Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, vandaag was echt een ultieme *(@#$(&@#)$(*@#grafpleurisdag. En die is met mij gevierd door al mijn andere collega's.
issut donderdagquote:
Ik was aan het denken, maar ik heb ook geen zwangere vriendinnen meer. Ik kan nog wel een zwangere buurvrouw krijgen... die zijn ook bezig terwijl haar jongste dochter al 11 jaar..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef trui het volgende:
ik ben ook al door m'n zwangere vriendinnen heen. wat klinkt dat raar he!
vertel k_i_m, hoe hebben jullie 'm gevierd?
ik zag deze en moest lachen:
[ afbeelding ]
Dat klinkt als een zeer goede sfeer. Maar één ding wel, er wordt goed feedback gegeven en dingen niet opgepropt.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef k_i_m het volgende:
.
Op een gegeven moment zat iedereen te zeiken en ruzie te maken met elkaar. Was echt heel bijzonder. Ik heb geloof ik de directeur nog beledigd tijdens de lunch, en mijn chef ging op een gegeven moment ook uit zijn plaat. en zo sneeuwbalde het verder door het bedrijf. Voordat ik wegging was de directeur nog tegen iemand anders aan het schreeuwen, dus die heeft zich ook nog uitgeleefd
.
Truequote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef trui het volgende:
de definities van 'goed feedback geven' lopen nogal uiteen, geloof ik.
Dan heb je vandaag geen punten gescoord, vrees ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat was een punt op mijn beoordelingsgesprek, dat ik af en toe mijn grote muil moest houden.
Het leuke is dat ik vaak iets meedeel wat ik vind, men het daar niet mee eens is, en een paar weken later erop terugkomt. Ja, dan blijf ik mijn mening natuurlijk ongevraagd ventilerenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag geen punten gescoord, vrees ik.
Natuurlijk, dat is consequent!!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik vaak iets meedeel wat ik vind, men het daar niet mee eens is, en een paar weken later erop terugkomt. Ja, dan blijf ik mijn mening natuurlijk ongevraagd ventileren.
Haha, ja, dat is ook wel zo, maar dan moet het niet heel stiekempjes weer omhoog kruipen natuurlijk he.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:49 schreef Saffier het volgende:
Je ziet er geweldig uit BE!!!!
Bedenk je wel af en toe waar je bent begonnen ooit en waar je nu bent??
Werkenquote:Op donderdag 18 november 2010 08:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb ook sort of vrij
Ik zou naar mijn opa en oma vandaag. Aangezien die altijd klagen dat er nooit iemand komt en dat ze veel alleen zitten enzo, had ik dat even niet overlegd. (Anders koopt mijn Oop de halve Aldi voor me leeg, dit leek me veiliger
) dus ik bel nu om te zeggen dat ik er aankom, hebben ze van alles
![]()
Dusse k_i_m, wat doe je dinsdag?
oh cock!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Werken. Ik heb tegenwoordig op vrijdag vrij. Kan je niet vrijdag dan?
.
ja. Weet ik wel. Maar het voelt een beetje als...quote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Buuf, dat kan toch ook wel als je culinair doet?
ja! precies!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:29 schreef Saffier het volgende:
Manlief kan koken om het koken en jij moet koken omdat er gevroten moet worden elke avond. Zoiets denk ik buuf?
ben je mal! ik ga zelf lekker een boek lezen, hij redt zich maar. Mét de kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:31 schreef trui het volgende:
ach ja, laat 'm maar lekker uitgebreid koken (doet ie dan ook zelf de afwas?). dan kun jij tijdens zijn eindeloze voorbereidingstijd op zondag lekker met de kinderen naar de speeltuin.en daarna fijn aanschuiven.
het is een complot!!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:32 schreef trui het volgende:
hier zijn de pepernoten ook ineens op. vreemd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |