Dat sowiesoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou een geweldige mama zijn
Heel goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit 1 film uit die reeks gezien
Nope, and never gonna happenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt de boeken niet gelezen zeker?
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Gasol het volgende:
Twilight: The Story Of A Girls Choice Between Beastiality And Necrophilia.
Dat laatste doe je zelfquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[...]
Hoi(had ik al eerder gezegd
)
en ben best vrolijk voor iemand die van half 8 tot 22:30u gewerkt heeft
prima tochquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik ga toch, met m'n beste vriendin
sommigen zijn met 40 nog niet eens volwassenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef After_Dark het volgende:
Hmm, telt 29 ook als jong volwassene? Vast wel.
Even wat leuke spinnenplaatjes zoeken om GvE mee te PM'en...
Ja. Kan je doen. Ik lees jouw pm's dus nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef After_Dark het volgende:
Vanaf deel 2 heel veel half naakte mannenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Gasol het volgende:
[..]
prima toch
Ik heb deel 1 ook gezien, best vermakelijk hoor maar de rest boeit me niet zo
Juist! Dank uquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloofwaardige mening in dat geval
Niet boeiend voor mij dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanaf deel 2 heel veel half naakte mannen
ik ben na boek 3 opgehouden met lezen en na een halve film gestopt met kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloofwaardige mening in dat geval
Maar veel minder Robert. Die wolfjes vind ik niet geil.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanaf deel 2 heel veel half naakte mannen
Ik vind dat 31 ook nog JONG volwassene isquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef After_Dark het volgende:
True storyquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar veel minder Robert. Die wolfjes vind ik niet geil.
schijterd!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Kan je doen. Ik lees jouw pm's dus niet
Jij 16 en ook nog niet volwassenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sommigen zijn met 40 nog niet eens volwassen
Ik niet. Twilight is echt compleet overrated, beroerd geacteerd en al met al gewoon beroerde filmsquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik ga toch, met m'n beste vriendin
Niet helemaal vrijwillig, maar oke. Deze week 65 uur, volgende week de helftquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat 31 ook nog JONG volwassene is
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sommigen zijn met 40 nog niet eens volwassen
Tssk, als het aan mij lag zat ik inmiddels in de politiekquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij 16 en ook nog niet volwassen
Jacobquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar veel minder Robert. Die wolfjes vind ik niet geil.
Jij hebt tenminste iets gelezen en gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben na boek 3 opgehouden met lezen en na een halve film gestopt met kijken
Nee, mn wcpot is nog schoonquote:
Ik ben ze precies een jaar geleden gaan lezen, omdat ik liefdesverdriet had. Net gedumpt enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Twilight is echt compleet overrated, beroerd geacteerd en al met al gewoon beroerde filmsDe boeken zijn niet heel veel beter, maar wel minder saai.
Alleen Robert Pattison is leuk
ik vond het kutquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste iets gelezen en gezien
Je moet wel glinsteren hequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Gasol het volgende:
[..]
*gezicht bleek poedert en halfnaakte pics maakt voor Yuki*
Voor tienermeisjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
WTF is twilight? iets voor jong volwassen?
iets met vampierenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
WTF is twilight? iets voor jong volwassen?
deel 1 t/m 3 staan nog steeds ongelezen in mn kast en 4 moet ik nog kopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ze precies een jaar geleden gaan lezen, omdat ik liefdesverdriet had. Net gedumpt enzo.
Ik verslond ze, omdat ik écht afleiding nodig had.
De films zijn idd beroerd, maar zulk lekker hersenloos vermaak voor met je beste vriendin
Kinderpolitiek is er ook welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tssk, als het aan mij lag zat ik inmiddels in de politiek
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik heb geen glitters in huis
Is glinsteren van het zweet ook goed?
Robert is ook in Harry Potter 4quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Robert nogsteeds als bureaublad.
EN terechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga te snel voor fok.
Krijg steeds die error
ja, dat ken ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga te snel voor fok.
Krijg steeds die error
Zweten? Nee, bahquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jammer ik dacht dat je dat wel leuk vond
Klinkt als basisschool voor kinderen met politieke interesses. Beetje zoals Naatje dusquote:
dat is ie alquote:
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe best lol in heb.quote:
Haar vertellen dat het niks gaat wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik verliefd begin te worden op een meisje :$
echter weet ik ook dat Aphrodite mij daarin weinig support geeft
de bitch staat vrijwel nooit aan mij zijde
wat moet ik doen?
Hoi. Wie ben jij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik verliefd begin te worden op een meisje :$
echter weet ik ook dat Aphrodite mij daarin weinig support geeft
de bitch staat vrijwel nooit aan mij zijde
wat moet ik doen?
dat is altijd in het beginquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe best lol in heb.
En kom op, 65 uur per week?
Eigenlijk welquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef After_Dark het volgende:
Ik heb alle drie de twilight films op één of andere streamsite gezien, vrijwillig. Vraag me niet waarom, want ze zijn tergend slecht vanaf het eerste deel. Op één of andere manier bleef ik steeds hopen dat er iets ging gebeuren, maar werd keer op keer teleurgesteld. Het zijn echt hele nare kwijlfilms.
Ik heb maar één tip: Don't do it!
Ik hou van fantasy, maar aan die films begin ik echt nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef After_Dark het volgende:
Ik heb alle drie de twilight films op één of andere streamsite gezien, vrijwillig. Vraag me niet waarom, want ze zijn tergend slecht vanaf het eerste deel. Op één of andere manier bleef ik steeds hopen dat er iets ging gebeuren, maar werd keer op keer teleurgesteld. Het zijn echt hele nare kwijlfilms.
Sowieso veel nieuw volk hierzo de laatste tijd.quote:
ik heb anders aardig genotenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef After_Dark het volgende:
niet zo makkelijk vandaagquote:
No thanksquote:
Cedric dinges ofzo..quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, ben z'n naam ff kwijt, die dood gaat op het einde.
euhm.. [singles]meet was het toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
CecilBDemented wil ook naar de meet, dus... (kreeg net PM) ik speel deze even door naar jullie
Dat is niet heel erg ongewoon voor mij. Grote kans dat in December ook nog een paar van zulke weken zitten. Tijd van het jaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe best lol in heb.
En kom op, 65 uur per week?
een fokker die al aardig wat jaartjes meedraaitquote:
het schijnt dat ie stinkt en dat de andere twilightacteurs hebben geklaagdquote:
uhu, hij heeft net zowaar 1 post gemaakt hier, zie ik nuquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. [singles]meet was het toch?
Cedric Diggory - Carlo Kanewasserquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, ben z'n naam ff kwijt, die dood gaat op het einde.
yeah, voor mij ook. Leuk, doordeweeks callcenter, daarna koopavond op vrijdag, hele zaterdag, en koopzondagquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg ongewoon voor mij. Grote kans dat in December ook nog een paar van zulke weken zitten. Tijd van het jaar
Ik beet laatst het puntje van mijn tong bijna in 2enquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja... euh, euh... KUT, puntje van m'n tong
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan vandaag?
Kannewasser denk ik, maar ik lees ze niet in het Nederlandsquote:
niets. ik ben gewoon niet in een lieve stemmingquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan vandaag?
Dus je had bijna een slangentong?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik beet laatst het puntje van mijn tong bijna in 2en
Doet nog steeds pijn
Ik hoef er ook alleen maar naar te kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het schijnt dat ie stinkt en dat de andere twilightacteurs hebben geklaagd
Sja... Je moet wat als je de Engelse boeken al kapot hebt gelezenquote:
ik hou niet van brede mannen, maar die jacobquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoef er ook alleen maar naar te kijken.Houd normaal wel van iets breedere mannen, maar zijn hoofd is zo lief.
Ga je pmmetje maar even kijken dan, dan is het weer goed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niets. ik ben gewoon niet in een lieve stemming
Dan zou ik nieuwe Engelse kopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja... Je moet wat als je de Engelse boeken al kapot hebt gelezen
ongelezen verwijderdquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ga je pmmetje maar even kijken dan, dan is het weer goed.
hij lijkt op jimquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoef er ook alleen maar naar te kijken.Houd normaal wel van iets breedere mannen, maar zijn hoofd is zo lief.
Het is Kanewasserquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kannewasser denk ik, maar ik lees ze niet in het Nederlands
Thanks Samzz
Oh fijn danquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niets. ik ben gewoon niet in een lieve stemming
Dan begin je toch met wat minder uren bij het call center?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
yeah, voor mij ook. Leuk, doordeweeks callcenter, daarna koopavond op vrijdag, hele zaterdag, en koopzondag
Haha, you can't be seriousquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja... Je moet wat als je de Engelse boeken al kapot hebt gelezen
ja. zoiets.quote:
Nee. Is trainingstijd, dus kan niet andersquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan begin je toch met wat minder uren bij het call center?
Een project rond ik morgen afdie andere over een anderhalve week, daarna alleen nog wat losse dingetjes. Dus iig ene weekje vrij
MIquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Bijna
Als ik nog iets harder had gebeten kon ik de dames voorzien van plezier langs 2 kanten
je hebt gelijk over wat?quote:
Dag Rivalquote:
Ik vind het zulke fascinerende boekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, you can't be serious
Omdat je er zo'n fan van bent heb je de boeken opnieuw gelezen, maar dan in het Nederlands?
Eerlijk gezegd knap ik ook af op de namen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zulke fascinerende boekenIk heb ze in het Nederlands, Engels en Duits
En geloof het of niet, maar de Nederlandse vertaling is erg goed, op de namen na
Trusten Jofuquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hou het voor gezien, 4 uur gaat de wekker weer
Smaakquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zulke fascinerende boeken![]()
zo snel gaat het toch niet?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vond ik 5 jaar geleden ook het toppunt van geilheid.
zeker nietquote:
Trustequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hou het voor gezien, 4 uur gaat de wekker weer
Ajuquote:
Vrouwen hebben altijd gelijkquote:
hou jij je erbuiten snotjong. dit is iets tussen volwassen mensenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat als jullie beide hetzelfde denken?
Die is liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dacht ik al, dan post ik hem hier maar eventjes:![]()
[ afbeelding ]
Ga eens naar bed jijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik gaf je in 1 dingetje gelijk vriend. Haal die post er dan ook maar bijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou bijna de quote erbij gaan zoeken.
dan heb ik gelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en vooral ikquote:
daar gaat het niet om. jij die toegeeft is veel interessanter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gaf je in 1 dingetje gelijk vriend. Haal die post er dan ook maar bij
quote:
*stampt dood*quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dacht ik al, dan post ik hem hier maar eventjes:![]()
[ afbeelding ]
Als ik hier alles moet geloven, ja.quote:
ik gaf je gelijk. ik gaf niks toequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. jij die toegeeft is veel interessanter.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, op een geschiedenistoets bij mij, in de opdracht stond: Hieronder staat een woordenrij, kies het woordt wat er niet tussen hoort te staan
Van idols?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vond ik 5 jaar geleden ook het toppunt van geilheid.
Ja, vertel dat maar in PUBquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, op een geschiedenistoets bij mij, in de opdracht stond: Hieronder staat een woordenrij, kies het woordt wat er niet tussen hoort te staan
Schooltijd is allang voorbijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
wel. dat ik gelijk heb dus. ik heb nu weer gelijk dus hou maar op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gaf je gelijk. ik gaf niks toe
Die had ik ook best wel gedaan jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
Van idols?
Die zat bij mij op school
100% op waarheid berust jongemanquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik hier alles moet geloven, ja.
Seriously?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
Van idols?
en dan verwachten ze van ons dat we normaal nederlands gaan schrijven zonder grammaticale fouten op een toets.quote:
Neen. Jij kan ophouden want je weet dat dat de laatste keer was dat ik je gelijk gafquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef dawg het volgende:
[..]
wel. dat ik gelijk heb dus. ik heb nu weer gelijk dus hou maar op.
Op Fok zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
100% op waarheid berust jongeman
we zullen zien. ik voorspel veel goeds voor mezelf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neen. Jij kan ophouden want je weet dat dat de laatste keer was dat ik je gelijk gaf
Jawel. Ik vond het niet zo heel schokkend. Pubers welquote:
Ik zou hem doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
Van idols?
Ik voorspel niet zoveel goeds. Anders zou ik een slechte Goddess of Hell zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef dawg het volgende:
[..]
we zullen zien. ik voorspel veel goeds voor mezelf.
Ja hallo dan moet je wel even vergeten dat er geen vrouwen op FOK! zijn alleen klonen van WoW spelende nerds.quote:
Kijk dat is nu 100% de waarheid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo dan moet je wel even vergeten dat er geen vrouwen op FOK! zijn alleen klonen van WoW spelende nerds.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die had ik ook best wel gedaan ja
quote:
Ja ik geloof 1 of 2 klassen lager dan ik, op de havo... had hem wel eens zien zingen op muziekavonden enzo voordat ie met idols meedeedquote:
Geniet ervan Samzzquote:
Ja. Je verwacht nu dat we je willen aanraken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik geloof 1 of 2 klassen lager dan ik, op de havo... had hem wel eens zien zingen op muziekavonden enzo voordat ie met idols meedeed
Door een vrouw ook nogquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk dat is nu 100% de waarheid.
Ik was voor Jamaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. Maar een paar jaar terug vond ik hem echt heel lekker.
ben je ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik voorspel niet zoveel goeds. Anders zou ik een slechte Goddess of Hell zijn
Nee. Die ziet er nog steeds niet uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was voor Jamai
Niet omdat ie lekker was ofzo trouwens
Die is wel FLINK opgeknapt in de loop der jaren
Trustenquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Je verwacht nu dat we je willen aanraken?
Nou. Niet dus
quote:
Ben ik niet. Ik ben een goede slechte godin.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je ook.je weet wat ik nu wil zeggen maar ik zal aardig zijn en rekening houden met je rep.
Als je het goed doet, zien we je niet meer terug. Vaarwelquote:
godin?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ben ik niet. Ik ben een goede slechte godin.
nog een keer
Nah, ik doe het gewoon van de 2e verdieping om mijn benen te breken, dan krijg ik medelijdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je het goed doet, zien we je niet meer terug. Vaarwel
Altijd goedquote:
Schreeuw om aandachtquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nah, ik doe het gewoon van de 2e verdieping om mijn benen te breken, dan krijg ik medelijden
Nee. Het staat op fok en is dus waarquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef dawg het volgende:
[..]
godin?het is je een beetje naar het hoofd gestegen geloof ik.
en fuck eens op met dat nummer.
met je verkeerde been?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef After_Dark het volgende:
Hoe spring je fout van een flat? Aan een vlaggemast blijven haken?
Ja, maak dan maar een snoekduik. Dat is het beste voor alle partijenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nah, ik doe het gewoon van de 2e verdieping om mijn benen te breken, dan krijg ik medelijden
Precies, aandacht.. i needz itquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Schreeuw om aandacht
Net als je polsen dwars doorsnijden
Met een touw om je middel en dan net de grond niet rakenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef After_Dark het volgende:
Hoe spring je fout van een flat? Aan een vlaggemast blijven haken?
attentionwhorequote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maak dan maar een snoekduik. Dat is het beste voor alle partijen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Yuki het volgende:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=81703
Altijd handig om te wetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Yuki het volgende:
Jij moet wel vaker lachen. Daar krijg je rimpels vanquote:
OK, dat doe ik dus fout.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:17 schreef Yuki het volgende:
Oh kut, stop me!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij moet wel vaker lachen. Daar krijg je rimpels van
ik kon straks een glimlach niet onderdrukken toen ik mijn inkt in aan het smeren was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij moet wel vaker lachen. Daar krijg je rimpels van
dan zou ik ook maar een snoekduik makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh kut, stop me!
Ik wil er niet oud uit zien
Vaarwel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan zou ik ook maar een snoekduik maken
dan weet je zeker dat je er niet (ouder) uit komt te zien
Speciaal voor jou, een ander nummer:quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kon straks een glimlach niet onderdrukken toen ik mijn inkt in aan het smeren was.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, een ander nummer:
Dag. Schrijf me een kaartje als je in mijn paradijs zitquote:
Slecht mensquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=166746 waarom moet ik lachen?
Jij bezit toch alleen de hel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dag. Schrijf me een kaartje als je in mijn paradijs zit
Dat mag niet van de bijbelquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=166746 waarom moet ik lachen?
Ja. Dat is toch mijn paradijs?quote:
Kan ik moeilijk over oordelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik naar de hemel ga, ja?
OK, moet ik dat dus niet doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat is toch mijn paradijs?
Zelfmoord betekend dat je bij mij terecht komt
fuck op met je rainbow.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, een ander nummer:
Deceptiequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan ik moeilijk over oordelen.![]()
[..]
OK, moet ik dat dus niet doen.![]()
Altijd van het positieve uit gaan, dus ja.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd van het positieve uit gaan, dus ja.
Ik heb kleur nodig in mn levenquote:
Doe maar niet neequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan ik moeilijk over oordelen.![]()
[..]
OK, moet ik dat dus niet doen.![]()
klopt. America, here we comequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Solique het volgende:
Kut zooi, net ziektekosten brief gelezen. Flikker willen nog meer geld. Betaal me al de pleuris.
Nu alweer, had net nog warme woorden getypt.quote:
hoe moet ik dat zien? Je bent ziek (geweest)? Of verzekeringgedoe?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Solique het volgende:
K*t zooi, net ziektekosten brief gelezen. Flikkers willen nog meer geld, betaal me al de pleuris.
kleurtjes genoeg in je huis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb kleur nodig in mn leven
saaie oude man
Nee. Nooit genoeg kleur.quote:
nog een bewijs dat je nog een kind bent. je bent via je ouders verzekerd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe moet ik dat zien? Je bent ziek (geweest)? Of verzekeringgedoe?
niet volwassen dus. Doeiquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Boven de 18 (quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zal ook wel nog meer stijgen de komende jaren als ik het vragenuurtje vanmiddag mag geloven...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Boven de 18 () mag je je ziektekosten zelf dokken.
Net de opgaaf voor volgend jaar ontvangen welke dus weer flink omhoog gaat.
Ja. Maar pappie en mammie blijven nog wel even voor je betalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zal ook wel nog meer stijgen de komende jaren als ik het vragenuurtje vanmiddag mag geloven...
Dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Maar pappie en mammie blijven nog wel even voor je betalen
Wie dan leeft ...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DusStraks mag ik dat lekker zelf doen...
Maar tot je 21ste ben je nog niet financieel volwassenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Boven de 18 () mag je je ziektekosten zelf dokken.
Net de opgaaf voor volgend jaar ontvangen welke dus weer flink omhoog gaat.
Moet dus echt op zoek naar andere baan als ik een eigen huis wilt.![]()
Wat ben je nu weer aan het luisteren?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dit nummer doet me aan de crematie van Oma denken..
die is niet eens gedraaid
Ben daar al voorbij damequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar tot je 21ste ben je nog niet financieel volwassen
sowieso is kinderen krijgen achterhaald natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef CecilBDemented het volgende:
ouders die hun ziektekosten betalen voor hun kind![]()
dat is zo 2000
Daar kan ie ook niks aan doen. Iedereen tot 18 gratis en automatisch meeverzekerd met de hoogstverzekerde ouder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Maar pappie en mammie blijven nog wel even voor je betalen
Elvis. Bridge over troubled waterquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat ben je nu weer aan het luisteren?
Nicequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Elvis. Bridge over troubled water
ik vind het schandalig dat je nu nog niet werktquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
Maar dat betekent dus dat ik per se vanaf mijn 18e moet gaan werken?
zo lang mogelijk profiteren van ouderbijdragesquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het schandalig dat je nu nog niet werkt
Ja. Ik heb gewerkt vanaf dat ik mocht werken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zo lang mogelijk profiteren van ouderbijdrages
Achmeaquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet van verzekeraar switchenheb nu vgz maar wil iets goeds en betaalbaarders, iemand suggesties?
niks is meer te betalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet van verzekeraar switchenheb nu vgz maar wil iets goeds en betaalbaarders, iemand suggesties?
ohra?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vanaf vóór dat ik mocht werkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb gewerkt vanaf dat ik mocht werken.
Dat is goed voor je
ik was 14. Dan mag het toch al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |