quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef k_i_m het volgende:
Nou, na twee uur krijsen en gillen ligt het kleine monster dan toch te slapen. Toen ik net ging kijken had ze hele dikke ogen en nog een half opgedroogd traanspoor op d'r wang.
Bep klom hier 4 dagen geleden uit haar ledikant, en eenmaal eruit komt ze er nooit meer in, dus hebben we maar gelijk een bedje gekocht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
precies daarom blijft mijn bep voorlopig nog in haar ledikant. Die kruipt rustig bij een van de broers in bed midden in de nacht
Bed dichttimmeren?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bep klom hier 4 dagen geleden uit haar ledikant, en eenmaal eruit komt ze er nooit meer in, dus hebben we maar gelijk een bedje gekocht.
En geluidsdicht maken.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 07:54 schreef lily het volgende:
David heeft zich vorige week met de Wii controler, in het heetst van de voetbalstrijd, zelf voor zijn mond gemept. Huilen als een gek, dikke lip en zelfs een wondje boven zijn lip.
Ik zie net dat wondje weer met tandenpoetsen en zeg tegen hem; je hebt jezelf flink geraakt zeg. Zegt ie: ja, maar ik had wel een doelpunt!
quote:Op woensdag 17 november 2010 07:54 schreef lily het volgende:
David heeft zich vorige week met de Wii controler, in het heetst van de voetbalstrijd, zelf voor zijn mond gemept. Huilen als een gek, dikke lip en zelfs een wondje boven zijn lip.
Ik zie net dat wondje weer met tandenpoetsen en zeg tegen hem; je hebt jezelf flink geraakt zeg. Zegt ie: ja, maar ik had wel een doelpunt!
Het is net alsof je een hond uitlaat..quote:Op woensdag 17 november 2010 09:11 schreef snoopy het volgende:
goedemorgen allen![]()
Dit is een geintje hè?, Zeg me dat het een geintje is!
http://hetrietje.nl/contents/nl/p3573_niniwalker.html
Zo irritant... zelfs als ze 8 jaar zijn, kunnen ze dat nog doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:04 schreef Nijna het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat deze dag iets minder pleuris is dan gisteren... Men wat kunnen die koters dramatisch doen om niks...
Snap ik helemaal...quote:Op woensdag 17 november 2010 09:28 schreef Vicky het volgende:
uhh dat nog niet Diaan... aan de telefoonhadden ze gezegd dat het 6 mnd zou zijn maar zeh ad zich vergist.. maar goed, beter 2 maanden iets dat ik leuk vind dat 6 maanden (via het uitzendbureau) iets dat ik minder leuk vind....
En ik blijf gewoon solliciteren.
ziektevervanging.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snap ik helemaal...
Die 2 maanden is ter ondersteuning ivm drukte? Wat ga je doen?
Okay... leuk!!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
ziektevervanging.
ik ga op het secretariaat werken.
Bureau Jeugdzorgquote:Op woensdag 17 november 2010 09:54 schreef trui het volgende:
het secretariaat van wat? gefeliciteerd vicky! 't is een begin!
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:06 schreef lily het volgende:
mijn vrije woensdag zit weer vol
kinderen naar school gebracht
boodschappen gedaan
nu ontbijten
Leah naar bed doen en wat huishoudelijke taken
Leah uit bed en voeden
Jongens uit school halen
Bij mijn ouders een boterham eten
Oudste naar SOVA training brengen
Met middelste (en leah) naar de GGD (5 jarige onderzoek)
Oudste daarna weer ophalen
en ondertussen nog ergens schoencadeautjes halen
gelukkig weer naar kantoor morgen
haha, doe ik altijd op woensdag. Ik eet op werkdagen ook pas op kantoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:10 schreef trui het volgende:
ai lily, da's inderdaad erg druk. en boodschappen doen vóór 't ontbijten, ik zou 't niet kunnen.
helemaal revolutionair als die hond formaatje teckel isquote:Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Precies, het zou pas revolutionair zijn als ze zo'n ding maken waarmee je hond je kind uit kan laten!
Volgens mij is dat kindje nog veel te klein ook om op deze manier rond te moeten wandelen (en dan vooral vanuit haar eigen ontwikkeling aangezien sommige kindjes dus echt met 8-9 maand kunnen lopen). Lekker stappestappen laten in de box, denk ik. Da's veel beter!
Nou denk dat we er dan niet veel over houden. Het is echt te triestquote:Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef moussy het volgende:
whut? Diegene is te stom om spellingscontrole er over heen te trekken, die neemt niemand dan toch aan?!
Wij hebben net voor P. maar een andere auto gekocht, die mag zn schoen niet meer zetten de aankomende jaren
Ja ik vind het allebei niet kunnen. Ik denk dat het meer een typo was: 'Ik wil graag wat beteken voor anderen'quote:Op woensdag 17 november 2010 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk, zulke buren Huup.Hopelijk krijg je toch wat rust, tussen de hoempa door.
![]()
Ah, de auto was te erg stuk Mous? Da's mooi kleut'n. Wel fijn dat er dan nu een andere is.
Hmmm, spelling is dus voor iedereen lastig? Maar je brief in Comic Sans aanleveren vind ik eigenlijk vele malen erger.
tukken of was vouwen, hmmm, moeilijke keuzequote:Op woensdag 17 november 2010 14:21 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook een drukke dag vandaag en nú is mn kans om te gaan tukken want ik ben gesloopt, maar de buren hebben loeihard een soort carnavalsstampmuziek aanstaanKind heeft er geen last van gelukkig maar t kwam wel door mijn oordopjes heen... dan maar was vouwen ofzo.
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:45 schreef lily het volgende:
ik ben geen tante en zal het ook nooit worden
Ach, tis niet anders. Wel jammer dat mijn kinderen nooit nichtjes of neefjes zullen hebben, maar goed. Ik heb ze wel (genoeg) en heb verder ook geen behoefte aan contact.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:02 schreef amaranta het volgende:
[sub] Ik vind dit een hele verdrietige opmerking, misschien bedoel je het niet zo, maar ik zal ook nooit tante zijn. En dat doet mij wel altijd verdriet.
Voor mijn kinderen vind ik het wel fijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef lily het volgende:
[..]
Ach, tis niet anders. Wel jammer dat mijn kinderen nooit nichtjes of neefjes zullen hebben, maar goed. Ik heb ze wel (genoeg) en heb verder ook geen behoefte aan contact.
Jaaaa ik heb gelegen!quote:Op woensdag 17 november 2010 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk, zulke buren Huup.Hopelijk krijg je toch wat rust, tussen de hoempa door.
![]()
Ah, de auto was te erg stuk Mous? Da's mooi kleut'n. Wel fijn dat er dan nu een andere is.
Hmmm, spelling is dus voor iedereen lastig? Maar je brief in Comic Sans aanleveren vind ik eigenlijk vele malen erger.
Ik vind het ook heel erg leuk. We zien ze alleen niet zo vaak, omdat ze in Drachten wonen. De volgende keer dat ik hem weer zal zien, zal rond kerst zijn, denk ik. Nou ja, ik heb ook nog een nieuw buurmeisje..quote:Op woensdag 17 november 2010 20:09 schreef RockabeIIa het volgende:
oh wat een lekker knuffeldingie, Diaan
(ik hou zo van dat kleine spul <3 )
Net effe de zorgvergelijker erbij gepakt. Heb ik er in elk geval een goed gevoel over dat ik het na heb gekeken etc. Nou, ik blijf mooi zitten waar ik zitScheelt weer! Beste vergoedingen en laagste prijs dusver... (vgz - collectief)
Ze is echt zieligjes nu. Ik twijfel nog over een zetpilletje. Kan zo ook nog.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
Dankje Saffier.
Hoe gaat het nu met Ylana?
Ach gossie, is altijd zo sneu die kleintjes en zo ziekjes.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ze is echt zieligjes nu. Ik twijfel nog over een zetpilletje. Kan zo ook nog.
Licht?Zo licht ziet hij er niet uit hoor
Ik had van de week een dreumes van een kilo of 11 in mijn armen, dan weegt Ylana ook niks meer idd
Okay, ik ga er volgende week eens voor zitten. Anders een op een vergelijkingssite kijken.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, ik heb gekeken naar cz, interpolis (huidige), vgz en izz. Die laatste is korting vanwege werkgever, die twee andere is korting via thuiszorgorganisatie. En door de bijdrage van de cao is izz gewoon de goedkoopste voor wat ik wil. En dat is en fysio deels vergoed en kraamzorgbijdrage en poliklinisch 100%. Als bonus krijg ik dan nog tandartsvergoeding. Niet nodig, wel handig.
En dan dus proefberekeningen maken op de sites en bij de vergoedingenoverzichten kijken.
Spannend zeg!!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef mefke79 het volgende:
goed gelezen![]()
Mijn vriendin is al een week overtijd en kind niet ingedaald, ben er vandaag nog geweest en ze ging er eigenlijk vanuit dat het nog een paar dagen wachten en dan keizersnede zou worden...lijkt er dus op dat dat (nog) niet aan de orde is.
Nee, vandaag was echt een ultieme *(@#$(&@#)$(*@#grafpleurisdag. En die is met mij gevierd door al mijn andere collega'squote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend zeg!!
Kim was je dag vandaag beter?
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, vandaag was echt een ultieme *(@#$(&@#)$(*@#grafpleurisdag. En die is met mij gevierd door al mijn andere collega's.
issut donderdagquote:
Ik was aan het denken, maar ik heb ook geen zwangere vriendinnen meer. Ik kan nog wel een zwangere buurvrouw krijgen... die zijn ook bezig terwijl haar jongste dochter al 11 jaar..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef trui het volgende:
ik ben ook al door m'n zwangere vriendinnen heen. wat klinkt dat raar he!
vertel k_i_m, hoe hebben jullie 'm gevierd?
ik zag deze en moest lachen:
[ afbeelding ]
Dat klinkt als een zeer goede sfeer. Maar één ding wel, er wordt goed feedback gegeven en dingen niet opgepropt.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef k_i_m het volgende:
.
Op een gegeven moment zat iedereen te zeiken en ruzie te maken met elkaar. Was echt heel bijzonder. Ik heb geloof ik de directeur nog beledigd tijdens de lunch, en mijn chef ging op een gegeven moment ook uit zijn plaat. en zo sneeuwbalde het verder door het bedrijf. Voordat ik wegging was de directeur nog tegen iemand anders aan het schreeuwen, dus die heeft zich ook nog uitgeleefd
.
Truequote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef trui het volgende:
de definities van 'goed feedback geven' lopen nogal uiteen, geloof ik.
Dan heb je vandaag geen punten gescoord, vrees ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat was een punt op mijn beoordelingsgesprek, dat ik af en toe mijn grote muil moest houden.
Het leuke is dat ik vaak iets meedeel wat ik vind, men het daar niet mee eens is, en een paar weken later erop terugkomt. Ja, dan blijf ik mijn mening natuurlijk ongevraagd ventilerenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag geen punten gescoord, vrees ik.
Natuurlijk, dat is consequent!!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik vaak iets meedeel wat ik vind, men het daar niet mee eens is, en een paar weken later erop terugkomt. Ja, dan blijf ik mijn mening natuurlijk ongevraagd ventileren.
Haha, ja, dat is ook wel zo, maar dan moet het niet heel stiekempjes weer omhoog kruipen natuurlijk he.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:49 schreef Saffier het volgende:
Je ziet er geweldig uit BE!!!!
Bedenk je wel af en toe waar je bent begonnen ooit en waar je nu bent??
Werkenquote:Op donderdag 18 november 2010 08:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb ook sort of vrij
Ik zou naar mijn opa en oma vandaag. Aangezien die altijd klagen dat er nooit iemand komt en dat ze veel alleen zitten enzo, had ik dat even niet overlegd. (Anders koopt mijn Oop de halve Aldi voor me leeg, dit leek me veiliger
) dus ik bel nu om te zeggen dat ik er aankom, hebben ze van alles
![]()
Dusse k_i_m, wat doe je dinsdag?
oh cock!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Werken. Ik heb tegenwoordig op vrijdag vrij. Kan je niet vrijdag dan?
.
ja. Weet ik wel. Maar het voelt een beetje als...quote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Buuf, dat kan toch ook wel als je culinair doet?
ja! precies!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:29 schreef Saffier het volgende:
Manlief kan koken om het koken en jij moet koken omdat er gevroten moet worden elke avond. Zoiets denk ik buuf?
ben je mal! ik ga zelf lekker een boek lezen, hij redt zich maar. Mét de kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:31 schreef trui het volgende:
ach ja, laat 'm maar lekker uitgebreid koken (doet ie dan ook zelf de afwas?). dan kun jij tijdens zijn eindeloze voorbereidingstijd op zondag lekker met de kinderen naar de speeltuin.en daarna fijn aanschuiven.
het is een complot!!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:32 schreef trui het volgende:
hier zijn de pepernoten ook ineens op. vreemd!![]()
Zo hadden F. en ik in de zomer een nogal stevig gesprek, dat hij begon, over dat hij het eea zoals het toen ging niet meer zo leuk en gezellig vond. (Geheel terecht overigens.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah ja, het was ook gewoon ff gezeik.voorop staat dat het goed en fijn en vooral nodig is dat ie leert koken. Het is freaking 2010 zeg.
![]()
Maar vooral dat ie dit nu uit zichzelf doet enzo.Het blijft vooral mijn eigen onvrede, dat ik allemaal van die stomme rotklusjes moet doen, omdat hij werkt en ik niet.
![]()
ja. Dat ja. En eigenlijk hè, ben ik ook wel een beetje bang dat áls ik dan werk ik vervolgens nóg die rotklussen moet doen, maar dan in minder tijd.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Oja, dat heb ik ook wel eens als meneer lekker met de auto bij o&o op bezoek gaat, en daarna nog langs de hertjes en een ijsje halen. Terwijl ik op mijn vrije dag eerst weer de puinbak moet opruimen, 600 wassen moet draaien en dan ook nog eens een keer extra energie moet maken om echt daadwerkelijk iets leuks met het kind te gaan doen (op de fiets, want hij heeft altijd de auto mee naar zijn werk. )
en dan de opmerking krijgen, wat ben je altijd druk, kunnen we er ff met zn 2en op uit, als de kinderen op school zitten, MOET je altijd van alles.. ja DUHUH!!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja. Dat ja. En eigenlijk hè, ben ik ook wel een beetje bang dat áls ik dan werk ik vervolgens nóg die rotklussen moet doen, maar dan in minder tijd.
Ja, dat dus idd: Klaar!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar idd ja, de was, de eeuwige was, de wc's de douche, de keuken, de administratie, de tuin.... álles. En als je dan denkt dat het af is het gewoon weer overnieuw begint.
Dat is waar, mannen nemen meer mee/gooien meer in de kar. Maar zolang we het nog kunnen betalen, blijven we het gewoon doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat kan ik niet betalen, altijd samen boodschappen doen.![]()
Owkee, ik heb heel decadent de kinderen op de overblijf, en ik ben vrijdus ik ga nu echtechtecht weg,
Nog niks gedaan.
Ik ben begonnen met lijstjes maken sinds ik een tijdje Sonja Bakkerde. Ik kon daarvoor nooit echt plannen wat ik ging eten van te voren.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan trouwens bijna altijd met zn tweetjes en Lennon boodschappen doen. Tenzij het een keer niet kan. Ik ben zo slecht in boodschappenlijstjes maken, dat ik nog liever alleen ga dan een lijstje maken voor Peace.
zo doen wij het ook..quote:Op donderdag 18 november 2010 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met lijstjes maken sinds ik een tijdje Sonja Bakkerde. Ik kon daarvoor nooit echt plannen wat ik ging eten van te voren.
Nu maak ik gewoon een lijstje van wat we gaan eten van Za-vrij en dan baseer ik mijn lijstje daarop, aangevuld met standaardmeuk als melk en brood en fruit etc.
Ik heb dat lijstje van wat we gaan eten op welke dag ook echt nodig anders vergeet ik weer waarvoor ik ook al weer wat had gekocht of dan heb ik ineens geen zin meer om iets te maken ofzo.
Nu wissel ik nog wel eens van gerecht omdat ik minder tijd heb om te koken die dag ofzo, maar zo hou ik me iig wel aan het lijstje en scheelt het me tussendoor nog tig keer naar de winkel voor kleine dingetjes.
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef trui het volgende:
diaan, gewoon 3 weekend menu's achter elkaar plakken.
Misschien moet ik het toch maar eens proberen haha, maar ach zo gaat het eigenlijk ook best prima, alleen boodschappenlijstje blijft lastig.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, soms wissel ik het wel om hoor, omdat het niet uit komt of omdat ik er geen zin in heb, maar ik vind het wel heel makkelijk dat ik het niet ter plekke hoef te verzinnen eigenlijk.
Ik werk op dinsdag en donderdag de hele dag, dus dat zijn idd de dagen dat het snel en makkelijk moet.
Hoe bedoel je erbij? Aardappels of puree ofzo.
dat wordt hier niet gegeten door de kinderen.. daarom eten wij meestal maar gebakken krieltjes/aardappelschijfjes/rostirondjes.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het toch maar eens proberen haha, maar ach zo gaat het eigenlijk ook best prima, alleen boodschappenlijstje blijft lastig.
Yeps.. ik vind gekookte aardappelen/puree niet lekker, dus dat doen we max. 1x per week.
Ow lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat wordt hier niet gegeten door de kinderen.. daarom eten wij meestal maar gebakken krieltjes/aardappelschijfjes/rostirondjes.
Ik merk zelf ook dat ik heel erg op mijn tenen moet lopen hier. Om de goede vrede te bewaren en iedereen tevreden te houden. Naar mijn ouders moet ik alles wat M doet goedpraten en wat mijn ouders zeggen of doen probeer ik constant goed te praten naar M toe. Ik ben eigenlijk ook gewoon zoooo moe daarvan dat het me weinig kan schelen dat het huis eigenlijk niet geschikt is voor kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een goed artikel en mooi gedicht.. en wat fijn dat het zo'n goed applicatie is!!
Estrys, ik kan het me van je moeder ook wel indenken... misschien is het ook beter voor jullie relatie.. hopelijk gaat het bij je schoonvader beter.
Ik kan me voorstellen dat je daar moe van wordt. Je zit er lekker tussenin. Dan is het inderdaad beter om wat anders te vinden, ook al is dat misschien iets minder geschikt. Jullie, ook Seb, zullen je daar ook wel redden.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik merk zelf ook dat ik heel erg op mijn tenen moet lopen hier. Om de goede vrede te bewaren en iedereen tevreden te houden. Naar mijn ouders moet ik alles wat M doet goedpraten en wat mijn ouders zeggen of doen probeer ik constant goed te praten naar M toe. Ik ben eigenlijk ook gewoon zoooo moe daarvan dat het me weinig kan schelen dat het huis eigenlijk niet geschikt is voor kinderen.
We zijn nog minimaal 3 maanden dakloosFebruari is de planning.
Mijn man zojuist gesproken en die sprong een gat in de lucht. Hij is ook zooo niet zichzelf hier.
quote:ik zou wat aan jou spelling doen
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
ik zie net een berichtje van Twan op hyves dat hij geschreven heeft aan de zoon van mijn vriendin:
[..]
![]()
hoezo tactisch/vriendelijk? Ik ga hem er nog wel even wat van zeggen...
Ja, dat is ook zo... maar ik vind sowieso dat Twan wel een wat vriendelijkere toon kan bezigen op hyves. Dus dat ga ik hem nog wel even zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet mee bemoeien, jou moet ook jouw/je zijn, dus dat gaan ze vast wel samen uitvechten
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over vriendelijke toon..wij hebben zojuist iemand dmv een heftruck verzocht of ze haar auto ergens anders dan in onze graskant wilde parkeren
Nu heb ik de voordeur maar ff op slot gelaten
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over vriendelijke toon..wij hebben zojuist iemand dmv een heftruck verzocht of ze haar auto ergens anders dan in onze graskant wilde parkeren
Heb je daar fotos van??????quote:Op donderdag 18 november 2010 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daarbij heeft hij geen interpunctie gebruikt en zijn hoofdlettergebruik laat ook te wensen overquote:
Ik vind dat alles met kipfilet kan, dus andersom zou het ook zo moeten kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Kan nasi goreng ook met gehakt ipv met kipfilet??
welja of blokjes hamquote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Kan nasi goreng ook met gehakt ipv met kipfilet??
pasta kan ook bijna overal bijquote:Op donderdag 18 november 2010 16:44 schreef moussy het volgende:
[..]
welja of blokjes ham
Hier smullen ze van chicken tonight met pasta(ik vind het niks)
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
pasta kan ook bijna overal bij
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarbij heeft hij geen interpunctie gebruikt en zijn hoofdlettergebruik laat ook te wensen over
Chicken tonight met pasta? Misschien wel een keer het proberen waard. Ik vind CT wel lekker.. de perzikversie dan.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:44 schreef moussy het volgende:
[..]
welja of blokjes ham
Hier smullen ze van chicken tonight met pasta(ik vind het niks)
Lekker!!! Ik ben gek op lasagna!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wij eten straks Lasagna.
Ik gooi het in de oven voor ik de mannen ga halen van het kdv, is het klaar als we weer thuis komen.
2x. De 1e keer zou ze ons wel ff uit ons huis laten zettenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Incantrix het volgende:
Voedsel! Ik ben zo trots op mezelf, de spruitjes en de aardappels staan al helemaal klaar, ik hoef alleen nog maar het gas aan te draaienTartaartje erbij, klaaaaar..
Haha, TF, jullie hadden het al een aantal keren zonder heftruck gevraagd?Briljante actie
Wat brutaal van haar zeg... hoe reageerde ze?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2x. De 1e keer zou ze ons wel ff uit ons huis laten zettenen dit keer weigerde ze gewoon direct. Ik heb haar gevraagd of ze het echt zo wilde spelen en dat wilde ze. Nou dan kun je krijgen wat je hebben wil
Ik vind die van de Aldi het lekkerst. Toevallig vandaag weer gekocht, kom maar weinig bij de Aldi... stomme winkel vind ik het.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Het is kant-en-klare uit de supermarkt. Nothing fancy verder hoor.
Klinkt lekkkur!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij eten turksbrood met kipsate/kipkerrie/filet american/krabsalade/eiersalade
Nog even arrogantquote:Op donderdag 18 november 2010 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat brutaal van haar zeg... hoe reageerde ze?
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2x. De 1e keer zou ze ons wel ff uit ons huis laten zettenen dit keer weigerde ze gewoon direct. Ik heb haar gevraagd of ze het echt zo wilde spelen en dat wilde ze. Nou dan kun je krijgen wat je hebben wil
Haha nee maar dat had gekund als ze zo door was gegaanquote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef Incantrix het volgende:
Ooow, in mijn hoofd was de auto gewoon ergens in een perkje beland ofzo, haha!
Bij dezequote:Op donderdag 18 november 2010 17:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nog even arrogantmaar toen de lepels onder de auto schoven zou ze hem wel even opzij gaan zetten
Nou..had ik nog geen tokkiestempel dan heb ik hem nu wel verdiend he?
Wij ook, alleen zijn de kinderen thuis en maakt mijn man het eten klaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wij eten straks Lasagna.
Ik gooi het in de oven voor ik de mannen ga halen van het kdv, is het klaar als we weer thuis komen.
Hij had bedacht dat hij op dinsdag en donderdag zou koken. Dus zodoende. Ik heb de boodschappen gedaan.quote:
www.pizza.bequote:Op donderdag 18 november 2010 17:59 schreef leonieke het volgende:
Wij eten pitta. Alleen stom dat ik daarvoor wel nog uit huis moet om het te halen
Ow ja, hier in Gent keuze zat.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Enkel maar pizza company bij ons in de buurt![]()
Rookworst Tonightquote:Op donderdag 18 november 2010 18:07 schreef huuphuup het volgende:
TFwat een wijf
![]()
Mous leuk zeg die laarzen!
En over eten, iemand achter mij in de rij bij AH rekende een rookworst en een pot chicken tonight af. Ik hoop niet dat dat in de combi gaat, dat lijkt me niet zo lekker![]()
wij aten broodjes, lekker makkelijk, ik was te laat met de tajine maken. Morgen dan maar.
oh dat klinkt lekker zeg!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Rookworst Tonight![]()
Ik heb laatst broodjes gegeten met pesto kaas en rode uit uit de oven. Dat is me toch lekker zeg!Die maak ik morgen, bij de pompoensoep.
oh dat kan ik me voorstellen, idiote kaasprijzen daar zeg pff.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:20 schreef Basboussa het volgende:
Ik mis mijn broodje brie met honing, wegens te duur koop ik hiero nooit brie.... (Valt wel mee, maar om nou in mijn eentje brie te gaan zitten eten.... )
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, adapter besteld!Heb een goedkopere gevonden en de andere doet het nu echt niet meer. Zit nu op de laptop van F, maar dat is een baggertraag ding. Dus als het goed is morgen gewoon weer op de mijne online.
Whahahaha!quote:10 July 2008 trousers business by Corry
I bought a pair of trousers, it was dirty but it fits so well that i bought it. Is was during my holiday in Barcelona, when i came home i washed it but when i put it on it was much shorter, so i ring to the Zara shop in Rotterdam and they were telling me that they could not help me because i bought it in Barcelona, well i'm very disapointed because i haven't got a change to were it and to go back to Barcelona wouldn't be an option, i buy very often in your shop and the service has always been very good so i can't understand why they treaded me like this. I hope to get a reaction from you, with kind regards Corry van den Boogert
Het is eigenlijk gewoon dom.. het is zo simpel. Maar ja, ik had even mn hoofd er niet bij. En gooi zonder te kijken het hele zakje erbij.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
He shit, da's balen Diaan...
Ik heb net firefox op F zijn laptop geinstalleerd. IE liep steeds vast op scripts.
Zou hij het erg vinden als ik ook Tweetdeck erop zet?
Het is zijn werk-laptop.
Ik zeg Jen gewoon dat ze zachtjes moet zijn. Ik hou niet van gegil.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb van die lekkker dempende siliconen oordopjes gekocht bij de drogist voor de overgevoelige momenten. Dat kleutergeklep is tot daar aan toe, maar waarom zo hard
Gillen in dr slaapkamer met de deur dicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef E.T. het volgende:
De Seaco Odea Giro Plus![]()
Bovenin gooi ik bonen, in de bak water.. En als ik een kopje koffie wil druk ik gewoon op de knop en dan krijg ik een versgezet en versgemalen kopje koffie
![]()
Sterkte en hoeveelheid in te stellen en goed stoompijpje voor de melk![]()
vreselijk is die, afschuwelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:17 schreef Memmel het volgende:
Zit naar The Cove op nl 2 te kijken. Vreselijk hoe ze die dolfijnen afslachten. Ik wilde niet verder kijken, maar heb het wel gedaan.
Is al geschreven.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, maar ja als je dan toch koffie drinkt kan je maar beter lekkere drinken natuurlijk. Dat probeer ik met eten ook. Maar het lukt nog niet erg.![]()
Minder, maar dat wat je eet ook echt lekker is.
Ik ga er een dieetboek over schrijven denk ik.
Nou, mijn kinderen slobberen zo mijn hazelnootkoffie of chocoladekoffie hoor, bij de Hema. Die lust jij ook wel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik geen koffie lust als ik zie wat voor bijzondere creaties ze hebben, met caramel en slagroom en zo. Lijkt me zo lekker! Alleen die koffie he, die moet ik niet.
Potverpee.quote:
Ik denk het niet. Het enige koffieachtige wat ik lust is mokkataart.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, mijn kinderen slobberen zo mijn hazelnootkoffie of chocoladekoffie hoor, bij de Hema. Die lust jij ook wel.
hahahahaha. Ah well, ik drink natuurlijk ook naturel koffie, dus mijn smaak is verpest, maar ik proef geen koffie in die mixen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het enige koffieachtige wat ik lust is mokkataart.
ja, ik ook. Maar getrouwd met de zoon van Miep Kniep dus ja, ain't gonna happen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:30 schreef lily het volgende:
en eigenlijk heb je wel gelijk, buurvrouw. Gewone filterkoffie is vaak het lekkerst. Klaar.
Maar ik ben zo gevoelig voor die mooie apparaten en cupjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |