uhu, hij heeft net zowaar 1 post gemaakt hier, zie ik nuquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. [singles]meet was het toch?
Cedric Diggory - Carlo Kanewasserquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, ben z'n naam ff kwijt, die dood gaat op het einde.
yeah, voor mij ook. Leuk, doordeweeks callcenter, daarna koopavond op vrijdag, hele zaterdag, en koopzondagquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg ongewoon voor mij. Grote kans dat in December ook nog een paar van zulke weken zitten. Tijd van het jaar
Ik beet laatst het puntje van mijn tong bijna in 2enquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja... euh, euh... KUT, puntje van m'n tong
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan vandaag?
Kannewasser denk ik, maar ik lees ze niet in het Nederlandsquote:
niets. ik ben gewoon niet in een lieve stemmingquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan vandaag?
Dus je had bijna een slangentong?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik beet laatst het puntje van mijn tong bijna in 2en
Doet nog steeds pijn
Ik hoef er ook alleen maar naar te kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het schijnt dat ie stinkt en dat de andere twilightacteurs hebben geklaagd
Sja... Je moet wat als je de Engelse boeken al kapot hebt gelezenquote:
ik hou niet van brede mannen, maar die jacobquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoef er ook alleen maar naar te kijken.Houd normaal wel van iets breedere mannen, maar zijn hoofd is zo lief.
Ga je pmmetje maar even kijken dan, dan is het weer goed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niets. ik ben gewoon niet in een lieve stemming
Dan zou ik nieuwe Engelse kopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja... Je moet wat als je de Engelse boeken al kapot hebt gelezen
ongelezen verwijderdquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ga je pmmetje maar even kijken dan, dan is het weer goed.
hij lijkt op jimquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoef er ook alleen maar naar te kijken.Houd normaal wel van iets breedere mannen, maar zijn hoofd is zo lief.
Het is Kanewasserquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kannewasser denk ik, maar ik lees ze niet in het Nederlands
Thanks Samzz
Oh fijn danquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niets. ik ben gewoon niet in een lieve stemming
Dan begin je toch met wat minder uren bij het call center?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
yeah, voor mij ook. Leuk, doordeweeks callcenter, daarna koopavond op vrijdag, hele zaterdag, en koopzondag
Haha, you can't be seriousquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja... Je moet wat als je de Engelse boeken al kapot hebt gelezen
ja. zoiets.quote:
Nee. Is trainingstijd, dus kan niet andersquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan begin je toch met wat minder uren bij het call center?
Een project rond ik morgen afdie andere over een anderhalve week, daarna alleen nog wat losse dingetjes. Dus iig ene weekje vrij
MIquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Bijna
Als ik nog iets harder had gebeten kon ik de dames voorzien van plezier langs 2 kanten
je hebt gelijk over wat?quote:
Dag Rivalquote:
Ik vind het zulke fascinerende boekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:05 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, you can't be serious
Omdat je er zo'n fan van bent heb je de boeken opnieuw gelezen, maar dan in het Nederlands?
Eerlijk gezegd knap ik ook af op de namen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zulke fascinerende boekenIk heb ze in het Nederlands, Engels en Duits
En geloof het of niet, maar de Nederlandse vertaling is erg goed, op de namen na
Trusten Jofuquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hou het voor gezien, 4 uur gaat de wekker weer
Smaakquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zulke fascinerende boeken![]()
zo snel gaat het toch niet?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vond ik 5 jaar geleden ook het toppunt van geilheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |