abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88987035
Wilders zou er goed aan doen de PVV te democratiseren. Daardoor kan hij enkele taken uit handen geven waardoor de wervingsprocedure kan worden versneld. Maarja, Wilders vreest LPF-achtige toestanden. Niet onbegrijpelijk. En natuurlijk wenst Wilders niet te worden tegengesproken door zijn onderdanen. Dat vind ik overigens een van meest enge aspecten van de PVV en Wilders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 21 november 2010 @ 20:37:48 #177
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88987191
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Heeft ie nog mazzel dat ze net het aantal zetels in de Provinciale Staten hebben verlaagd: http://nl.wikipedia.org/w(...)_aantal_Statenzetels

Maar dan nog, uitgaande van maximaal 25% van de stemmen per provincie zijn er nog steeds heel veel kandidaten nodig.
25 procent per provincie is echt veel hoor, maar is zo'n antecedenten onderzoek erg duur dan?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 21 november 2010 @ 20:38:55 #178
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88987270
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders zou er goed aan doen de PVV te democratiseren. Daardoor kan hij enkele taken uit handen geven waardoor de wervingsprocedure kan worden versneld. Maarja, Wilders vreest LPF-achtige toestanden. Niet onbegrijpelijk. En natuurlijk wenst Wilders niet te worden tegengesproken door zijn onderdanen. Dat vind ik overigens een van meest enge aspecten van de PVV en Wilders.
Kun je me uitleggen wat momenteel het voordeel zou zijn voor de PVV als zij de boel democratiseert? En waarom zou de wervingsprocedure dan versnelt worden?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88987921
Sowieso denk ik dat er voor de provinciale staten meer conservatieve stemmers naar de stembus gaan, dan de proteststemmers, dus dat het CDA bv meer stemmen zal halen dan de PVV in verhouding tot de tweede kamer verkiezingen. Misschien dat Wilders dus ook inzet op minder kandidaten.

Maar ik ben wel benieuwd hoe ver hij nu qua mogelijke kandidaten is en of hij er uberhaupt voldoende heeft kunnen vinden, laat staan of ze geschikt zijn en door -een hopelijk nu wel aanwezige- screening komen. Lijkt me geen makkelijke klus voor een nieuwe partij en al helemaal niet als je het als GW allemaal in je eentje wil doen.
  zondag 21 november 2010 @ 20:51:05 #180
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88988006
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef aloe_vera het volgende:
Sowieso denk ik dat er voor de provinciale staten meer conservatieve stemmers naar de stembus gaan, dan de proteststemmers, dus dat het CDA bv meer stemmen zal halen dan de PVV in verhouding tot de tweede kamer verkiezingen.
Daar zat ik ook al aan te denken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88988375
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kun je me uitleggen wat momenteel het voordeel zou zijn voor de PVV als zij de boel democratiseert? En waarom zou de wervingsprocedure dan versnelt worden?
Wilders interviewt veel kandidaten nu nog zelf. Dat kost veel tijd en vertraagt de wervingsprocedure omdat het Wilders zn tijd ook schaars is. Wanneer de partij democratiseert wordt het een bedrijf met afdelingen die elk een andere taak uitvoeren. Werving gaat dan dus sneller.
  zondag 21 november 2010 @ 21:01:45 #182
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88988745
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders interviewt veel kandidaten nu nog zelf. Dat kost veel tijd en vertraagt de wervingsprocedure omdat het Wilders zn tijd ook schaars is. Wanneer de partij democratiseert wordt het een bedrijf met afdelingen die elk een andere taak uitvoeren. Werving gaat dan dus sneller.
Moet je wel mensen hebben die dat kunnen, voorlopig kan alleen Bosma dat, ja en misschien Agema.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88988890
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Moet je wel mensen hebben die dat kunnen, voorlopig kan alleen Bosma dat, ja en misschien Agema.
Het is eigenlijk niet bijzonder moeilijk werk. Probleem is dat Wilders afwijkende meningen buiten de partij probeert te houden. Dat bemoeilijkt en vertraagt de zaak.
  zondag 21 november 2010 @ 21:05:18 #184
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88988974
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is eigenlijk niet bijzonder moeilijk werk. Probleem is dat Wilders afwijkende meningen buiten de partij probeert te houden. Dat bemoeilijkt en vertraagt de zaak.
Ik denk dat Geert heel heel heel veel mensenkennis heeft en zodoende nog enigszins fatsoenlijke kandidaten heeft kunnen binnenlaten. Bedenk wel dat de krachten tegen de PVV enorm zijn, het zou niet uit te sluiten zijn dat er mensen zich via deze weg willen infiltreren. En ik zie De mos bijv nog niet dit soort gesprekken doen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88989432
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik denk dat Geert heel heel heel veel mensenkennis heeft en zodoende nog enigszins fatsoenlijke kandidaten heeft kunnen binnenlaten. Bedenk wel dat de krachten tegen de PVV enorm zijn, het zou niet uit te sluiten zijn dat er mensen zich via deze weg willen infiltreren. En ik zie De mos bijv nog niet dit soort gesprekken doen.
Ik dat die mensenkennis van Wilders behoorlijk te wensen overlaat, dat hebben we de afgelopen weken aan den lijve ondervonden, nietwaar? Ben het echter met je eens dat de overige PVV'ers niet in staat zijn om nieuwe mensen binnen te harken. Zo'n De Mos is inderdaad een buitengewoon simpel persoon. Althans, zo komt hij over.
pi_88991160
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik dat die mensenkennis van Wilders behoorlijk te wensen overlaat, dat hebben we de afgelopen weken aan den lijve ondervonden, nietwaar? Ben het echter met je eens dat de overige PVV'ers niet in staat zijn om nieuwe mensen binnen te harken. Zo'n De Mos is inderdaad een buitengewoon simpel persoon. Althans, zo komt hij over.
of hij heeft gewoonweg geen betere kandidaten..... Wie zou er zijn carriere en reputatie voor op het spel zetten door in zo'n instabiele partij te stappen?
  zondag 21 november 2010 @ 21:46:33 #187
177885 JoaC
Het is patat
pi_88992029
Noord-Holland, Zeeland en Limburg lijken me interessante provincies om de verschillen te zien per regiio
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88997862
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 07:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nou sta jij natuurlijk bij het minste geringste al snel versteld, dat heb je al heel gauw met goedgelovige pubertjes nog krampachtig vastklampend aan moeders wollen onderbroek en tijdens wat druppeltjes urineverlies stiekem fantaserend over onbeschaafde schuimbekkende heksen.
Daar heb je wel een punt, dat ik bij het minste of geringste al versteld sta. Dat is eigenlijk altijd al zo geweest. Zo kan ik me bijvoorbeeld nog goed herinneren, toen ik me voor het eerst vastklampte aan mijn moeders wollen onderbroek, dat ik dacht: "Ach wat heb ik toch een lieve moeder!"
Ik stond er werkelijk versteld van, hoe zachtaardig en liefdevol mijn moeder was.

Verder wil ik je bedanken voor je post. Ik had niet mogen schrijven dat ik me je voorstel als een schuimbekkend oud vrouwtje. Jij bent vast ook voor iemand een zachtaardige en liefdevolle moeder.
Mijn opmerking was dus inderdaad niet zo beschaafd, daarin heb je groot gelijk.

Het probleem is dat ik nogal een visueel denker ben, dus ongemerkt dringen er zich beelden aan mij op wanneer ik je posts lees. Maar ik zal me in het vervolg beheersen en dit soort afgrijselijke zaken niet meer de wereld inslingeren.

Over het urineverlies ten slotte, een handige tip. Daar kun je inlegkruisjes voor gebruiken, en als je die regelmatig verschoont is er geen vuiltje aan de lucht. En geen luchtje in de broek. ;) (garpje)

Groetjes van Ollie!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 22 november 2010 @ 09:24:08 #189
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_89003580
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

:D !

quote:
PVV mikt op tien zetels in Brabantse Staten

door Peter Ullenbroeck. zaterdag 06 november 2010 | 07:39 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 06 november 2010 | 10:01
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Quantcast

BREDA - De PVV gaat bij de provinciale Statenverkiezingen in Brabant voor ten minste tien van de 55 te verdelen zetels.

"En als we een goeie dag hebben misschien wel meer", zegt kamerlid Richard de Mos die sinds een jaar kandidaten rekruteert in Brabant. De Hagenaar die in een grijs verleden in Tilburg studeerde, zegt al een eind op streek te zijn met de lijst. "Over twee weken denk ik de lijsttrekker bekend te kunnen maken." In Brabant is één naam op de PVV-lijst al wat langer bekend.

Het is die van oud-wethouder Peter Rutgrink (Gemeentebelangen) uit Oosterhout. Andere namen wil De Mos nog niet kwijt. "Het enige dat ik wil zeggen, is dat het een gemêleerd gezelschap is. Jong, oud, alles zit erbij. In totaal een lijst met zo'n twintig mensen." Aan het verkiezingsprogramma waarmee de PVV in Brabant de boer op gaat, wordt momenteel de laatste hand gelegd. Het zal net als in de andere provincies een mix worden van landelijke standpunten ('minder provincies') en regionale thema's. De Mos: "Voor Brabant moet je dan denken aan het debat rond de megastallen. Maar ook de provinciale subsidies. Dat kan wat ons betreft nog heel wat vanaf. En we willen in het bestuurlijke vlees gaan snijden. Met die riante wachtgeldregelingen in de provincie moet het maar eens afgelopen zijn."

Spierballentaal. Maar hoe zit het met die PVV'ers die begin dit jaar in de gemeenteraden van Den Haag en Almere gekozen werden, hun maandelijkse raadsvergoeding opstrijken, maar in de praktijk lang niet altijd komen opdagen? De Mos: "Daar letten we nu met de Statenverkiezingen in het vooruitzicht ook stevig op. Wie zonder goeie reden het opleidingsklasje niet bezoekt, kan het verder wel vergeten."

En op het Bossche provinciehuis, wat gaan ze daar merken van de PVV? "Kijk, wij zijn toch de rebelse club die met de stormram dat stoffige provinciehuis gaat opfrissen. Wie weet nou eigenlijk wat daar gebeurt? Er hangt een gordijn om dat provinciehuis heen en dat gaan wij opentrekken. "
http://www.bndestem.nl/al(...)Brabantse-Staten.ece
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:36:25 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_89775600
We kunnen weer googelen: Speech Geert Wilders - Presentatie kandidatenlijst PS Limburg *O*

Laurence Stassen (Echt)
Roland van Vliet (Nederweert)
Cor Bosman (Roermond)
Theo Krebber (Maastricht)
Harm Uringa (Bunde)

Crosspost uit de SC.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:36:58 #191
104871 remlof
Europees federalist
pi_89775629
Met Uringa kan je wel lachen iig, heeft vast nog wel meer gepost her en der:

Van http://www.elsevier.nl/we(...)agenr=8&showall=true _O-
pi_89775744
Wie is Uringa?
I´m back.
pi_89775775
Ah, PS PVV-Limburg. :D.
Die gast van 65?
Of die van 50?

Die van 65 dus. :D.
I´m back.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:44:07 #194
104871 remlof
Europees federalist
pi_89775967
Hmmm: http://nl.linkedin.com/pub/harm-uringa/4/5b4/a51

Harm Uringas Education

University of South Africa/Universiteit van Suid-Afrika
1967 1973

Wat was er in die periode toch ook alweer met Zuid-Afrika?
pi_89776064
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef remlof het volgende:

Harm Uringas Education

1967 1973

Iets zegt me dat je graag het antwoord op die vraag wil geven.
pi_89776087
Gaat op PVV stemmen bij gemeentelijke verkiezingen :)
pi_89776102
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef remlof het volgende:

Harm Uringas Education

1967 1973

Bingo. :D.
I´m back.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:47:28 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_89776114
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:46 schreef Hadiberg het volgende:
Gaat op PVV stemmen bij gemeentelijke verkiezingen :)
Dan moeten ze nog wel bestaan over drieënhalf jaar :')
pi_89776155
Naar Powned sturen hè, remlof.
I´m back.
pi_89776162
Provinciale. Zo'n partij, zo'n kiezer :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')