deel 1 t/m 3 staan nog steeds ongelezen in mn kast en 4 moet ik nog kopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ze precies een jaar geleden gaan lezen, omdat ik liefdesverdriet had. Net gedumpt enzo.
Ik verslond ze, omdat ik écht afleiding nodig had.
De films zijn idd beroerd, maar zulk lekker hersenloos vermaak voor met je beste vriendin
Kinderpolitiek is er ook welquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tssk, als het aan mij lag zat ik inmiddels in de politiek
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik heb geen glitters in huis
Is glinsteren van het zweet ook goed?
Robert is ook in Harry Potter 4quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Robert nogsteeds als bureaublad.
EN terechtquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga te snel voor fok.
Krijg steeds die error
ja, dat ken ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga te snel voor fok.
Krijg steeds die error
Zweten? Nee, bahquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jammer ik dacht dat je dat wel leuk vond
Klinkt als basisschool voor kinderen met politieke interesses. Beetje zoals Naatje dusquote:
dat is ie alquote:
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe best lol in heb.quote:
Haar vertellen dat het niks gaat wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik verliefd begin te worden op een meisje :$
echter weet ik ook dat Aphrodite mij daarin weinig support geeft
de bitch staat vrijwel nooit aan mij zijde
wat moet ik doen?
Hoi. Wie ben jij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef CecilBDemented het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik verliefd begin te worden op een meisje :$
echter weet ik ook dat Aphrodite mij daarin weinig support geeft
de bitch staat vrijwel nooit aan mij zijde
wat moet ik doen?
dat is altijd in het beginquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe best lol in heb.
En kom op, 65 uur per week?
Eigenlijk welquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef After_Dark het volgende:
Ik heb alle drie de twilight films op één of andere streamsite gezien, vrijwillig. Vraag me niet waarom, want ze zijn tergend slecht vanaf het eerste deel. Op één of andere manier bleef ik steeds hopen dat er iets ging gebeuren, maar werd keer op keer teleurgesteld. Het zijn echt hele nare kwijlfilms.
Ik heb maar één tip: Don't do it!
Ik hou van fantasy, maar aan die films begin ik echt nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef After_Dark het volgende:
Ik heb alle drie de twilight films op één of andere streamsite gezien, vrijwillig. Vraag me niet waarom, want ze zijn tergend slecht vanaf het eerste deel. Op één of andere manier bleef ik steeds hopen dat er iets ging gebeuren, maar werd keer op keer teleurgesteld. Het zijn echt hele nare kwijlfilms.
Sowieso veel nieuw volk hierzo de laatste tijd.quote:
ik heb anders aardig genotenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef After_Dark het volgende:
niet zo makkelijk vandaagquote:
No thanksquote:
Cedric dinges ofzo..quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, ben z'n naam ff kwijt, die dood gaat op het einde.
euhm.. [singles]meet was het toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
CecilBDemented wil ook naar de meet, dus... (kreeg net PM) ik speel deze even door naar jullie
Dat is niet heel erg ongewoon voor mij. Grote kans dat in December ook nog een paar van zulke weken zitten. Tijd van het jaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe best lol in heb.
En kom op, 65 uur per week?
een fokker die al aardig wat jaartjes meedraaitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |