abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88814919
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Precies, het zou pas revolutionair zijn als ze zo'n ding maken waarmee je hond je kind uit kan laten!
Volgens mij is dat kindje nog veel te klein ook om op deze manier rond te moeten wandelen (en dan vooral vanuit haar eigen ontwikkeling aangezien sommige kindjes dus echt met 8-9 maand kunnen lopen). Lekker stappestappen laten in de box, denk ik. Da's veel beter!
helemaal revolutionair als die hond formaatje teckel is _O-
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 17 november 2010 @ 13:20:00 #52
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88817055
Wat een ongelofelijk draak van een ding! :o lijkt me héél slecht voor je kind, je rug, je image, álles. Maar misschien kan je het intergreren met een grasveldcultiveerdinges ofzo :7
Wel klote dat ie geen G4 verbinding heeft trouwens. :{w
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88819461
Oh heerlijk dat ding, vooral ook handig dat dat tuigje aan de pols zit waarmee je het geval vast hebt.
Dus als je kind naar beneden klapt dan ros jij er per ongeluk nog even die stang achteraan omdat er een ruk aan je pols gegeven wordt?
Hendig ^O^ :')

Lily jeumig wat ben je druk!
Hier ook een drukke dag vandaag en nú is mn kans om te gaan tukken want ik ben gesloopt, maar de buren hebben loeihard een soort carnavalsstampmuziek aanstaan :') Kind heeft er geen last van gelukkig maar t kwam wel door mijn oordopjes heen... dan maar was vouwen ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88819980
Zit ik hier net met een collega sollicitatiebrieven door te kijken. Is er eentje toch in Comic Sans :X Maar gelukkig gaat die het niet worden. Zegt mijn collega: deze lijkt mij het meest geschikt. Ik werp één blik op de brief: ja alleen jammer van die SPELFOUT. Maar dat was niet zo erg volgens mijn collega 8)7
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 14:38:45 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_88820148
whut? Diegene is te stom om spellingscontrole er over heen te trekken, die neemt niemand dan toch aan?! ;)

Wij hebben net voor P. maar een andere auto gekocht, die mag zn schoen niet meer zetten de aankomende jaren :+
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_88820283
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:38 schreef moussy het volgende:
whut? Diegene is te stom om spellingscontrole er over heen te trekken, die neemt niemand dan toch aan?! ;)

Wij hebben net voor P. maar een andere auto gekocht, die mag zn schoen niet meer zetten de aankomende jaren :+
Nou denk dat we er dan niet veel over houden. Het is echt te triest :o
  woensdag 17 november 2010 @ 14:48:36 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88820474
Leuk, zulke buren Huup. :{ Hopelijk krijg je toch wat rust, tussen de hoempa door. :*
Ah, de auto was te erg stuk Mous? Da's mooi kleut'n. Wel fijn dat er dan nu een andere is.

Hmmm, spelling is dus voor iedereen lastig? Maar je brief in Comic Sans aanleveren vind ik eigenlijk vele malen erger. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88820550
Van harte Vicky *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88820614
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk, zulke buren Huup. :{ Hopelijk krijg je toch wat rust, tussen de hoempa door. :*
Ah, de auto was te erg stuk Mous? Da's mooi kleut'n. Wel fijn dat er dan nu een andere is.

Hmmm, spelling is dus voor iedereen lastig? Maar je brief in Comic Sans aanleveren vind ik eigenlijk vele malen erger. :@
Ja ik vind het allebei niet kunnen. Ik denk dat het meer een typo was: 'Ik wil graag wat beteken voor anderen'
  woensdag 17 november 2010 @ 14:53:46 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88820649
oh ja, dan zie je vast ergere dingen. :D ik wilt wat betekenen ofzo. :+
pi_88820856
Ow jaa ik word weer tante *O* eind mei. :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88822458
we zijn weer thuis (zweet van voorhoofd veegt)

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:21 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook een drukke dag vandaag en nú is mn kans om te gaan tukken want ik ben gesloopt, maar de buren hebben loeihard een soort carnavalsstampmuziek aanstaan :') Kind heeft er geen last van gelukkig maar t kwam wel door mijn oordopjes heen... dan maar was vouwen ofzo.
tukken of was vouwen, hmmm, moeilijke keuze :P
Balen van die (vreselijke) muziek

gefeliciteerd Bar :)
ik ben geen tante en zal het ook nooit worden
pi_88822671
oh, en ik heb een grote zak (500 gr) Bolletje chocolade kruidnoten :9
  woensdag 17 november 2010 @ 15:58:03 #64
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88823024
Mag ik meepraten over pleurisdagen?

Belt de man me op: oh ja schat, ik moet voor zaterdag een verslag afhebben, kun je vandaag beginnen?

Had ook een man moeten trouwen die kan lezen en schrijven....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88823243
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:45 schreef lily het volgende:
ik ben geen tante en zal het ook nooit worden
:* Ik vind dit een hele verdrietige opmerking, misschien bedoel je het niet zo, maar ik zal ook nooit tante zijn. En dat doet mij wel altijd verdriet.
Hoewel, ik nu wel lieg, ik ben tante, maar dan via mijn man, en dat is tohc niet hetzelfde als je eigen broer of zus kinderen zou krijgen

:*
pi_88823433
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:02 schreef amaranta het volgende:

:* [sub] Ik vind dit een hele verdrietige opmerking, misschien bedoel je het niet zo, maar ik zal ook nooit tante zijn. En dat doet mij wel altijd verdriet.
Ach, tis niet anders. Wel jammer dat mijn kinderen nooit nichtjes of neefjes zullen hebben, maar goed. Ik heb ze wel (genoeg) en heb verder ook geen behoefte aan contact.
pi_88823945
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:06 schreef lily het volgende:

[..]

Ach, tis niet anders. Wel jammer dat mijn kinderen nooit nichtjes of neefjes zullen hebben, maar goed. Ik heb ze wel (genoeg) en heb verder ook geen behoefte aan contact.
Voor mijn kinderen vind ik het wel fijn.
Hun neefjes komen straks eten.
arm schaap, de jongste (4) is helemaal ontdaan van wat er gisteren met zijn nichtje is gebeurd.
mama en papa zijn gescheiden en ze zijn nu bij papa zodat mama naar haar zus kan gaan. Papa komt nu hier pannenkoeken eten met de kids, even afleiding
pi_88824164
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:

Jaaaa ik heb gelegen!
5 hele minuten :D toen zat er een luier tot achter de oren vol :X ook een heule fijne. Maar goed, ze poept dus daar zijn we dan maar blij om. *positief bekijken*
Achja nog een uurtje, dan is B. thuis.

Bar gefeliciteerd!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88825947
Ik lig al de hele dag voor pampus op de bank..wat een pleurisdag:'(
On zeh laptop
  woensdag 17 november 2010 @ 17:42:10 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88827556
Ah buh, nog steeds ziek ja? Beterschap dan maar. :* Nog steeds je keel?
  woensdag 17 november 2010 @ 17:47:19 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88827765

dit moet toch wel de meest onflatteuse 'statiefoto"ooit zijn. William lijkt huge en kijk die O beentjes van prinses Kate nou. :X
  woensdag 17 november 2010 @ 19:28:01 #72
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_88832209
Pleurisdag; check. 1e werkdag én zieke beeb. Fijn :{
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 17 november 2010 @ 19:31:45 #73
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88832389
Saffier :*
Da's echt k**
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88832687
Oe Saffier, dat is wel een heel slechte timing ja.Beterschap!

Enne die statiefoto: zij is gewoon eng dun. Of ze heeft een corset aan. Of beide.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 november 2010 @ 19:39:24 #75
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88832738
Voor zo'n jonge vent heeft hij ook al een behoorlijke landingsbaan...
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')