Dat sowiesoquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou een geweldige mama zijn
Heel goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit 1 film uit die reeks gezien
Nope, and never gonna happenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt de boeken niet gelezen zeker?
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Gasol het volgende:
Twilight: The Story Of A Girls Choice Between Beastiality And Necrophilia.
Dat laatste doe je zelfquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[...]
Hoi(had ik al eerder gezegd
)
en ben best vrolijk voor iemand die van half 8 tot 22:30u gewerkt heeft
prima tochquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik ga toch, met m'n beste vriendin
sommigen zijn met 40 nog niet eens volwassenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef After_Dark het volgende:
Hmm, telt 29 ook als jong volwassene? Vast wel.
Even wat leuke spinnenplaatjes zoeken om GvE mee te PM'en...
Ja. Kan je doen. Ik lees jouw pm's dus nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef After_Dark het volgende:
Vanaf deel 2 heel veel half naakte mannenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef Gasol het volgende:
[..]
prima toch
Ik heb deel 1 ook gezien, best vermakelijk hoor maar de rest boeit me niet zo
Juist! Dank uquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloofwaardige mening in dat geval
Niet boeiend voor mij dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanaf deel 2 heel veel half naakte mannen
ik ben na boek 3 opgehouden met lezen en na een halve film gestopt met kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloofwaardige mening in dat geval
Maar veel minder Robert. Die wolfjes vind ik niet geil.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanaf deel 2 heel veel half naakte mannen
Ik vind dat 31 ook nog JONG volwassene isquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef After_Dark het volgende:
True storyquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar veel minder Robert. Die wolfjes vind ik niet geil.
schijterd!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Kan je doen. Ik lees jouw pm's dus niet
Jij 16 en ook nog niet volwassenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sommigen zijn met 40 nog niet eens volwassen
Ik niet. Twilight is echt compleet overrated, beroerd geacteerd en al met al gewoon beroerde filmsquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik ga toch, met m'n beste vriendin
Niet helemaal vrijwillig, maar oke. Deze week 65 uur, volgende week de helftquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat 31 ook nog JONG volwassene is
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sommigen zijn met 40 nog niet eens volwassen
Tssk, als het aan mij lag zat ik inmiddels in de politiekquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij 16 en ook nog niet volwassen
Jacobquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar veel minder Robert. Die wolfjes vind ik niet geil.
Jij hebt tenminste iets gelezen en gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben na boek 3 opgehouden met lezen en na een halve film gestopt met kijken
Nee, mn wcpot is nog schoonquote:
Ik ben ze precies een jaar geleden gaan lezen, omdat ik liefdesverdriet had. Net gedumpt enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Twilight is echt compleet overrated, beroerd geacteerd en al met al gewoon beroerde filmsDe boeken zijn niet heel veel beter, maar wel minder saai.
Alleen Robert Pattison is leuk
ik vond het kutquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste iets gelezen en gezien
Je moet wel glinsteren hequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Gasol het volgende:
[..]
*gezicht bleek poedert en halfnaakte pics maakt voor Yuki*
Voor tienermeisjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
WTF is twilight? iets voor jong volwassen?
iets met vampierenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
WTF is twilight? iets voor jong volwassen?
deel 1 t/m 3 staan nog steeds ongelezen in mn kast en 4 moet ik nog kopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ze precies een jaar geleden gaan lezen, omdat ik liefdesverdriet had. Net gedumpt enzo.
Ik verslond ze, omdat ik écht afleiding nodig had.
De films zijn idd beroerd, maar zulk lekker hersenloos vermaak voor met je beste vriendin
Kinderpolitiek is er ook welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tssk, als het aan mij lag zat ik inmiddels in de politiek
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik heb geen glitters in huis
Is glinsteren van het zweet ook goed?
Robert is ook in Harry Potter 4quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Robert nogsteeds als bureaublad.
EN terechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga te snel voor fok.
Krijg steeds die error
ja, dat ken ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga te snel voor fok.
Krijg steeds die error
Zweten? Nee, bahquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jammer ik dacht dat je dat wel leuk vond
Klinkt als basisschool voor kinderen met politieke interesses. Beetje zoals Naatje dusquote:
dat is ie alquote:
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe best lol in heb.quote:
Haar vertellen dat het niks gaat wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik verliefd begin te worden op een meisje :$
echter weet ik ook dat Aphrodite mij daarin weinig support geeft
de bitch staat vrijwel nooit aan mij zijde
wat moet ik doen?
Hoi. Wie ben jij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik verliefd begin te worden op een meisje :$
echter weet ik ook dat Aphrodite mij daarin weinig support geeft
de bitch staat vrijwel nooit aan mij zijde
wat moet ik doen?
dat is altijd in het beginquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe best lol in heb.
En kom op, 65 uur per week?
Eigenlijk welquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef After_Dark het volgende:
Ik heb alle drie de twilight films op één of andere streamsite gezien, vrijwillig. Vraag me niet waarom, want ze zijn tergend slecht vanaf het eerste deel. Op één of andere manier bleef ik steeds hopen dat er iets ging gebeuren, maar werd keer op keer teleurgesteld. Het zijn echt hele nare kwijlfilms.
Ik heb maar één tip: Don't do it!
Ik hou van fantasy, maar aan die films begin ik echt nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef After_Dark het volgende:
Ik heb alle drie de twilight films op één of andere streamsite gezien, vrijwillig. Vraag me niet waarom, want ze zijn tergend slecht vanaf het eerste deel. Op één of andere manier bleef ik steeds hopen dat er iets ging gebeuren, maar werd keer op keer teleurgesteld. Het zijn echt hele nare kwijlfilms.
Sowieso veel nieuw volk hierzo de laatste tijd.quote:
ik heb anders aardig genotenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef After_Dark het volgende:
niet zo makkelijk vandaagquote:
No thanksquote:
Cedric dinges ofzo..quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, ben z'n naam ff kwijt, die dood gaat op het einde.
euhm.. [singles]meet was het toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
CecilBDemented wil ook naar de meet, dus... (kreeg net PM) ik speel deze even door naar jullie
Dat is niet heel erg ongewoon voor mij. Grote kans dat in December ook nog een paar van zulke weken zitten. Tijd van het jaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe best lol in heb.
En kom op, 65 uur per week?
een fokker die al aardig wat jaartjes meedraaitquote:
het schijnt dat ie stinkt en dat de andere twilightacteurs hebben geklaagdquote:
uhu, hij heeft net zowaar 1 post gemaakt hier, zie ik nuquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. [singles]meet was het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |