Alice in wonderlandquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Btw, vreemde gewaarwording vanmiddag. Toen ik vanuit mijn stage vertrok, was het zonnig, helder weer. Na 10 minuten op de snelweg was het binnen een paar seconden helemaal mistig.Kon alleen de weg nog maar zien. Alsof ik zo een witte wolk in reed. Met beetje fantasie was het net alsof er een bom ontploft was en er rook was ontstaan.
Ohwquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had het niet over die krabpaal
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had het niet over die krabpaal
Wel ik heb ze zien landenquote:
zoietsquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je wilt een bewijs dat ik niet jok?
Die is te kleinquote:
Hoe is het met jouw krabpaal?quote:
Precies! Lies lies lies!quote:
Dat had ik met halloween. Moest toen snachts naar Den Helder. Opeens dikke mistquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Btw, vreemde gewaarwording vanmiddag. Toen ik vanuit mijn stage vertrok, was het zonnig, helder weer. Na 10 minuten op de snelweg was het binnen een paar seconden helemaal mistig.Kon alleen de weg nog maar zien. Alsof ik zo een witte wolk in reed. Met beetje fantasie was het net alsof er een bom ontploft was en er rook was ontstaan.
Maar te grote boobs? Dat is net zoiets als een seksloze fok-meet!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof in het bestaan van UFO's
die is nog geen meter hoogquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Weet ik toch niet,heb 'm nog nooit gezien.
Nee, daar geloof ik ook niet inquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:32 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Maar te grote boobs? Dat is net zoiets als een seksloze fok-meet!
Nee, ik ga nooit op mijn knieën zitten, ik hoorde altijd dat dat gevaarlijk wasquote:
nope, vrijwel niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw krabpaal?(nog steeds een beetje jeukattacks?
)
Met die knieën van jou wel jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik ga nooit op mijn knieën zitten, ik hoorde altijd dat dat gevaarlijk was
Ja. Niet eerlijkquote:
Excuus omdat je het niet meer kanquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bang dat Varken haar krabpaal komt claimen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |