quote:ik zou wat aan jou spelling doen
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
ik zie net een berichtje van Twan op hyves dat hij geschreven heeft aan de zoon van mijn vriendin:
[..]
![]()
hoezo tactisch/vriendelijk? Ik ga hem er nog wel even wat van zeggen...
Ja, dat is ook zo... maar ik vind sowieso dat Twan wel een wat vriendelijkere toon kan bezigen op hyves. Dus dat ga ik hem nog wel even zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet mee bemoeien, jou moet ook jouw/je zijn, dus dat gaan ze vast wel samen uitvechten
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over vriendelijke toon..wij hebben zojuist iemand dmv een heftruck verzocht of ze haar auto ergens anders dan in onze graskant wilde parkeren
Nu heb ik de voordeur maar ff op slot gelaten
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over vriendelijke toon..wij hebben zojuist iemand dmv een heftruck verzocht of ze haar auto ergens anders dan in onze graskant wilde parkeren
Heb je daar fotos van??????quote:Op donderdag 18 november 2010 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daarbij heeft hij geen interpunctie gebruikt en zijn hoofdlettergebruik laat ook te wensen overquote:
Ik vind dat alles met kipfilet kan, dus andersom zou het ook zo moeten kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Kan nasi goreng ook met gehakt ipv met kipfilet??
welja of blokjes hamquote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Kan nasi goreng ook met gehakt ipv met kipfilet??
pasta kan ook bijna overal bijquote:Op donderdag 18 november 2010 16:44 schreef moussy het volgende:
[..]
welja of blokjes ham
Hier smullen ze van chicken tonight met pasta(ik vind het niks)
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
pasta kan ook bijna overal bij
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarbij heeft hij geen interpunctie gebruikt en zijn hoofdlettergebruik laat ook te wensen over
Chicken tonight met pasta? Misschien wel een keer het proberen waard. Ik vind CT wel lekker.. de perzikversie dan.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:44 schreef moussy het volgende:
[..]
welja of blokjes ham
Hier smullen ze van chicken tonight met pasta(ik vind het niks)
Lekker!!! Ik ben gek op lasagna!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wij eten straks Lasagna.
Ik gooi het in de oven voor ik de mannen ga halen van het kdv, is het klaar als we weer thuis komen.
2x. De 1e keer zou ze ons wel ff uit ons huis laten zettenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Incantrix het volgende:
Voedsel! Ik ben zo trots op mezelf, de spruitjes en de aardappels staan al helemaal klaar, ik hoef alleen nog maar het gas aan te draaienTartaartje erbij, klaaaaar..
Haha, TF, jullie hadden het al een aantal keren zonder heftruck gevraagd?Briljante actie
Wat brutaal van haar zeg... hoe reageerde ze?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2x. De 1e keer zou ze ons wel ff uit ons huis laten zettenen dit keer weigerde ze gewoon direct. Ik heb haar gevraagd of ze het echt zo wilde spelen en dat wilde ze. Nou dan kun je krijgen wat je hebben wil
Ik vind die van de Aldi het lekkerst. Toevallig vandaag weer gekocht, kom maar weinig bij de Aldi... stomme winkel vind ik het.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Het is kant-en-klare uit de supermarkt. Nothing fancy verder hoor.
Klinkt lekkkur!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij eten turksbrood met kipsate/kipkerrie/filet american/krabsalade/eiersalade
Nog even arrogantquote:Op donderdag 18 november 2010 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat brutaal van haar zeg... hoe reageerde ze?
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2x. De 1e keer zou ze ons wel ff uit ons huis laten zettenen dit keer weigerde ze gewoon direct. Ik heb haar gevraagd of ze het echt zo wilde spelen en dat wilde ze. Nou dan kun je krijgen wat je hebben wil
Haha nee maar dat had gekund als ze zo door was gegaanquote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef Incantrix het volgende:
Ooow, in mijn hoofd was de auto gewoon ergens in een perkje beland ofzo, haha!
Bij dezequote:Op donderdag 18 november 2010 17:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nog even arrogantmaar toen de lepels onder de auto schoven zou ze hem wel even opzij gaan zetten
Nou..had ik nog geen tokkiestempel dan heb ik hem nu wel verdiend he?
Wij ook, alleen zijn de kinderen thuis en maakt mijn man het eten klaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wij eten straks Lasagna.
Ik gooi het in de oven voor ik de mannen ga halen van het kdv, is het klaar als we weer thuis komen.
Hij had bedacht dat hij op dinsdag en donderdag zou koken. Dus zodoende. Ik heb de boodschappen gedaan.quote:
www.pizza.bequote:Op donderdag 18 november 2010 17:59 schreef leonieke het volgende:
Wij eten pitta. Alleen stom dat ik daarvoor wel nog uit huis moet om het te halen
Ow ja, hier in Gent keuze zat.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Enkel maar pizza company bij ons in de buurt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |