Ja. Je verwacht nu dat we je willen aanraken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik geloof 1 of 2 klassen lager dan ik, op de havo... had hem wel eens zien zingen op muziekavonden enzo voordat ie met idols meedeed
Door een vrouw ook nogquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk dat is nu 100% de waarheid.
Ik was voor Jamaiquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. Maar een paar jaar terug vond ik hem echt heel lekker.
ben je ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik voorspel niet zoveel goeds. Anders zou ik een slechte Goddess of Hell zijn
Nee. Die ziet er nog steeds niet uitquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was voor Jamai
Niet omdat ie lekker was ofzo trouwens
Die is wel FLINK opgeknapt in de loop der jaren
Trustenquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Je verwacht nu dat we je willen aanraken?
Nou. Niet dus
quote:
Ben ik niet. Ik ben een goede slechte godin.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je ook.je weet wat ik nu wil zeggen maar ik zal aardig zijn en rekening houden met je rep.
Als je het goed doet, zien we je niet meer terug. Vaarwelquote:
godin?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ben ik niet. Ik ben een goede slechte godin.
nog een keer
Nah, ik doe het gewoon van de 2e verdieping om mijn benen te breken, dan krijg ik medelijdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je het goed doet, zien we je niet meer terug. Vaarwel
Altijd goedquote:
Schreeuw om aandachtquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nah, ik doe het gewoon van de 2e verdieping om mijn benen te breken, dan krijg ik medelijden
Nee. Het staat op fok en is dus waarquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef dawg het volgende:
[..]
godin?het is je een beetje naar het hoofd gestegen geloof ik.
en fuck eens op met dat nummer.
met je verkeerde been?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef After_Dark het volgende:
Hoe spring je fout van een flat? Aan een vlaggemast blijven haken?
Ja, maak dan maar een snoekduik. Dat is het beste voor alle partijenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nah, ik doe het gewoon van de 2e verdieping om mijn benen te breken, dan krijg ik medelijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |