Heb net Grand Prix gedaan in custom, dat was tegen Al coureurs op Legend.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Xblister het volgende:
Je kunt toch ook gewoon costum doen, en dan naar beneden scrollen?
Maar nu zie ik ook daadwerkelijk waar die Al verstopt was, ik koos voor medium en toen wist ik niets over een Al functie. In dit topic las ik daar iets over maar kon het niet gevonden krijgen en nu ik het heb gevonden kan ik het instellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef LuckyLuQ het volgende:
Die AI staat altijd aan hoor, dat is die instelling die je op amateur, medium, hard, enz. kan zetten. Het is niet zo dat als de moeilijkheidsgraad op amateur staat dat er dan geen AI is
bahrein is awesome!quote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
wat dacht je van Suzuka of Bahrein
Susukaquote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
wat dacht je van Suzuka of Bahrein
idd, dat is trickyquote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik vind dat zo'n pokkestuk om slingerend naar boven te rijden in sector 1
Bahrain is alleen sector 1 en 3 leuk voor de restquote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
wat dacht je van Suzuka of Bahrein
haha da's dan mooiquote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker weten!geld maakt niet gelukkig en dit is de beste manier om er vanaf te komen!
ja, wel aan te radenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:22 schreef frits22 het volgende:
[..]
haha da's dan mooi
heb ik ook nog een stuurtje nodig?
Ik vind dat een verbetering op de oude layout, lekker snel en eigenlijk maar twee rempunten (dat volgt elkaar op).quote:
Sector 2 in Bahrein is met al die bochten, je houdt dus van rechte stukken?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:15 schreef WEST het volgende:
[..]
Bahrain is alleen sector 1 en 3 leuk voor de rest![]()
Ik ben inmiddels al halverwege mn 2e seizoen. Heb in het eerste seizoen gekozen om 1e coureur te worden voor Lotus. Nu krijg ik maar geen nieuwe aanbiedingen... Er staan wel een paar rondjes voor wat teams maar die zijn of niet blij met mijn antwoorden naar de pers (geef gewoon eerlijk antwoord) wat moet ik zeggen om ze te geïnteresseerd te krijgen?quote:Op maandag 22 november 2010 15:39 schreef Nober het volgende:
Heb inmiddels 13 GP's erop zitten en heb meerdere contract aanbiedingen voor het tweede seizoen.
Red Bull - 12 miljoen, 2de coureur
Sauber, Toro Rosso - 10,5 miljoen, 1ste coureur
HRT, Virgin - 6,5 miljoen, 1ste coureur (zelfde aanbieding van Lotus gehad maar daar rij ik nu voor)
Kun je überhaupt iets doen met al dat geld, want als dat niet zo is maakt het niet uit wat ze qua geld bieden.
[..]
Ik vind dat een verbetering op de oude layout, lekker snel en eigenlijk maar twee rempunten (dat volgt elkaar op).
[..]
Sector 2 in Bahrein is met al die bochten, je houdt dus van rechte stukken?
Als je je rival verslaat krijg je aan het einde van het seizoen een aanbieding om zijn stoeltje over te nemenquote:Op maandag 22 november 2010 16:40 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al halverwege mn 2e seizoen. Heb in het eerste seizoen gekozen om 1e coureur te worden voor Lotus. Nu krijg ik maar geen nieuwe aanbiedingen... Er staan wel een paar rondjes voor wat teams maar die zijn of niet blij met mijn antwoorden naar de pers (geef gewoon eerlijk antwoord) wat moet ik zeggen om ze te geïnteresseerd te krijgen?
En anders zijn niet tevreden over mijn resultaten maar dat slaat nergens op want ik sta het hele seizoen al in de top 3 in een Lotus! Nou me dunkt, dat zijn goede resultaten voor een Lotus en al helemaal als je kijkt naar Jarno, die heb nog geen punten...
Nee hoor..quote:Op maandag 22 november 2010 17:15 schreef BoyGenius het volgende:
[..]
Als je je rival verslaat krijg je aan het einde van het seizoen een aanbieding om zijn stoeltje over te nemen
Op xbox nog genoeg mensen te vinden..quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef BoyGenius het volgende:
Zijn er ook mensen die online spelen op PS3? Ik kan namelijk geen hond vinden. Ben blijven hangen op rang 11
Ik heb nog geen keuze gehad om eerste coureur te worden tijdens het seizoen, als 't goed is verteld je 'Agent' of er aanbiedingen zijn. Bij de press moet je natuurlijk positief antwoorden, dat je blij bent met het team, dat jij en het team dat hebt gepresteerd (lijkt me niet zo moeilijk!), ook dat er niets met je teamgenoot aan de hand is ook al presteer jij véél beter!quote:Op maandag 22 november 2010 16:40 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al halverwege mn 2e seizoen. Heb in het eerste seizoen gekozen om 1e coureur te worden voor Lotus. Nu krijg ik maar geen nieuwe aanbiedingen... Er staan wel een paar rondjes voor wat teams maar die zijn of niet blij met mijn antwoorden naar de pers (geef gewoon eerlijk antwoord) wat moet ik zeggen om ze te geïnteresseerd te krijgen?
En anders zijn niet tevreden over mijn resultaten maar dat slaat nergens op want ik sta het hele seizoen al in de top 3 in een Lotus! Nou me dunkt, dat zijn goede resultaten voor een Lotus en al helemaal als je kijkt naar Jarno, die heb nog geen punten...
Ik heb de laatste week online gespeeld en zit in rank 32, heb nog niet tegen honden gereden dat zal 't probleem zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef BoyGenius het volgende:
Zijn er ook mensen die online spelen op PS3? Ik kan namelijk geen hond vinden. Ben blijven hangen op rang 11
Klopt, ik had een vraag over wie ik als mijn grootste rivaal zag, ik zei Vettel en die stond 3de in het WK op dat moment. Nu heb ik een aanbieding van Red Bull om Vettel's teamgenoot te worden.quote:
Nee oke misschien in jouw geval wel, maar het is niet standaard dat als je je rivaal verslaat je zijn plek krijgt..quote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt, ik had een vraag over wie ik als mijn grootste rivaal zag, ik zei Vettel en die stond 3de in het WK op dat moment. Nu heb ik een aanbieding van Red Bull om Vettel's teamgenoot te worden.
Alleen van Ferrari, McLaren en Mercedes heb ik nog niets vernomen trouwens. Williams, Force India en Renault houden me in de gaten maar ook nog geen aanbieding van dus ik denk dat het Red Bull zal worden.
Kreeg ik ook niet, ik ben nu Vettel's teamgenoot.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nee oke misschien in jouw geval wel, maar het is niet standaard dat als je je rivaal verslaat je zijn plek krijgt..
Ik vond het al vreemd dat die naam niet bestond op de PS3, je hebt dus een Xbox.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
dit weekend gratis xbox live, dus dat wordt gamen! De GT is Epicdude1258, mocht je de drang voelen me toe te voegen
lol, blij zijn met gratis xbox livequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
dit weekend gratis xbox live, dus dat wordt gamen! De GT is Epicdude1258, mocht je de drang voelen me toe te voegen
ja idd, vind je dat erg?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
lol, blij zijn met gratis xbox live
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
Is het aan te raden deze game te kopen als je net GT5 hebt aangeschaft?
maar ik zou ff een paar maanden wachten jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
Is het aan te raden deze game te kopen als je net GT5 hebt aangeschaft?
Dat moet je uitvinden tijdens de trainingen, ik denk wel dat het verschil maakt per circuit. Ik kies altijd voor Low-High-Stable of voor High-Low-Slight Oversteer (mits het niet regent).quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef roelofjan het volgende:
Die standaard car setups.... is dat steeds dezelfde setup, of is verschilt dat per circuit?
Misschien niet voldaan aan de eisen in kwalificatie en de race? Ik moet 3de in de kwalificiatie eindigen en 2de in de race, hoger mag uiteraard ook.quote:Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef Bluurgh het volgende:
Zat bij Mercedes, zegt die trailerslet 3 races voor het eind van het seizoen iets van 'sorry de baas kwam me net vertellen dat je niet meer nodig bent, je moet op zoek naar een nieuw team'.. de race erna gewonnen en kampioen![]()
Ik kreeg het ook niet voor elkaar in Catalunya, ik was nog 5de in de kwalificatie maar in de race slechts 8ste, totdat ik spinde. Toen ben ik die race maar gaan rijden met de Al op Amateur, toen won ik tenminste met een ruime voorsprong van achttiende op Button.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:42 schreef WEST het volgende:
Wat is Barcelona toch een baggerbaan. Kan er totaal niet op snelheid komen (en dus de targets niet gehaald), gelukkig dat me concurrenten ook niet scoren zodat ik nog gedeeld tweede sta. Nu komt Monaco en daar heb ik een iets wat harder hoofd in.
Onder de 1:20 is in Monaco normaalgesproken wel voldoende om Q3 te halen, wel lastig al die auto's in één sessie. Ik had dat probleem in Singapore, lekker aan het rijden kom ik in de laatste sector twee coureurs tegen, ik ben er voorbij gekomen via corner cutting dus meteen invaled lap melding, was ik met veertienduizendste verschil toch nog door naar Q2.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef WEST het volgende:
Monaco ook een drama kon niet eens binnen de top 20 kwalificeren en de race was niet veel beter. Dus die uit frustratie keihard laten crashen bij het uitkomen van de tunnel134G
![]()
Turkije had ik een dominant weekend waarbij ik de triple had. de AI zit op pro bij mij.
Nu eerste in het kampioenschap na de overwinningen van Australie, China en Turkije. In Kuala Lumpur 4e geworden en 10e in Bahrain en buiten de punten in Spanje en DNF in Monaco.
Niet onaardig
Je zegt het zelf al... ''veel uitdagende bochten'' en vervolgens ''al hadden ze wat mij betreft die laatste chicane er wel uit kunnen laten''quote:Op woensdag 1 december 2010 00:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Barcelona? ik vind het echt een geweldige baan, al hadden ze wat mij betreft die laatste chicane er wel uit kunnen laten, de oude situatie was veel leuker.
Verder is het een echte rijdersbaan met veel uitdagende bochten waar een goede balans in de auto een vereiste is.
Mijn AI staat op legend en rijdt tijden van 1:22.9, ik rij (Met tractiecontrole op medium en tire simulation uit) met redelijk gemak 1:21.4 en die chicane is naatje maar wel cruciaal voor een goede rondetijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:28 schreef Nober het volgende:
Ik heb opzich geen moeite met Catalunya, maar op Legend is het gewoon niet te doen.
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.quote:Op maandag 6 december 2010 01:32 schreef Bluurgh het volgende:
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat
Het enige wat je kan overkomen is een lekke band, verder helemaal niets..quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Weer wat voor de 2011 versie dan.. Overigens heb ik in de eerste twee oefensessies in Monaco wel bijna voor een heel seizoen aan voorvleugels achtergelaten, en ook een stukje moeten proberen te rijden met twee lekke voorbanden. Rijdt echt voor geen meter maar het heen en weer bewegen van de banden is wel goed geanimeerd.quote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef Bluurgh het volgende:
Het enige wat je kan overkomen is een lekke band, verder helemaal niets..
Je kan je motor vervangen, je hebt er 8 per seizoen en als je motor geel aangeeft dan zit 'ie al onder de 90%. Als je in de pits staat en je laptop aanklikt daar zit een optie voor een nieuwe motor (bij set-up).quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Waarom zou je als een gek door gaan rijden met 15 seconden voorsprong met het risico dat je je voorvleugel verliest en dus een pitstop moet maken? Of je nou met ééntiende of met 26 ronde's voorsprong wint, je krijgt niet meer dan 25 punten.quote:Op maandag 6 december 2010 01:32 schreef Bluurgh het volgende:
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat, en de achteruitgang van de motor je echt geen 15 seconden scheelt en je dus in dat opzicht nog steeds geen concurrentie hebt?
Bij GT5 draait het toch ook om baankennis, als je de weg niet weet dan kom je niet als eerste aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Temlin het volgende:
Wat een fantastisch spelMaar baankennis is wel echt alles bij deze game.
Wie heeft het over gt5, ga lekker auto's verzamelen jij..quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij GT5 draait het toch ook om baankennis, als je de weg niet weet dan kom je niet als eerste aan.
Kom gewoon ff op live ofzo want deze baas heeft Red Alert 3quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wie heeft het over gt5, ga lekker auto's verzamelen jij..
AAAIGHT, im comming bitchquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kom gewoon ff op live ofzo want deze baas heeft Red Alert 3
Klopt, maar de baan leer je zo in de practice.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Temlin het volgende:
Wat een fantastisch spelMaar baankennis is wel echt alles bij deze game.
F1 en GT5 zijn beide Racegames, vandaar...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wie heeft het over gt5, ga lekker auto's verzamelen jij..
Zo herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Klopt, maar de baan leer je zo in de practice.
Geweldige game inderdaad, zaterdag begonnen en zit inmiddels op het parkour in Monte Carlo, maar heb mijn Xbox net uitgezet voor het einde van de race. Had gewoon 3 pitstops nodig en lag 23ste van de 24, klote smalle stukken, als je ook maar iets raakt kun je niet eens draaien en ik kreeg daardoor een penalty omdat ik iedereen ophield...
Catalunya? Die lukt mij ook totaal niet. Valencia is wel te doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Bah, Spanje, wat een kutbaan.
1e 4 races finish ik mooi rond de 15e plek in m'n Lotus, alleen Spanje wil me echt voor geen meter lukken.
Ik rij heerlijk rond, maak weinig fouten, maar ik haal met moeite p23 in de vrije trainingen....
Rij je zonder ABS, Traction Control en op Full Wets en in Reverse met de AL op Legend dat je maar 15de eindigt?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Bah, Spanje, wat een kutbaan.
1e 4 races finish ik mooi rond de 15e plek in m'n Lotus, alleen Spanje wil me echt voor geen meter lukken.
Ik rij heerlijk rond, maak weinig fouten, maar ik haal met moeite p23 in de vrije trainingen....
Dat heb ik dus altijd met Monaco. Op de een of andere manier krijg ik die baan maar niet onder de knie...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Bah, Spanje, wat een kutbaan.
1e 4 races finish ik mooi rond de 15e plek in m'n Lotus, alleen Spanje wil me echt voor geen meter lukken.
Ik rij heerlijk rond, maak weinig fouten, maar ik haal met moeite p23 in de vrije trainingen....
Ik ook nie... ik moet m nog steeds afmaken maar ik twijfel eraan om in de banden te plempen hahahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd met Monaco. Op de een of andere manier krijg ik die baan maar niet onder de knie...
gast, niet iedereen is zo goed als jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Rij je zonder ABS, Traction Control en op Full Wets en in Reverse met de AL op Legend dat je maar 15de eindigt?
Ik deed mijn eerste seizoen niet eens op amateur en werd eenvoudig kampioen, met de Lotus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast, niet iedereen is zo goed als jij
Wow, mogen we je aanraken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik deed mijn eerste seizoen niet eens op amateur en werd eenvoudig kampioen, met de Lotus.
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je ook ergens nakijken wat je resultaten waren in de voorgaande seizoenen? Zou ik namelijk wel leuk vinden om te zien wat mijn resultaat was in het voorgaande seizoen.
Doe je wel aan de vrije training??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef wortel1981 het volgende:
Wat een kutbaan is Monaco toch! Kan maar geen goed resultaat halen daar!
veel oefenenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef wortel1981 het volgende:
Wat een kutbaan is Monaco toch! Kan maar geen goed resultaat halen daar!
Ik vind het vooral klote dat zoveel ruimte tussen de wagens in de pits houden, soms moet je best lang wachten voordat je weg mag rijden omdat er auto's aankomen waar je eigenlijk makkelijk voor of tussen kon..quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren een race in spa gereden. In het begin van ronde twee begint het zachtjes te spetteren dus ik ga vroeg naar binnen voor intermediates. De rest van het veld gaat een ronde later en ik pak de leiding in de wedstrijd.
Mijn teammate is na 6 ronden tweede en zit vlak op mijn staart omdat mijn banden er helemaal aan zijn. Ik besluit dus een tweede stop te maken en ga aan het einde van de ronde de pits in. Ondertussen is het veel harder gaan regenen en zou full wets een verstandige keuze zijn.
Dus ik rij de pits in, maar ik schiet wat te ver door. Zie ik ineens de ghost van mijn teammate ineens door me heen rijden en VOOR me stoppen. Dus ik moest wachten in de pitlane op mijn teamgenoot. Wanneer zijn banden zijn gewisseld komt de rest van het veld ook net de pits in, dus hij moest wachten tot iedereen voorbij was, voordat hij weg kon rijden. Hij weg, ik krijg nieuwe banden, wil ik weg rijden.... achterblijvers die gaan pitten! Kortom ik verlies in totaal bijna 20 seconden tijd.
Maargoed iedereen was gewisseld naar full wets en ik naar intermediates. De laatste drie ronden knal ik zo hard als ik kan... in de allerlaatste bocht pak ik de leiding in de wedstrijd weer
Wat een spanning, een frustratie en wat een race
Ik vind het alleen stom dat andere auto's ghosten wanneer ze de pits inrijden...
Dat klopt inderdaad. Je hebt het ook echt altijd wanneer je in de van te voren ingestelde ronde de pits in rijdt. Maargoed als je een ronde eerder naar binnen gaat meestal ook. Hoe dan ook ben je vaak gewoon de sjaak in 20% races. Dit zal wel minder zijn bij langere races neem ik aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik vind het vooral klote dat zoveel ruimte tussen de wagens in de pits houden, soms moet je best lang wachten voordat je weg mag rijden omdat er auto's aankomen waar je eigenlijk makkelijk voor of tussen kon..
Je kan er natuurlijk voor kiezen om hem eerst even te downloaden om te kijken of je het het geld waard vind en of het een beetje te doen is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:32 schreef Meike26 het volgende:
Helaas heb ik (nog) geen F1 2010, maar de F1 banen die in GT5 zitten, lijken over het algemeen altijd wel goed op elkaar, in diverse spellen.
Om te kijken vind ik de GP van Monza bijvoorbeeld altijd een saaie baan om te zien, maar om te racen (gaming) is het wel een tof circuit. Net zoals Suzuka en Monaco.
Weet niet hoe het in F1 2010 is, maar Monaco en dan met name de hairpin zijn echt niet te doen, zo scherp. Met de Ferrari F1 2010 dwing ik de auto dan net voor de bocht in een slip, dan haal ik die hairpin wel. Ook Tabac, dat bochtje om het gebouw heen, net voor ingang van start/finish, is een heikel punt.
Misschien dat dit spelletje er wel snel gaat komen, want:
Hongarije, Spa en Maleisie zijn bij uitstek de banen die ik echt mis !!
Ik speel gewoon met een controller en dat gaat prima. Je moet gewoon sturen door "tikjes" tegen het pookje en de RT geven (met de Xbox 360 dan). Zo kun je prima gedoseerd sturen en gasgevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk voor kiezen om hem eerst even te downloaden om te kijken of je het het geld waard vind en of het een beetje te doen is.
Volgens mij is hij best lastig zonder stuur te spelen namelijk
Herkenbaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
net weer ff 2 uurtjes gespeeld, tis wel inspannend zegBarcelona blijft vervelend, ik kom in de vrije trainingen maar niet verder dan de 20ste plaats
in de regen nog welquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Heb in mijn Force India in de regen de pole gepakt, maar ga dat in de droge race natuurlijk verspelen.
In de regen ben ik juist beter dan de concurrentie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de regen nog wel![]()
ik ben echt baggerslecht in de regenin Melbourne 5de gekwalificeerd op het droge, 24e in de natte race
Ja ik juist ook!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de regen ben ik juist beter dan de concurrentie.
Dan moet je juist je team afkraken en wel goede prestaties in de races en kwalificaties leveren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja ik juist ook!
Ik vind het trouwens altijd wel tof om op de harde (das toch zonder groene lijn?) band te kwalificeren (wanneer ik in Q3 zit), en dan dus op die band te beginnen en dan het laatste deel van de race op de zachte band iedereen voorbij jagen
Wat zijn trouwens de beste antwoorden om te geven aan de pers als je naar een ander team wil? Ik ben lotus namelijk wel zat.. Moet je je team helemaal prijzen of moet je juist zeggen dat je het niks vind en graag weg wilt?
Oh dan ga ik dat de resterende races doen. Want ik wil graag naar een beter teamquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je juist je team afkraken en wel goede prestaties in de races en kwalificaties leveren.
Dat probeer ik ook meestal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja ik juist ook!
Ik vind het trouwens altijd wel tof om op de harde (das toch zonder groene lijn?) band te kwalificeren (wanneer ik in Q3 zit), en dan dus op die band te beginnen en dan het laatste deel van de race op de zachte band iedereen voorbij jagen
F1 2010 is ook echt het enigste spel waarbij ik het niet erg vind om niet eerste te worden, soms ben ik zelfs blij met een6e plaats bijvoorbeeld:Pquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:50 schreef Dudeweiser het volgende:
zo, vandaag Barcelona afgerond, netjes 11de in de kwali, en toen de race in de regenmaar tis me gelukt, en toch maar mooi 8ste geworden
morgen ga ik beginnen aan monaco
zo lang je maar flink je best hebt gedaan is dat helemaal topquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef MosPos het volgende:
[..]
F1 2010 is ook echt het enigste spel waarbij ik het niet erg vind om niet eerste te worden, soms ben ik zelfs blij met een6e plaats bijvoorbeeld
ik denk dat je een mooie verhouding moet vinden tussen grip en topsnelheidquote:Op maandag 4 april 2011 23:50 schreef WEST het volgende:
Heeft iemand ook een goeie setup voor Silverstone wat een vervelende baan is dat
het is een mooie baan, alleen die eerste sector is zo trickiequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:04 schreef vosss het volgende:
Vervelende baan??? Ik vind het een prachtbaan!![]()
![]()
ging nog bijna fout op het einde ookquote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef MosPos het volgende:
Net een leuk gevecht gehad met Massa. Mijn eerste race voor TR, meteen pole en overwinning. Toch wel stuk sneller dan de Lotus, want ik kan de Ferrari's nu nog een beetje bijhouden op de rechte stukken. Lekker baantje is Bahrain trouwens
Nee, tenzij ik echt er rakelings voorbij ga ofzo maar dat was toch hier duidelijk niet het geval.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:52 schreef vosss het volgende:
Heb je dat vaker gehad op die baan? Mij is het daar nog nooit overkomen namelijk, ook niet op datzelfde stuk
23 septemberquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:54 schreef vosss het volgende:
Overigens even wat anders, ze zouden toch elk jaar rond eind zomer met een nieuwe komen?
Heeft iemand uberhaupt al iets gehoord over F1 2011?
Ik heb er en nog niks over gehoord en nog geen trailer van gezien en nog geen screenshot van gezien en nog geen releasedate gehoord?!
Gaat die wel nog komen of vielen de verkoopcijfers van 2010 zo tegen dat ze er van af gezien hebben (wat ik niet hoop)
Iemand?
Heb ik ook eens gehad daar! ik weet niet meeer of ik iemand op een ronde zette, maar deze auto reed ook de muur in op het rechte stuk. Gelukkig raakte hij mij niet daarna.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Vreemde bug/glitch die ik gister ontdekte (Canada). Als je iemand op een ronde wilt zetten dan gaan ze overdreven aan de kant, wat een zeer merkwaardig moment opleverde, waarvan ik echt rot schrok toen ik de race aan het rijden was:
Mijn eerste seizoen reed ik voor Force India, maar daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.quote:Nog een tip trouwens: geen Force India worden bij een carrière... heeft een pitstopbug, waardoor je soms maar 30 km rijdt de gehele pitstop. Kost een seconde of veertig
Je hebt voor een race drie vrije trainingen, in totaal 3.5 uur. Genoeg tijd om het wat te leren rijden. Toen ik begon stond ik iedere bocht andersom, ging al gauw beter.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef J-V het volgende:
Heb hem net ook aangeschaft! Heb er zin an!!! ( ps3)
Kan ik gewoon gelijk de career mode starten of wat dat geen succes? Practice nodig?
op welk circuit want ik heb tot op heden geen last en zit in Hongarijequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
.
Nog een tip trouwens: geen Force India worden bij een carrière... heeft een pitstopbug, waardoor je soms maar 30 km rijdt de gehele pitstop. Kost een seconde of veertig
Daar erger ik me ook aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:07 schreef sweetco het volgende:
weet je waar ik me de tyfus aan erger?
die kutpitstops waar het team je er niet uit laat omdat er op 1km afstand een andere auto door de pits rijdt. En dan te bedenken dat ze hem in realliefe nog liever kapot laten gaan in de pits dan een plek verliezen BAH!
dat soort races zijn altijd puur genietenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Montréal
Pole position op harde banden door een grid penalty vanaf plek 6 moeten starten.
Opgeklommen tot de derde postitie. Uiteindelijk op de eerste plaats rondgereden, doordat de nummers 1 en 2 van de race (beide RB's) hun pitstop afwerkten en ik nog niet.
Zelf naar binnen voor zachte banden. Na de pitstop lag ik weer derde op 12 seconde van Vettel en 5 seconde achter op Webber.
Op de zachte compound was ik ongeveer 0,5 tot 1 seconde per ronde sneller dan Webber op de harde banden, daarnaast werd Webber ook nog af en toe opgehouden door achterblijvers waardoor ik vrij snel in kon lopen en hem passeren.
Vettel was iets lastiger om bij te halen het gat bleef zo rond de 2 à 3,5 seconde liggen. Met het ingaan van de laatste ronde had ik het gat weten te dichten tot 1,4 seconde.
Dit had ik tot aan de hairpin weten goed te maken en dankzij Alguersuari kon Vettel niet snel weg accelereren uit de hairpin, zodat ik onder zijn achtervleugel kon blijven.
Op het rechte stuk richting de laatste chicane en the Wall of Champions reden we (Vettel en ik) naast elkaar. Vettel remde eerder voor de chicane, waardoor ik als eerste de chicane in en uit ging en de wedstrijd kon winnen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En heeft RBR ook in het spel zoveel problemen met KERS.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:50 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik hoop dat ze in f1 2011 KERS wel een beetje realistisch houden en dat het geen nitro-knop wordt ofzo.
Ook ben ik benieuwd hoe DRS zal uitpakken en of je het handmatig moet bedienen of niet --> handmatig bedienen zal in kwalificaties uitmonden in RSI-vingers.
Bronquote:Apparently Dev Diary 1 is going up tomorrow, on Gamespotuk 6pm GMT. I'm nobody else has yet said this.
http://www.binsearch.net/(...)ize=&font=&postdate=quote:Dit is een mod voor F1 2010 van codemasters. je kunt hem ook downloaden via racedepartment maar dit gaat toch wel sneller dus daarom post ik hemdit is mijn eerste post dus als er iets mis is dan weet je waardoor het komt. de mod bevat o.a het volgende:
This modpack completely converts the game to the 2011 season.
Features:
Liveries -- Brand new liveries have been made for each car to match each team from the season.
Cockpit Wheels -- The wheels have been redone for the teams to match their real life counterparts.
Pit and Race Crews -- Crews have been repainted to match their 2011 appearance.
Garages/Paddocks -- Teams have new garages and paddocks to better match their sponsors and car livery.
New Drivers -- A total of 6 brand new drivers are now in the game.
Track Order -- All the tracks in the game are in proper 2011 order.
Driver/Team Strengths -- All drivers and teams are edited to match their skills and positions as close as possible to the 2011 season.
Helmets -- Some helmets are done but the rest of them will be released soon.
Car/Track Menus -- There are new car and track menu selection screens.
2011 Video -- A brand new video was made at game startup for the 2011 season.
Car Hud 2011 -- There is now a new speedometer to match the new season.
EN Ryder's Mod Manager zit erbij + Save Fix
De Season 2011 Mod moet je installeren via Ryder's Mod Manager.
klik in Ryder's Mod Manager eerst op: File - Profile en selecteer dan je F1 2010 Folder.
klik dan op Add - Folder en selecteer de Season 2011 folder die je hebt gedownload.
druk dan op installeren, ff wachten en dan doet hij het als het goed is
De Save Fix moet je gewoon kopieren en plakken in /F1 2010/system maakt niet uit of je dat ervoor of erna doet.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef PieterBas het volgende:
Wat is Catalunya toch een bazencircuit![]()
. Die twee chicanes op het einde
![]()
Het is en blijft pure ellendequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Desunoto het volgende:
X360 dus geen mods.
Op deze manier klopt er geen hout van. Nog een voorbeeldje: als ik in de Lotus op P9 kwalificeer (wat op zich al een mirakel is), en ik rij in de race tussen twee Toro Rosso's in op plaats 13 rond, dan rijden we in eerste instantie makkelijk weg van de Saubers en Williamsen daarachter maar na de eerste pitstops lig op opeens 19e en verlies ik klaarblijkelijk 2/3 seconden per ronde op Kobayashi, en dat terwijl ik zelfs sneller ga rijden op de nieuwe banden.
Denk dat ik in het vervolg de AI een tandje lager zet (dat kan toch wel?) en de traction control aan, zodat ik op dezelfde rails rij als zij.![]()
Maar dan krijg je waarschijnlijk het vreemde effect van een Lotus die strijdt om podiumplaatsen.
Ik vraag me echt af wat ze gedacht moeten hebben toen ze dit zo in elkaar hebben gezet. "Ach boeiend, die complete willekeur, de spelers merken het toch niet.", of zo?
Online is wel tof, alleen de sprints worden altijd weer verneukt door malloten die je in de eerste bocht van de baan af rammen... Zo jammer is dat. Dat is het enige wat ECHT gefixt MOET worden in F1 2011, anders blijft multiplayeren echt gewoonweg niet leuk...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef Desunoto het volgende:
De moeilijkheidsgraad een niveau lager betekent inderdaad dat je als Lotus zo'n beetje alles met gemak wint.![]()
Online is het wel aardig trouwens, dat valt ontzettend mee.Leuk die 15 minuten kwalificatie en dan een race op 20%/30% van de afstand. Zitten wel steeds klunzen tussen die niet voor je aan de kant gaan als je in een snelle ronde zit in de kwali maar ja.
Catalunya was voor mij een ramp. pole gestart als 24ste gefinisht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:01 schreef Desunoto het volgende:
Op zich zijn alle circuits wel te doen, alleen de AI is wat vreemd ingesteld.
Volgende race is in Monaco... daar kan je op zich snel rondrijden als je het circuit leert, maar je doet het niet want je weet dat een foutje van 10 centimeter je voorvleugel kan kosten, en dus al je kansen op punten. Terwijl de AI moeiteloos rondes lang snelste tijden rijdt.
Beetje jammer dat daar geen rekening mee is gehouden. Zal waarschijnlijk een 0-punten race worden.
In de kwalificatie was ik in sector 1 de snelste maar verloor in die andere twee sectoren veel tijd, waardoor ik ergens 20+ stond. Echter dankzij regen kwalificeerde ik mij vooraan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef Desunoto het volgende:
Catalunya snapte ik ook geen bal van. Ik kwalificeerde als 6e en eindigde als 6e. De vijf snelle jongens voor me zoefden alsof ze een extra turbo erin hadden en ik moest eigenlijk alleen maar in m'n spiegels kijken voor Rosberg e.d.
En dat terwijl ik wel het gevoel heb heel snel te gaan. Ik ken de baan behoorlijk goed.
En oh ja, het vreemde was ook dat in de kwalificaties ik constant de snelste was in sector 1, maar tijdens de race verloor ik steeds een halve seconde in die eerste bochten. Ze reden naar me toe alsof ze magneten onder hun auto hadden geplakt en er magneten onder het wegdek lagen.
De tijden die gereden worden door de AI zijn geen echte tijden.quote:En oh ja, het vreemde was ook dat in de kwalificaties ik constant de snelste was in sector 1, maar tijdens de race verloor ik steeds een halve seconde in die eerste bochten. Ze reden naar me toe alsof ze magneten onder hun auto hadden geplakt en er magneten onder het wegdek lagen.
quote:Codemasters bevestigt komst van safety car in F1 2011
Codemasters heeft vandaag bevestigd dat voor het nieuwste Formule 1-spel F1 2011, wat beschikbaar zal komen voor de Playstation 3, de Xbox 360 en de PC, een safety car zal bevatten. Het was één van de meest gevraagde items door de spelers van het spel.
Codemasters kreeg de licentie voor het ontwikkelen van Formule 1-games in 2009 in handen en bracht vorig jaar het eerste spel uit. Daarin werd geen safety car opgenomen. Ook in eerdere spellen van Sony kwam geen safety car voor. Daar komt volgende maand, wanneer F1 2011 zal worden uitgegeven, verandering in.
Steve Hood, één van de ontwikkelaar van F1 2011, schreef op Twitter: "Oké, er zit een safety car in het spel van dit jaar. Het gaat geweldig worden!" Andy Gray gaf meer details vrij: "Je kan het niet besturen, het is online beschikbaar en je behoud hetzelfde camera standpunt. Je kan zelf nog rijden achter de safety car, maar er zullen enkele restricties zijn. Je kan de safety car ook weglaten in het spel, maar meer details zullen later bekend worden gemaakt."
Ga eens Grand Prix Legends spelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:33 schreef SoldMayor het volgende:
Zou er dan eindelijk een f1 game komen die moeilijk is?
Die AI op legendary was zelfs te makkelijk in f1 2010...
Ja, ook mooie graphics.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:04 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ga eens Grand Prix Legends spelen
momenteel niet, maar deze ga ik de rest van de races rijden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef Nober het volgende:
Word er nog geracet? Ben de laatste dagen weer regelmatig online aan het racen!
Jawel, vandaag nog een aantal sprintraces gedaanquote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef Nober het volgende:
Word er nog geracet? Ben de laatste dagen weer regelmatig online aan het racen!
Sommige tracks zijn gewoon moeilijker. Zelf heb ik problemen met langzame tracks zoals monaco. Alle snellere banen zijn super simpel. Het ligt gewoon aan je rijstijlquote:Op zondag 11 september 2011 22:20 schreef nils7 het volgende:
Op sommige circuits win ik in een Lotus op anderen stijf in het middenveld in een RB
Ze moeten dat eens constant maken in F1 2011... heb career modus maar afgebroken in 2010 want dat sloeg nergens op... dat ik niet kan winnen in een Lotus soit heb ik vrede mee maar de ene race op het podium en in een andere race zorgen dat ik niet gelapt wordt is vreemd.
(ff erg uit zn verband getrokken natuurlijk maar als ik hier lees ben ik niet de enige)
Catalunya, Monte Carlo, Budapest zijn voor mij lastig, ik eindig daar ergens achteraan.quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sommige tracks zijn gewoon moeilijker. Zelf heb ik problemen met langzame tracks zoals monaco. Alle snellere banen zijn super simpel. Het ligt gewoon aan je rijstijl
Datmeenjeniet!quote:Maargoed, nog 13 dagen tot F1 2011
jah hoop dat dat gefixed is want de lol is er af bij mij...quote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het ligt neit aan de tracks, of aan julliezelf.. simpelweg de AI, is op sommige tracks heel goed, en op anderen heel slecht (zelfs op legendary).
Maargoed, nog 13 dagen tot F1 2011... hopelijk is dat allemaal gefixed.
Rossdale, koop jij nog ff een PS3 zodat we kunnen co-open?quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel, vandaag nog een aantal sprintraces gedaan
Als voorbereiding op F1 2011
Je mag wel een 360 van me lenenquote:Op woensdag 14 september 2011 08:58 schreef Misan het volgende:
[..]
Rossdale, koop jij nog ff een PS3 zodat we kunnen co-open?
nou... dat klinkt niet eens verkeerd in de orenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je mag wel een 360 van me lenen
Ik neem aan 11? Want 10 is allang uit natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef nils7 het volgende:
Niemand een shop tegen gekomen die m per ongeluk al verkoopt?
MediaMarkt in Middelburg had hem vandaag (vanochtend) nog niet in de rekken liggen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Hij lag sinds gisteren al in de rekken bij Mediamarkt Breda en Eindhoven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |