Zet maar een weekje hier neer, krijg je 'm doorgebatst terug.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een doorgebatst bed. Mijn bed is pas net maagd-af.
Ik pass.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet maar een weekje hier neer, krijg je 'm doorgebatst terug.
Dat antwoord had ik alleen verwacht als ik had aangeboden om het met jou te regelen.quote:
Mijne ook al..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Bolletje... het volgende:
Mijn bed is ook nog vrij maagdelijk eigenlijk
Dat was anders een stuk verleidelijker geweest.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik alleen verwacht als ik had aangeboden om het met jou te regelen.
Viespeukje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
doorgebatste bedjesgood memories
want?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:04 schreef justmattie het volgende:
Naatje, ga een wieberen hier. Straks krijgen we weer een ban wegens het verzieken van een andere SC![]()
Ja, ik had nog wel wat leuke dingen kunnen bedenken om van die nood een deugd te maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:06 schreef Myraela het volgende:
Dat was anders een stuk verleidelijker geweest.
Klinkt alsof je leeftijd goed past bij het jaargetijde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Bolletje... het volgende:
Vroegah, had ik ook zo'n doorgebatst 1 persoonsbedje..lang,lang,lang geleden toen ik nog jong fris en fruitig was
Tijden veranderen heh, nu heb je een 2 persoonsbedjequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Bolletje... het volgende:
Vroegah, had ik ook zo'n doorgebatst 1 persoonsbedje..lang,lang,lang geleden toen ik nog jong fris en fruitig was
ik zit al in de herst van mijn levenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je leeftijd goed past bij het jaargetijde.
dat hoort dan idd gewoon bij de onderhoudsbeurt ( haha ik zei beurtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:08 schreef Gasol het volgende:
Goede kwaliteit bedjes raken niet doorgebatst
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tijden veranderen heh, nu heb je een 2 persoonsbedje
Dat zeggik!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Bolletje... het volgende:
ik zit al in de herst van mijn leven
ben je ook zo nat als het jaargetijde?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ik zit al in de herst van mijn leven
diep in de zeequote:
Lucky guess. Want 1. Je wil vast lekker om kunnen draaien zonder uit je bed te rollen en 2. mits gezelschap moet er wel de ruimte voor zijn.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ben je ook zo nat als het jaargetijde?
Nu al?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
Is het raar dat ik die ene leuke collega probeer te vinden op facebook?
Okee, we hebben hier huismerk van of AH of Aldi . Huisgenoot is verantwoordelijk voor die aankopen, dus laat ik dat aan haar over.quote:
neequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
Ehm nee, we willen allemaal wel warm knuffelen zo rond de wintertijd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
ik lig altijd heel stilquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lucky guess. Want 1. Je wil vast lekker om kunnen draaien zonder uit je bed te rollen en 2. mits gezelschap moet er wel de ruimte voor zijn.
ik mag geen ikea bed van papsquote:
Ik ben er nog niet uit of dat een voordeel of een nadeel is.quote:
Zijn gewoon A merken hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee!
Daar wordt je wasgoed heel viezig van
Mijn Ikea bedje is heul degelijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mag geen ikea bed van papssommige vind ik echt mooi, maar hij vindt t ruk en hij dokt
dus tja
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of dat een voordeel of een nadeel is.
Was het maar weer zomer!quote:
Memotjequote:
Gaat om het steeds wisselen van wasmiddel.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
diep in de zeeal die sardientjes, dat zijn je vriendjes jippieaahhjeeeehh
Heb 'm nu 3 keer gezien. Hij is leukquote:
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaat om het steeds wisselen van wasmiddel.
Deed mams vroeger ook, totdat ze er dus achter kwam dat het slecht is voor je wasgoed.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaat om het steeds wisselen van wasmiddel.
Deed mams vroeger ook, totdat ze er dus achter kwam dat het slecht is voor je wasgoed.
euhm welke bedoel je? en niet op n termijn dat nu al bekend is afaikquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Memotje![]()
Wanneer komen die staande vitrinekasten in de aanbieding![]()
http://wieowie.nl/quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb 'm nu 3 keer gezien. Hij is leuk
Kan 'm overigens niet vinden
daten/relaties met collega's is echt een no go hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vraag 't aan 'mquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, Ariel en Robijn zijn bijna elke week wel ergens in de aanbieding, dus ik blijf lekker merkvastquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, ik koop altijd wat er in de aanbieding is, echt geen problemen mee gehad hoor....
Wasverzachter verneukt je was en wasmachine
Wasverzachter gebruiken wij nooit. Mede om die reden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, ik koop altijd wat er in de aanbieding is, echt geen problemen mee gehad hoor....
Wasverzachter verneukt je was en wasmachine
Die van 1.70 hoog, niet al te breed en te diep..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm welke bedoel je? en niet op n termijn dat nu al bekend is afaik
Ik heb nu weer Witte Reus.... de eerste waarvan de geur in mijn kleren blijft zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, Ariel en Robijn zijn bijna elke week wel ergens in de aanbieding, dus ik blijf lekker merkvast
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ja, Ariel en Robijn zijn bijna elke week wel ergens in de aanbieding, dus ik blijf lekker merkvast
ja god detolf?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van 1.70 hoog, niet al te breed en te diep..
Het is iemand die me dusdanig aardig lijkt, dat ik m ook buiten t werk wel zou willen zien. Ik denk echt nog helemaaaaaaaal niet aan een relatiequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daten/relaties met collega's is echt een no go hoor
jij begint met maar hij is echt heel leuk, jij gaat m meteen natrekken op internetquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is iemand die me dusdanig aardig lijkt, dat ik m ook buiten t werk wel zou willen zien. Ik denk echt nog helemaaaaaaaal niet aan een relatie
Dus dan wil ik daten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij begint met maar hij is echt heel leuk, jij gaat m meteen natrekken op internet
Wat is er mis met old school vragen naar dergelijke info die je evt op Facebook zoekt?quote:
Het is ook iemand die heel erg willing is om diensten te ruilenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is er mis met old school vragen naar dergelijke info die je evt op Facebook zoekt?
Oh, ben je daarquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:20 schreef STING het volgende:
[..]
Geweldig
Ze zijn er pas net achtergekomen dat Raj praat met mooie vrouwen als ie drinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |