Jaa, die heb ik zeker nog!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ja letterlijk.kap was van glas dus dikke barst erin
ja tijdje geledenje hebt mn nummer nog?
Nah, wil je mij niet eens meeten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik wacht wel af wie er niet gaat en ga ik daar mee meeten
Te grote tieten, wat zijn dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, wil je mij niet eens meeten?
Ik weet al wat het is! M'n tieten zijn te groot he
je pikt Varken haar krabpaal toch niet in?quote:
In OP en OP op Wiki gefixtquote:
je rijdt nog steeds schadevrij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Btw, vreemde gewaarwording vanmiddag. Toen ik vanuit mijn stage vertrok, was het zonnig, helder weer. Na 10 minuten op de snelweg was het binnen een paar seconden helemaal mistig.Kon alleen de weg nog maar zien. Alsof ik zo een witte wolk in reed. Met beetje fantasie was het net alsof er een bom ontploft was en er rook was ontstaan.
Net zoiets als UFO's?quote:
Haha, dat was hier ook toen ik even naar de supermarkt ging. Het leek of ik door een gordijn reed en alles was witquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Btw, vreemde gewaarwording vanmiddag. Toen ik vanuit mijn stage vertrok, was het zonnig, helder weer. Na 10 minuten op de snelweg was het binnen een paar seconden helemaal mistig.Kon alleen de weg nog maar zien. Alsof ik zo een witte wolk in reed. Met beetje fantasie was het net alsof er een bom ontploft was en er rook was ontstaan.
Je wilt een bewijs dat ik niet jok?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef dawg het volgende:
[..]
stuur eens ff een berichtje als je wilt.
Dacht eerst dat er weer eens fik was langs de A4.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Ik had het niet over die krabpaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
je pikt Varken haar krabpaal toch niet in?Niet zo gek dat ze in het behang klimt
Ja, bizar he!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat was hier ook toen ik even naar de supermarkt ging. Het leek of ik door een gordijn reed en alles was wit
Alice in wonderlandquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Ohwquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had het niet over die krabpaal
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had het niet over die krabpaal
Wel ik heb ze zien landenquote:
zoietsquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je wilt een bewijs dat ik niet jok?
Die is te kleinquote:
Hoe is het met jouw krabpaal?quote:
Precies! Lies lies lies!quote:
Dat had ik met halloween. Moest toen snachts naar Den Helder. Opeens dikke mistquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Maar te grote boobs? Dat is net zoiets als een seksloze fok-meet!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof in het bestaan van UFO's
die is nog geen meter hoogquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Weet ik toch niet,heb 'm nog nooit gezien.
Nee, daar geloof ik ook niet inquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Maar te grote boobs? Dat is net zoiets als een seksloze fok-meet!
Nee, ik ga nooit op mijn knieën zitten, ik hoorde altijd dat dat gevaarlijk wasquote:
nope, vrijwel niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw krabpaal?(nog steeds een beetje jeukattacks?
)
Met die knieën van jou wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik ga nooit op mijn knieën zitten, ik hoorde altijd dat dat gevaarlijk was
Ja. Niet eerlijkquote:
Excuus omdat je het niet meer kanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bang dat Varken haar krabpaal komt claimen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1 knie, 1 kniequote:
Ja, dat is een te verwachten resultaat van 1 knie ontlasten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1 knie, 1 knie
alhoewel ik merk dat ik die linker ga overbelasten doordat ik pijn heb aan rechterknie
Neuj. die bijt ik wel terugquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Bang dat Varken haar krabpaal komt claimen?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef xFriendx het volgende:
Ik ging al eens op de knieën voor GvsE, maar niet uit liefde, ze sloeg mij met een plank (met spijker) in mijn knieholte.
Ja, maar ik probeer het niet te doen, want geouwehoer aan 2 knieen wil ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is een te verwachten resultaat van 1 knie ontlasten.
Oké,dan wordt het tijd dat je je als een dame gaat gedragen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuj. die bijt ik wel terug
Het schijnt dat er van die rare mannen zijn die dan gek worden ofzoiets. Heb ik van horen zeggen. Daarom zei mijn mama altijd dat ik als een dame moet bukken
je moet haar ook nooit de rug toe keren. altijd andersom.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:35 schreef xFriendx het volgende:
Ik ging al eens op de knieën voor GvsE, maar niet uit liefde, ze sloeg mij met een plank (met spijker) in mijn knieholte.
hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oké,dan wordt het tijd dat je je als een dame gaat gedragen.
Nee, dat snap ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik probeer het niet te doen, want geouwehoer aan 2 knieen wil ik niet
Als je me kent weet je dat ik nooit met mn rug naar iemand toe ga staanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet haar ook nooit de rug toe keren. altijd andersom.
ja. jij was toch oud en wijs enzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Weet ik veel,ben er nog nooit 1 tegen gekomen
jammer dat dat nooit gebeurt he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je me kent weet je dat ik nooit met mn rug naar iemand toe ga staan![]()
Ik wil zien dat ze voor me kruipen
Soms wel hoorquote:
Oud welquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. jij was toch oud en wijs enzo?
Hoe beschreef ik ze dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oud welMaar dames zoals jij ze beschrijft,kom ik nooit tegen
volgens mij alleen maar dat ik als een dame moest bukken..quote:
Jij bukt niet netjes als een dame.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens mij alleen maar dat ik als een dame moest bukken..
En lange nagels moet hebben..
en daar gebruik van moet maken
Waarvan?quote:
omdat ik nooit buk natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij bukt niet netjes als een dame.
Heb ik wel eens gehoord.
laat die knie eens maken danquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik nooit buk natuurlijk
Oh oké...*verliest interesse*quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik nooit buk natuurlijk
Een dame bukt ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij bukt niet netjes als een dame.
Heb ik wel eens gehoord.
Ik wil graag eerst weten wat er mee isquote:
Een goede vrouw is een dame op straat, een prinses in de keuken en een slet in bed. Dat jij in je rol van dame niet bukt, kan ik prima mee leven.quote:
Had je interesse dan?quote:
Oja. ik hou niet zo van slapquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren is altijd wel tof ja.
Kijk toch eensquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede vrouw is een dame op straat, een prinses in de keuken en een slet in bed. Dat jij in je rol van dame niet bukt, kan ik prima mee leven.
Alle foto's waarop je decolleté / tieten niet zijn te zien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. ik wil foto's weghalen, maar ik weet niet welke
bel dan ook de doc, luiwammes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil graag eerst weten wat er mee is
kan het ook niet helpen...het zal mn leeftijd zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oja. ik hou niet zo van slap
Wanneer ga je naar bed?quote:
Dat kon vandaag nog wel eens een heel latertje wordenquote:
Uhm.. ja. Dan hou ik niks overquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle foto's waarop je decolleté / tieten niet zijn te zien.
gezellig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kon vandaag nog wel eens een heel latertje worden
W'rom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
Dat kon vandaag nog wel eens een heel latertje worden
het had juist niks met luiwammes te maken vandaagquote:
Wat doe je nu voor werk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het had juist niks met luiwammes te maken vandaag
ik heb van half 8 tot 4 gewerkt en ik heb 2 keer een kwartier pauze gehad.
Ja. Erg jammer weerquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
kan het ook niet helpen...het zal mn leeftijd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |