Jeej!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het bent kan ik het wel hebben
Vast niet zoals ik het in gedachten heb.quote:
Dat veronderstel je dan verkeerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben in de veronderstelling dat ik dergelijke liefkozingen automatisch krijg zonder te vragen.
Dat is inmiddels wel duidelijk.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent dan ook
En omdat Gasol en Bos het zo lief vragen:
Allebei?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
Yuki mag ik een kus en knuffel van je?
Hoi Jofuquote:
Hoe gaat het eigenlijk met je fotocamera? Heb je nog een beetje lopen oefenen met flitsen en dergelijke?quote:
Hoi Airquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel duidelijk.
Ha Yuki!
Samzzquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
Back
Ik kom er net onder de douche achter dat ik m'n hiel kapot heb gelopen en een snee in m'n duim heb
Je hebt al zoveel knuffels van mij gekregenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Allebei?
Wat krijg ik ervoor terug?
[..]
Hoi Jofu
Wat ben je dan die-hard dat je het niet eerder merkte!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
Back
Ik kom er net onder de douche achter dat ik m'n hiel kapot heb gelopen en een snee in m'n duim heb
Hey J.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Yuuksquote:
Maar ik knuffelde altijd mee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt al zoveel knuffels van mij gekregen
Ik heb een hele hoge pijngrensquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je dan die-hard dat je het niet eerder merkte!
*pleisters aangeeftquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuuks
Geen ideeM'n hiel is kapot van m'n adidasjes, dat weet ik. Maar m'n duim is me een raadsel
Hoi jijquote:
Niet geweestquote:
Hey Yuuksquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Allebei?
Wat krijg ik ervoor terug?
[..]
Hoi Jofu
Kom maar es hier dan!quote:
Ahwquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet geweestMaar zag op de site dat ie alweer gereserveerd was....
Ach, komt wel een keer...
Bring it on, tough guyquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar es hier dan!
* AirwiN zwaait met z'n lederen riem!
Dan niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet zoals ik het in gedachten heb.
Hop!quote:
Jij bent gemeen!quote:
Ik heb een te druk leven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je fotocamera? Heb je nog een beetje lopen oefenen met flitsen en dergelijke?
Ook als ik het nog 23 keer herhaal?quote:
geen ideequote:
Dat zal de praktijk uitwijzenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook als ik het nog 23 keer herhaal?
Heel enge clip vond ik altijd. Eigenlijk nog steeds.quote:
Geen idee, maar goed bezigquote:
Al had je hem al 1000000000 keer gepost, van mij mag hij blijven komenquote:
Eergister nog geluisterd op LPquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al had je hem al 1000000000 keer gepost, van mij mag hij blijven komen
Het is wel een freaky clip jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heel enge clip vond ik altijd. Eigenlijk nog steeds.
Wat doe je dan zoal? En hoeveel tijd zou je overhouden als je het FOK-gebruik (inclusief meetings etc) halveert?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een te druk leven.Maar ik heb wel geoefend met die diepte, maar ik ga echt die nieuwe lens halen, want ik krijg het niet zo duidelijk verschil.
De praktijk is nog nooit zo leuk geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey J.
Die hangt achter de computer aan de laderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk zo even
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel netjes.in welke V&D shop kunnen we jou bewonderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel netjes.Zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Praktijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De praktijk is nog nooit zo leuk geweest.
Doe datquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die hangt achter de computer aan de lader
Ik kijk zo even
Ik vind het wel netjes.zeker netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het, wil je me aanraken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in welke V&D shop kunnen we jou bewonderen?
Ik vind het wel netjes.Nice myr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
nee, gadverdammequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet het, wil je me aanraken?
Ik werk 38 uur in de week. En ik heb een sociaal leven. Ik FOK! 's avonds vooral. Waarom verantwoord ik dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal? En hoeveel tijd zou je overhouden als je het FOK-gebruik (inclusief meetings etc) halveert?
Yup, met een honkbalknuppel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet het, wil je me aanraken?
Omdat je gehoorzaam bent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
Ik werk 38 uur in de week. En ik heb een sociaal leven. Ik FOK! 's avonds vooral. Waarom verantwoord ik dit eigenlijk?
Dat vraag ik me serieus ook af.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werk 38 uur in de week. En ik heb een sociaal leven. Ik FOK! 's avonds vooral. Waarom verantwoord ik dit eigenlijk?
dan ga je haar hart brekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je gehoorzaam bent.Trouwen?
Ik vind het wel netjes.Ik ook, staat je leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar wacht effe volgens mij kun je je totale loon dat je krijgt met een beter tarief elders dus in veel minder uur binnenharken, en zo houd je tijd over!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou jij zo'n vrouw ooit laten gaan? Nee? Ik ook niet.quote:
Als ik meer geld krijg, ga ik nog meer uren maken. Geld is lekker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar wacht effe volgens mij kun je je totale loon dat je krijgt met een beter tarief elders dus in veel minder uur binnenharken, en zo houd je tijd over!
Wat stond erquote:
Dat heb je wel eens vaker over anderen gezegd... vandaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou jij zo'n vrouw ooit laten gaan? Nee? Ik ook niet.
Wijs mij de vrouwen dan maar aan van wie ik het hart heb gebroken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Dat heb je wel eens vaker over anderen gezegd... vandaar.
nog niemandquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wijs mij de vrouwen dan maar aan van wie ik het hart heb gebroken.
quote:
10 uur maar liefst. Da's ook niet veel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
vrijtot 8 uur morgenochtend
maar ach
eigen bedje
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:58 schreef littledrummergirl het volgende:
vrijtot 8 uur morgenochtend
maar ach
eigen bedje
Los!quote:
Ga je naar bed, dan zou ik het los doen, ga je nog ergens heen, vast.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wiens bedje lig jij normaal dan?
Nee, niet echt eigenlijk..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan kun je vast lang slapen je kunt je zin ook anders lezen
Ik wil ook een doorgebatst bed. Mijn bed is pas net maagd-af.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook in mn kleine brakke doorgebatste 1 ps bedje
![]()
over paar weken nieuw bed uitzoeken
Moeten we toch maar meetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook een doorgebatst bed. Mijn bed is pas net maagd-af.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook een doorgebatst bed. Mijn bed is pas net maagd-af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |