Jeej!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het bent kan ik het wel hebben
Vast niet zoals ik het in gedachten heb.quote:
Dat veronderstel je dan verkeerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben in de veronderstelling dat ik dergelijke liefkozingen automatisch krijg zonder te vragen.
Dat is inmiddels wel duidelijk.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent dan ook
En omdat Gasol en Bos het zo lief vragen:
Allebei?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
Yuki mag ik een kus en knuffel van je?
Hoi Jofuquote:
Hoe gaat het eigenlijk met je fotocamera? Heb je nog een beetje lopen oefenen met flitsen en dergelijke?quote:
Hoi Airquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel duidelijk.
Ha Yuki!
Samzzquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
Back
Ik kom er net onder de douche achter dat ik m'n hiel kapot heb gelopen en een snee in m'n duim heb
Je hebt al zoveel knuffels van mij gekregenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Allebei?
Wat krijg ik ervoor terug?
[..]
Hoi Jofu
Wat ben je dan die-hard dat je het niet eerder merkte!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
Back
Ik kom er net onder de douche achter dat ik m'n hiel kapot heb gelopen en een snee in m'n duim heb
Hey J.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Yuuksquote:
Maar ik knuffelde altijd mee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt al zoveel knuffels van mij gekregen
Ik heb een hele hoge pijngrensquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je dan die-hard dat je het niet eerder merkte!
*pleisters aangeeftquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuuks
Geen ideeM'n hiel is kapot van m'n adidasjes, dat weet ik. Maar m'n duim is me een raadsel
Hoi jijquote:
Niet geweestquote:
Hey Yuuksquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Allebei?
Wat krijg ik ervoor terug?
[..]
Hoi Jofu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |