Ja. Dat is toch mijn paradijs?quote:
Kan ik moeilijk over oordelen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik naar de hemel ga, ja?
OK, moet ik dat dus niet doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat is toch mijn paradijs?
Zelfmoord betekend dat je bij mij terecht komt
fuck op met je rainbow.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, een ander nummer:
Deceptiequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan ik moeilijk over oordelen.![]()
[..]
OK, moet ik dat dus niet doen.![]()
Altijd van het positieve uit gaan, dus ja.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd van het positieve uit gaan, dus ja.
Ik heb kleur nodig in mn levenquote:
Doe maar niet neequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan ik moeilijk over oordelen.![]()
[..]
OK, moet ik dat dus niet doen.![]()
klopt. America, here we comequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Solique het volgende:
Kut zooi, net ziektekosten brief gelezen. Flikker willen nog meer geld. Betaal me al de pleuris.
Nu alweer, had net nog warme woorden getypt.quote:
hoe moet ik dat zien? Je bent ziek (geweest)? Of verzekeringgedoe?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:24 schreef Solique het volgende:
K*t zooi, net ziektekosten brief gelezen. Flikkers willen nog meer geld, betaal me al de pleuris.
kleurtjes genoeg in je huis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb kleur nodig in mn leven
saaie oude man
Nee. Nooit genoeg kleur.quote:
nog een bewijs dat je nog een kind bent. je bent via je ouders verzekerd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe moet ik dat zien? Je bent ziek (geweest)? Of verzekeringgedoe?
niet volwassen dus. Doeiquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Boven de 18 (quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zal ook wel nog meer stijgen de komende jaren als ik het vragenuurtje vanmiddag mag geloven...quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Boven de 18 () mag je je ziektekosten zelf dokken.
Net de opgaaf voor volgend jaar ontvangen welke dus weer flink omhoog gaat.
Ja. Maar pappie en mammie blijven nog wel even voor je betalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zal ook wel nog meer stijgen de komende jaren als ik het vragenuurtje vanmiddag mag geloven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |