Zet maar een weekje hier neer, krijg je 'm doorgebatst terug.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een doorgebatst bed. Mijn bed is pas net maagd-af.
Ik pass.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet maar een weekje hier neer, krijg je 'm doorgebatst terug.
Dat antwoord had ik alleen verwacht als ik had aangeboden om het met jou te regelen.quote:
Mijne ook al..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Bolletje... het volgende:
Mijn bed is ook nog vrij maagdelijk eigenlijk
Dat was anders een stuk verleidelijker geweest.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik alleen verwacht als ik had aangeboden om het met jou te regelen.
Viespeukje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
doorgebatste bedjesgood memories
want?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef justmattie het volgende:
Naatje, ga een wieberen hier. Straks krijgen we weer een ban wegens het verzieken van een andere SC![]()
Ja, ik had nog wel wat leuke dingen kunnen bedenken om van die nood een deugd te maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef Myraela het volgende:
Dat was anders een stuk verleidelijker geweest.
Klinkt alsof je leeftijd goed past bij het jaargetijde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Bolletje... het volgende:
Vroegah, had ik ook zo'n doorgebatst 1 persoonsbedje..lang,lang,lang geleden toen ik nog jong fris en fruitig was
Tijden veranderen heh, nu heb je een 2 persoonsbedjequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Bolletje... het volgende:
Vroegah, had ik ook zo'n doorgebatst 1 persoonsbedje..lang,lang,lang geleden toen ik nog jong fris en fruitig was
ik zit al in de herst van mijn levenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je leeftijd goed past bij het jaargetijde.
dat hoort dan idd gewoon bij de onderhoudsbeurt ( haha ik zei beurtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Gasol het volgende:
Goede kwaliteit bedjes raken niet doorgebatst
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tijden veranderen heh, nu heb je een 2 persoonsbedje
Dat zeggik!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Bolletje... het volgende:
ik zit al in de herst van mijn leven
ben je ook zo nat als het jaargetijde?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ik zit al in de herst van mijn leven
diep in de zeequote:
Lucky guess. Want 1. Je wil vast lekker om kunnen draaien zonder uit je bed te rollen en 2. mits gezelschap moet er wel de ruimte voor zijn.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ben je ook zo nat als het jaargetijde?
Nu al?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
Is het raar dat ik die ene leuke collega probeer te vinden op facebook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |