat het Wilders zn tijd ook schaars is. Wanneer de partij democratiseert wordt het een bedrijf met afdelingen die elk een andere taak uitvoeren. Werving gaat dan dus sneller.
Moet je wel mensen hebben die dat kunnen, voorlopig kan alleen Bosma dat, ja en misschien Agema.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88988890
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Moet je wel mensen hebben die dat kunnen, voorlopig kan alleen Bosma dat, ja en misschien Agema.
Het is eigenlijk niet bijzonder moeilijk werk. Probleem is dat Wilders afwijkende meningen buiten de partij probeert te houden. Dat bemoeilijkt en vertraagt de zaak.
  zondag 21 november 2010 @ 21:05:18 #184
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88988974
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is eigenlijk niet bijzonder moeilijk werk. Probleem is dat Wilders afwijkende meningen buiten de partij probeert te houden. Dat bemoeilijkt en vertraagt de zaak.
Ik denk dat Geert heel heel heel veel mensenkennis heeft en zodoende nog enigszins fatsoenlijke kandidaten heeft kunnen binnenlaten. Bedenk wel dat de krachten tegen de PVV enorm zijn, het zou niet uit te sluiten zijn dat er mensen zich via deze weg willen infiltreren. En ik zie De mos bijv nog niet dit soort gesprekken doen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88989432
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik denk dat Geert heel heel heel veel mensenkennis heeft en zodoende nog enigszins fatsoenlijke kandidaten heeft kunnen binnenlaten. Bedenk wel dat de krachten tegen de PVV enorm zijn, het zou niet uit te sluiten zijn dat er mensen zich via deze weg willen infiltreren. En ik zie De mos bijv nog niet dit soort gesprekken doen.
Ik dat die mensenkennis van Wilders behoorlijk te wensen overlaat, dat hebben we de afgelopen weken aan den lijve ondervonden, nietwaar? Ben het echter met je eens dat de overige PVV'ers niet in staat zijn om nieuwe mensen binnen te harken. Zo'n De Mos is inderdaad een buitengewoon simpel persoon. Althans, zo komt hij over.
pi_88991160
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik dat die mensenkennis van Wilders behoorlijk te wensen overlaat, dat hebben we de afgelopen weken aan den lijve ondervonden, nietwaar? Ben het echter met je eens dat de overige PVV'ers niet in staat zijn om nieuwe mensen binnen te harken. Zo'n De Mos is inderdaad een buitengewoon simpel persoon. Althans, zo komt hij over.
of hij heeft gewoonweg geen betere kandidaten..... Wie zou er zijn carriere en reputatie voor op het spel zetten door in zo'n instabiele partij te stappen?
  zondag 21 november 2010 @ 21:46:33 #187
177885 JoaC
Het is patat
pi_88992029
Noord-Holland, Zeeland en Limburg lijken me interessante provincies om de verschillen te zien per regiio
[..]
pi_88997862
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 07:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, dat ik bij het minste of geringste al versteld sta. Dat is eigenlijk altijd al zo geweest. Zo kan ik me bijvoorbeeld nog goed herinneren, toen ik me voor het eerst vastklampte aan mijn moeders wollen onderbroek, dat ik dacht: "Ach wat heb ik toch een lieve moeder!"
Ik stond er werkelijk versteld van, hoe zachtaardig en liefdevol mijn moeder was.

Verder wil ik je bedanken voor je post. Ik had niet mogen schrijven dat ik me je voorstel als een schuimbekkend oud vrouwtje. Jij bent vast ook voor iemand een zachtaardige en liefdevolle moeder.
Mijn opmerking was dus inderdaad niet zo beschaafd, daarin heb je groot gelijk.

Het probleem is dat ik nogal een visueel denker ben, dus ongemerkt dringen er zich beelden aan mij op wanneer ik je posts lees. Maar ik zal me in het vervolg beheersen en dit soort afgrijselijke zaken niet meer de wereld inslingeren.

Over het urineverlies ten slotte, een handige tip. Daar kun je inlegkruisjes voor gebruiken, en als je die regelmatig verschoont is er geen vuiltje aan de lucht. En geen luchtje in de broek. ;) (garpje)

Groetjes van Ollie!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 22 november 2010 @ 09:24:08 #189
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_89003580
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

:D !

quote:
PVV mikt op tien zetels in Brabantse Staten

door Peter Ullenbroeck. zaterdag 06 november 2010 | 07:39 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 06 november 2010 | 10:01
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Quantcast

BREDA - De PVV gaat bij de provinciale Statenverkiezingen in Brabant voor ten minste tien van de 55 te verdelen zetels.

"En als we een goeie dag hebben misschien wel meer", zegt kamerlid Richard de Mos die sinds een jaar kandidaten rekruteert in Brabant. De Hagenaar die in een grijs verleden in Tilburg studeerde, zegt al een eind op streek te zijn met de lijst. "Over twee weken denk ik de lijsttrekker bekend te kunnen maken." In Brabant is één naam op de PVV-lijst al wat langer bekend.

Het is die van oud-wethouder Peter Rutgrink (Gemeentebelangen) uit Oosterhout. Andere namen wil De Mos nog niet kwijt. "Het enige dat ik wil zeggen, is dat het een gemêleerd gezelschap is. Jong, oud, alles zit erbij. In totaal een lijst met zo'n twintig mensen." Aan het verkiezingsprogramma waarmee de PVV in Brabant de boer op gaat, wordt momenteel de laatste hand gelegd. Het zal net als in de andere provincies een mix worden van landelijke standpunten ('minder provincies') en regionale thema's. De Mos: "Voor Brabant moet je dan denken aan het debat rond de megastallen. Maar ook de provinciale subsidies. Dat kan wat ons betreft nog heel wat vanaf. En we willen in het bestuurlijke vlees gaan snijden. Met die riante wachtgeldregelingen in de provincie moet het maar eens afgelopen zijn."

Spierballentaal. Maar hoe zit het met die PVV'ers die begin dit jaar in de gemeenteraden van Den Haag en Almere gekozen werden, hun maandelijkse raadsvergoeding opstrijken, maar in de praktijk lang niet altijd komen opdagen? De Mos: "Daar letten we nu met de Statenverkiezingen in het vooruitzicht ook stevig op. Wie zonder goeie reden het opleidingsklasje niet bezoekt, kan het verder wel vergeten."

En op het Bossche provinciehuis, wat gaan ze daar merken van de PVV? "Kijk, wij zijn toch de rebelse club die met de stormram dat stoffige provinciehuis gaat opfrissen. Wie weet nou eigenlijk wat daar gebeurt? Er hangt een gordijn om dat provinciehuis heen en dat gaan wij opentrekken. "
http://www.bndestem.nl/al(...)Brabantse-Staten.ece
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:36:25 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_89775600
We kunnen weer googelen: Speech Geert Wilders - Presentatie kandidatenlijst PS Limburg *O*

Laurence Stassen (Echt)
Roland van Vliet (Nederweert)
Cor Bosman (Roermond)
Theo Krebber (Maastricht)
Harm Uringa (Bunde)

Crosspost uit de SC.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:36:58 #191
104871 remlof
Europees federalist
pi_89775629
Met Uringa kan je wel lachen iig, heeft vast nog wel meer gepost her en der:

Van http://www.elsevier.nl/we(...)agenr=8&showall=true _O-
pi_89775744
Wie is Uringa?
I´m back.
pi_89775775
Ah, PS PVV-Limburg. :D.
Die gast van 65?
Of die van 50?

Die van 65 dus. :D.
I´m back.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:44:07 #194
104871 remlof
Europees federalist
pi_89775967
Hmmm: http://nl.linkedin.com/pub/harm-uringa/4/5b4/a51

Harm Uringas Education

University of South Africa/Universiteit van Suid-Afrika
1967 1973

Wat was er in die periode toch ook alweer met Zuid-Afrika?
pi_89776064
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef remlof het volgende:

Harm Uringas Education

1967 1973

Iets zegt me dat je graag het antwoord op die vraag wil geven.
pi_89776087
Gaat op PVV stemmen bij gemeentelijke verkiezingen :)
pi_89776102
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef remlof het volgende:

Harm Uringas Education

1967 1973

Bingo. :D.
I´m back.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:47:28 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_89776114
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:46 schreef Hadiberg het volgende:
Gaat op PVV stemmen bij gemeentelijke verkiezingen :)
Dan moeten ze nog wel bestaan over drieënhalf jaar :')
pi_89776155
Naar Powned sturen hè, remlof.
I´m back.
pi_89776162
Provinciale. Zo'n partij, zo'n kiezer :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')