De praktijk is nog nooit zo leuk geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey J.
Die hangt achter de computer aan de laderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk zo even
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel netjes.in welke V&D shop kunnen we jou bewonderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel netjes.Zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Praktijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De praktijk is nog nooit zo leuk geweest.
Doe datquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die hangt achter de computer aan de lader
Ik kijk zo even
Ik vind het wel netjes.zeker netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het, wil je me aanraken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in welke V&D shop kunnen we jou bewonderen?
Ik vind het wel netjes.Nice myr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
nee, gadverdammequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet het, wil je me aanraken?
Ik werk 38 uur in de week. En ik heb een sociaal leven. Ik FOK! 's avonds vooral. Waarom verantwoord ik dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal? En hoeveel tijd zou je overhouden als je het FOK-gebruik (inclusief meetings etc) halveert?
Yup, met een honkbalknuppel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet het, wil je me aanraken?
Omdat je gehoorzaam bent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
Ik werk 38 uur in de week. En ik heb een sociaal leven. Ik FOK! 's avonds vooral. Waarom verantwoord ik dit eigenlijk?
Dat vraag ik me serieus ook af.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werk 38 uur in de week. En ik heb een sociaal leven. Ik FOK! 's avonds vooral. Waarom verantwoord ik dit eigenlijk?
dan ga je haar hart brekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je gehoorzaam bent.Trouwen?
Ik vind het wel netjes.Ik ook, staat je leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar wacht effe volgens mij kun je je totale loon dat je krijgt met een beter tarief elders dus in veel minder uur binnenharken, en zo houd je tijd over!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou jij zo'n vrouw ooit laten gaan? Nee? Ik ook niet.quote:
Als ik meer geld krijg, ga ik nog meer uren maken. Geld is lekker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar wacht effe volgens mij kun je je totale loon dat je krijgt met een beter tarief elders dus in veel minder uur binnenharken, en zo houd je tijd over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |