Trustequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hou het voor gezien, 4 uur gaat de wekker weer
Ajuquote:
Vrouwen hebben altijd gelijkquote:
hou jij je erbuiten snotjong. dit is iets tussen volwassen mensenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat als jullie beide hetzelfde denken?
Die is liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dacht ik al, dan post ik hem hier maar eventjes:![]()
[ afbeelding ]
Ga eens naar bed jijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik gaf je in 1 dingetje gelijk vriend. Haal die post er dan ook maar bijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou bijna de quote erbij gaan zoeken.
dan heb ik gelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en vooral ikquote:
daar gaat het niet om. jij die toegeeft is veel interessanter.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gaf je in 1 dingetje gelijk vriend. Haal die post er dan ook maar bij
quote:
*stampt dood*quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Dacht ik al, dan post ik hem hier maar eventjes:![]()
[ afbeelding ]
Als ik hier alles moet geloven, ja.quote:
ik gaf je gelijk. ik gaf niks toequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. jij die toegeeft is veel interessanter.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, op een geschiedenistoets bij mij, in de opdracht stond: Hieronder staat een woordenrij, kies het woordt wat er niet tussen hoort te staan
Van idols?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vond ik 5 jaar geleden ook het toppunt van geilheid.
Ja, vertel dat maar in PUBquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, op een geschiedenistoets bij mij, in de opdracht stond: Hieronder staat een woordenrij, kies het woordt wat er niet tussen hoort te staan
Schooltijd is allang voorbijquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
wel. dat ik gelijk heb dus. ik heb nu weer gelijk dus hou maar op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gaf je gelijk. ik gaf niks toe
Die had ik ook best wel gedaan jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
Van idols?
Die zat bij mij op school
100% op waarheid berust jongemanquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik hier alles moet geloven, ja.
Seriously?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
Van idols?
en dan verwachten ze van ons dat we normaal nederlands gaan schrijven zonder grammaticale fouten op een toets.quote:
Neen. Jij kan ophouden want je weet dat dat de laatste keer was dat ik je gelijk gafquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef dawg het volgende:
[..]
wel. dat ik gelijk heb dus. ik heb nu weer gelijk dus hou maar op.
Op Fok zekerquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
100% op waarheid berust jongeman
we zullen zien. ik voorspel veel goeds voor mezelf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neen. Jij kan ophouden want je weet dat dat de laatste keer was dat ik je gelijk gaf
Jawel. Ik vond het niet zo heel schokkend. Pubers welquote:
Ik zou hem doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
Van idols?
Ik voorspel niet zoveel goeds. Anders zou ik een slechte Goddess of Hell zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef dawg het volgende:
[..]
we zullen zien. ik voorspel veel goeds voor mezelf.
Ja hallo dan moet je wel even vergeten dat er geen vrouwen op FOK! zijn alleen klonen van WoW spelende nerds.quote:
Kijk dat is nu 100% de waarheid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo dan moet je wel even vergeten dat er geen vrouwen op FOK! zijn alleen klonen van WoW spelende nerds.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die had ik ook best wel gedaan ja
quote:
Ja ik geloof 1 of 2 klassen lager dan ik, op de havo... had hem wel eens zien zingen op muziekavonden enzo voordat ie met idols meedeedquote:
Geniet ervan Samzzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |