Misschien moet ik het toch maar eens proberen haha, maar ach zo gaat het eigenlijk ook best prima, alleen boodschappenlijstje blijft lastig.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, soms wissel ik het wel om hoor, omdat het niet uit komt of omdat ik er geen zin in heb, maar ik vind het wel heel makkelijk dat ik het niet ter plekke hoef te verzinnen eigenlijk.
Ik werk op dinsdag en donderdag de hele dag, dus dat zijn idd de dagen dat het snel en makkelijk moet.
Hoe bedoel je erbij? Aardappels of puree ofzo.
dat wordt hier niet gegeten door de kinderen.. daarom eten wij meestal maar gebakken krieltjes/aardappelschijfjes/rostirondjes.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het toch maar eens proberen haha, maar ach zo gaat het eigenlijk ook best prima, alleen boodschappenlijstje blijft lastig.
Yeps.. ik vind gekookte aardappelen/puree niet lekker, dus dat doen we max. 1x per week.
Ow lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat wordt hier niet gegeten door de kinderen.. daarom eten wij meestal maar gebakken krieltjes/aardappelschijfjes/rostirondjes.
Ik merk zelf ook dat ik heel erg op mijn tenen moet lopen hier. Om de goede vrede te bewaren en iedereen tevreden te houden. Naar mijn ouders moet ik alles wat M doet goedpraten en wat mijn ouders zeggen of doen probeer ik constant goed te praten naar M toe. Ik ben eigenlijk ook gewoon zoooo moe daarvan dat het me weinig kan schelen dat het huis eigenlijk niet geschikt is voor kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een goed artikel en mooi gedicht.. en wat fijn dat het zo'n goed applicatie is!!
Estrys, ik kan het me van je moeder ook wel indenken... misschien is het ook beter voor jullie relatie.. hopelijk gaat het bij je schoonvader beter.
Ik kan me voorstellen dat je daar moe van wordt. Je zit er lekker tussenin. Dan is het inderdaad beter om wat anders te vinden, ook al is dat misschien iets minder geschikt. Jullie, ook Seb, zullen je daar ook wel redden.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik merk zelf ook dat ik heel erg op mijn tenen moet lopen hier. Om de goede vrede te bewaren en iedereen tevreden te houden. Naar mijn ouders moet ik alles wat M doet goedpraten en wat mijn ouders zeggen of doen probeer ik constant goed te praten naar M toe. Ik ben eigenlijk ook gewoon zoooo moe daarvan dat het me weinig kan schelen dat het huis eigenlijk niet geschikt is voor kinderen.
We zijn nog minimaal 3 maanden dakloosFebruari is de planning.
Mijn man zojuist gesproken en die sprong een gat in de lucht. Hij is ook zooo niet zichzelf hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |