Is het je werkgilet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
Lief giletje is het.Ik wil ook zo'n gilet voor thuis.
Meeste hebben een jasje eroverheen hoor, maar ik vind het giletje leuker en het jasje zat niet fijn. Mijn borsten waren te groot.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het je werkgilet?
Ik kan mij niet voor de geest halen hoe die eruit zien. Morgen maar es een rondje bij jouw werkgever doen dan.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meeste hebben een jasje eroverheen hoor, maar ik vind het giletje leuker en het jasje zat niet fijn. Mijn borsten waren te groot.
Zulke dingen wil ik helemaal niet horen. Dan wil ik alleen maar zien hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Myraela het volgende:
Meeste hebben een jasje eroverheen hoor, maar ik vind het giletje leuker en het jasje zat niet fijn. Mijn borsten waren te groot.
+1quote:
Jij vraagt het niet liefquote:
Wacht, ik maak pics.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulke dingen wil ik helemaal niet horen. Dan wil ik alleen maar zien hoe het eruit ziet.
Ja, omdat jij het bent kan ik het wel hebbenquote:
Dank jequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent dan ook
En omdat Gasol en Bos het zo lief vragen:
Ik ben in de veronderstelling dat ik dergelijke liefkozingen automatisch krijg zonder te vragen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Yuki het volgende:
Jij vraagt het niet lief
Hell, je hebt me niet eens gedag gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |