Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, vandaag was echt een ultieme *(@#$(&@#)$(*@#grafpleurisdag. En die is met mij gevierd door al mijn andere collega's.
issut donderdagquote:
Ik was aan het denken, maar ik heb ook geen zwangere vriendinnen meer. Ik kan nog wel een zwangere buurvrouw krijgen... die zijn ook bezig terwijl haar jongste dochter al 11 jaar..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef trui het volgende:
ik ben ook al door m'n zwangere vriendinnen heen. wat klinkt dat raar he!
vertel k_i_m, hoe hebben jullie 'm gevierd?
ik zag deze en moest lachen:
[ afbeelding ]
Dat klinkt als een zeer goede sfeer. Maar één ding wel, er wordt goed feedback gegeven en dingen niet opgepropt.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef k_i_m het volgende:
.
Op een gegeven moment zat iedereen te zeiken en ruzie te maken met elkaar. Was echt heel bijzonder. Ik heb geloof ik de directeur nog beledigd tijdens de lunch, en mijn chef ging op een gegeven moment ook uit zijn plaat. en zo sneeuwbalde het verder door het bedrijf. Voordat ik wegging was de directeur nog tegen iemand anders aan het schreeuwen, dus die heeft zich ook nog uitgeleefd
.
Truequote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef trui het volgende:
de definities van 'goed feedback geven' lopen nogal uiteen, geloof ik.
Dan heb je vandaag geen punten gescoord, vrees ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat was een punt op mijn beoordelingsgesprek, dat ik af en toe mijn grote muil moest houden.
Het leuke is dat ik vaak iets meedeel wat ik vind, men het daar niet mee eens is, en een paar weken later erop terugkomt. Ja, dan blijf ik mijn mening natuurlijk ongevraagd ventilerenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag geen punten gescoord, vrees ik.
Natuurlijk, dat is consequent!!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik vaak iets meedeel wat ik vind, men het daar niet mee eens is, en een paar weken later erop terugkomt. Ja, dan blijf ik mijn mening natuurlijk ongevraagd ventileren.
Haha, ja, dat is ook wel zo, maar dan moet het niet heel stiekempjes weer omhoog kruipen natuurlijk he.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:49 schreef Saffier het volgende:
Je ziet er geweldig uit BE!!!!
Bedenk je wel af en toe waar je bent begonnen ooit en waar je nu bent??
Werkenquote:Op donderdag 18 november 2010 08:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb ook sort of vrij
Ik zou naar mijn opa en oma vandaag. Aangezien die altijd klagen dat er nooit iemand komt en dat ze veel alleen zitten enzo, had ik dat even niet overlegd. (Anders koopt mijn Oop de halve Aldi voor me leeg, dit leek me veiliger
) dus ik bel nu om te zeggen dat ik er aankom, hebben ze van alles
![]()
Dusse k_i_m, wat doe je dinsdag?
oh cock!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Werken. Ik heb tegenwoordig op vrijdag vrij. Kan je niet vrijdag dan?
.
ja. Weet ik wel. Maar het voelt een beetje als...quote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Buuf, dat kan toch ook wel als je culinair doet?
ja! precies!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:29 schreef Saffier het volgende:
Manlief kan koken om het koken en jij moet koken omdat er gevroten moet worden elke avond. Zoiets denk ik buuf?
ben je mal! ik ga zelf lekker een boek lezen, hij redt zich maar. Mét de kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:31 schreef trui het volgende:
ach ja, laat 'm maar lekker uitgebreid koken (doet ie dan ook zelf de afwas?). dan kun jij tijdens zijn eindeloze voorbereidingstijd op zondag lekker met de kinderen naar de speeltuin.en daarna fijn aanschuiven.
het is een complot!!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:32 schreef trui het volgende:
hier zijn de pepernoten ook ineens op. vreemd!![]()
Zo hadden F. en ik in de zomer een nogal stevig gesprek, dat hij begon, over dat hij het eea zoals het toen ging niet meer zo leuk en gezellig vond. (Geheel terecht overigens.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah ja, het was ook gewoon ff gezeik.voorop staat dat het goed en fijn en vooral nodig is dat ie leert koken. Het is freaking 2010 zeg.
![]()
Maar vooral dat ie dit nu uit zichzelf doet enzo.Het blijft vooral mijn eigen onvrede, dat ik allemaal van die stomme rotklusjes moet doen, omdat hij werkt en ik niet.
![]()
ja. Dat ja. En eigenlijk hè, ben ik ook wel een beetje bang dat áls ik dan werk ik vervolgens nóg die rotklussen moet doen, maar dan in minder tijd.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Oja, dat heb ik ook wel eens als meneer lekker met de auto bij o&o op bezoek gaat, en daarna nog langs de hertjes en een ijsje halen. Terwijl ik op mijn vrije dag eerst weer de puinbak moet opruimen, 600 wassen moet draaien en dan ook nog eens een keer extra energie moet maken om echt daadwerkelijk iets leuks met het kind te gaan doen (op de fiets, want hij heeft altijd de auto mee naar zijn werk. )
en dan de opmerking krijgen, wat ben je altijd druk, kunnen we er ff met zn 2en op uit, als de kinderen op school zitten, MOET je altijd van alles.. ja DUHUH!!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja. Dat ja. En eigenlijk hè, ben ik ook wel een beetje bang dat áls ik dan werk ik vervolgens nóg die rotklussen moet doen, maar dan in minder tijd.
Ja, dat dus idd: Klaar!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar idd ja, de was, de eeuwige was, de wc's de douche, de keuken, de administratie, de tuin.... álles. En als je dan denkt dat het af is het gewoon weer overnieuw begint.
Dat is waar, mannen nemen meer mee/gooien meer in de kar. Maar zolang we het nog kunnen betalen, blijven we het gewoon doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat kan ik niet betalen, altijd samen boodschappen doen.![]()
Owkee, ik heb heel decadent de kinderen op de overblijf, en ik ben vrijdus ik ga nu echtechtecht weg,
Nog niks gedaan.
Ik ben begonnen met lijstjes maken sinds ik een tijdje Sonja Bakkerde. Ik kon daarvoor nooit echt plannen wat ik ging eten van te voren.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan trouwens bijna altijd met zn tweetjes en Lennon boodschappen doen. Tenzij het een keer niet kan. Ik ben zo slecht in boodschappenlijstjes maken, dat ik nog liever alleen ga dan een lijstje maken voor Peace.
zo doen wij het ook..quote:Op donderdag 18 november 2010 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met lijstjes maken sinds ik een tijdje Sonja Bakkerde. Ik kon daarvoor nooit echt plannen wat ik ging eten van te voren.
Nu maak ik gewoon een lijstje van wat we gaan eten van Za-vrij en dan baseer ik mijn lijstje daarop, aangevuld met standaardmeuk als melk en brood en fruit etc.
Ik heb dat lijstje van wat we gaan eten op welke dag ook echt nodig anders vergeet ik weer waarvoor ik ook al weer wat had gekocht of dan heb ik ineens geen zin meer om iets te maken ofzo.
Nu wissel ik nog wel eens van gerecht omdat ik minder tijd heb om te koken die dag ofzo, maar zo hou ik me iig wel aan het lijstje en scheelt het me tussendoor nog tig keer naar de winkel voor kleine dingetjes.
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef trui het volgende:
diaan, gewoon 3 weekend menu's achter elkaar plakken.
Misschien moet ik het toch maar eens proberen haha, maar ach zo gaat het eigenlijk ook best prima, alleen boodschappenlijstje blijft lastig.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, soms wissel ik het wel om hoor, omdat het niet uit komt of omdat ik er geen zin in heb, maar ik vind het wel heel makkelijk dat ik het niet ter plekke hoef te verzinnen eigenlijk.
Ik werk op dinsdag en donderdag de hele dag, dus dat zijn idd de dagen dat het snel en makkelijk moet.
Hoe bedoel je erbij? Aardappels of puree ofzo.
dat wordt hier niet gegeten door de kinderen.. daarom eten wij meestal maar gebakken krieltjes/aardappelschijfjes/rostirondjes.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het toch maar eens proberen haha, maar ach zo gaat het eigenlijk ook best prima, alleen boodschappenlijstje blijft lastig.
Yeps.. ik vind gekookte aardappelen/puree niet lekker, dus dat doen we max. 1x per week.
Ow lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat wordt hier niet gegeten door de kinderen.. daarom eten wij meestal maar gebakken krieltjes/aardappelschijfjes/rostirondjes.
Ik merk zelf ook dat ik heel erg op mijn tenen moet lopen hier. Om de goede vrede te bewaren en iedereen tevreden te houden. Naar mijn ouders moet ik alles wat M doet goedpraten en wat mijn ouders zeggen of doen probeer ik constant goed te praten naar M toe. Ik ben eigenlijk ook gewoon zoooo moe daarvan dat het me weinig kan schelen dat het huis eigenlijk niet geschikt is voor kinderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een goed artikel en mooi gedicht.. en wat fijn dat het zo'n goed applicatie is!!
Estrys, ik kan het me van je moeder ook wel indenken... misschien is het ook beter voor jullie relatie.. hopelijk gaat het bij je schoonvader beter.
Ik kan me voorstellen dat je daar moe van wordt. Je zit er lekker tussenin. Dan is het inderdaad beter om wat anders te vinden, ook al is dat misschien iets minder geschikt. Jullie, ook Seb, zullen je daar ook wel redden.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik merk zelf ook dat ik heel erg op mijn tenen moet lopen hier. Om de goede vrede te bewaren en iedereen tevreden te houden. Naar mijn ouders moet ik alles wat M doet goedpraten en wat mijn ouders zeggen of doen probeer ik constant goed te praten naar M toe. Ik ben eigenlijk ook gewoon zoooo moe daarvan dat het me weinig kan schelen dat het huis eigenlijk niet geschikt is voor kinderen.
We zijn nog minimaal 3 maanden dakloosFebruari is de planning.
Mijn man zojuist gesproken en die sprong een gat in de lucht. Hij is ook zooo niet zichzelf hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |