Jaa, die heb ik zeker nog!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ja letterlijk.kap was van glas dus dikke barst erin
ja tijdje geledenje hebt mn nummer nog?
Nah, wil je mij niet eens meeten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik wacht wel af wie er niet gaat en ga ik daar mee meeten
Te grote tieten, wat zijn dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, wil je mij niet eens meeten?
Ik weet al wat het is! M'n tieten zijn te groot he
je pikt Varken haar krabpaal toch niet in?quote:
In OP en OP op Wiki gefixtquote:
je rijdt nog steeds schadevrij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Btw, vreemde gewaarwording vanmiddag. Toen ik vanuit mijn stage vertrok, was het zonnig, helder weer. Na 10 minuten op de snelweg was het binnen een paar seconden helemaal mistig.Kon alleen de weg nog maar zien. Alsof ik zo een witte wolk in reed. Met beetje fantasie was het net alsof er een bom ontploft was en er rook was ontstaan.
Net zoiets als UFO's?quote:
Haha, dat was hier ook toen ik even naar de supermarkt ging. Het leek of ik door een gordijn reed en alles was witquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Btw, vreemde gewaarwording vanmiddag. Toen ik vanuit mijn stage vertrok, was het zonnig, helder weer. Na 10 minuten op de snelweg was het binnen een paar seconden helemaal mistig.Kon alleen de weg nog maar zien. Alsof ik zo een witte wolk in reed. Met beetje fantasie was het net alsof er een bom ontploft was en er rook was ontstaan.
Je wilt een bewijs dat ik niet jok?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef dawg het volgende:
[..]
stuur eens ff een berichtje als je wilt.
Dacht eerst dat er weer eens fik was langs de A4.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
Ik had het niet over die krabpaalquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
je pikt Varken haar krabpaal toch niet in?Niet zo gek dat ze in het behang klimt
Ja, bizar he!quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat was hier ook toen ik even naar de supermarkt ging. Het leek of ik door een gordijn reed en alles was wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |