Ergo, er staan te weinig tietenfoto's in je fobo.quote:
3, 5, 12, en toen had ik geen zin meer om te tellen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. ja. Dan hou ik niks over
Vind ik welquote:
Nachtpremière van HP 7.1quote:
Tof! Veel plezier alvast!quote:
In het ziekenhuis, schoonmaak enzo..quote:
Iehll.. druiperquote:
Ja. Ik heb toch niks aan jou zo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
3, 5, 12, en toen had ik geen zin meer om te tellen.
je ging met je pa toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel
[..]
Nachtpremière van HP 7.1
je had voorheen ook niks aan me dus niet zeuren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik heb toch niks aan jou zo?
Oke. Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
je had voorheen ook niks aan me dus niet zeuren.
zeldzaam iets iddquote:
Ik zat alweerquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:00 schreef dawg het volgende:
[..]
tja. daar sta je dan, met je grote mond.
Adios Yippiemeneerquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:02 schreef YipYip het volgende:
Ben er weg van. Fijne avond,nacht. Tot ooit luitjes
Kreng!quote:
Ze heeft wel een punt.quote:
ik had geen zin in Glee vandaagquote:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had geen zin in Glee vandaag
nee. dat is gewoon tofquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef dawg het volgende:
glee, dat heb ik nog nooit gezien. de zoveelste vrouwenserie volgens mij.
Nothing compares 2 uquote:
Ik moet elke keer weer lachenquote:"Baldrick: "Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem."
Blackadder: "Yes Baldrick. Let us not forget you tried to solve the problem of your mother's low ceiling by cutting off her head."
Natuurlijk is dat geloofwaardigquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
zeer geloofwaardig uit jullie mond.
Oh, kom je hier langs dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:15 schreef krengetje het volgende:
Denk dat ik zo maar wat ga poetsen ofzo
Staat de samenvatting al ergens?quote:
Van wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Staat de samenvatting al ergens?
geslijmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
geslijmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Deze soap [Singles]!quote:
Ben je buiten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
Ik ril van de kou, Dat is toch niet normaal.
Niet ziek worden hèquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
Het is ook vies koud buiten. Onder de wol dan maar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
Een te latequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
Nee.Maar ik liep in een dun bloesje met een gilet. Dus nu maar een trui aangedaan.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hou van Samzz, niet verder vertellen hè?![]()
Is het je werkgilet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:34 schreef Myraela het volgende:
Lief giletje is het.Ik wil ook zo'n gilet voor thuis.
Meeste hebben een jasje eroverheen hoor, maar ik vind het giletje leuker en het jasje zat niet fijn. Mijn borsten waren te groot.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het je werkgilet?
Ik kan mij niet voor de geest halen hoe die eruit zien. Morgen maar es een rondje bij jouw werkgever doen dan.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meeste hebben een jasje eroverheen hoor, maar ik vind het giletje leuker en het jasje zat niet fijn. Mijn borsten waren te groot.
Zulke dingen wil ik helemaal niet horen. Dan wil ik alleen maar zien hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:37 schreef Myraela het volgende:
Meeste hebben een jasje eroverheen hoor, maar ik vind het giletje leuker en het jasje zat niet fijn. Mijn borsten waren te groot.
+1quote:
Jij vraagt het niet liefquote:
Wacht, ik maak pics.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulke dingen wil ik helemaal niet horen. Dan wil ik alleen maar zien hoe het eruit ziet.
Ja, omdat jij het bent kan ik het wel hebbenquote:
Dank jequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent dan ook
En omdat Gasol en Bos het zo lief vragen:
Ik ben in de veronderstelling dat ik dergelijke liefkozingen automatisch krijg zonder te vragen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Yuki het volgende:
Jij vraagt het niet lief
Hell, je hebt me niet eens gedag gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |