Oh dan ga ik dat de resterende races doen. Want ik wil graag naar een beter teamquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je juist je team afkraken en wel goede prestaties in de races en kwalificaties leveren.
Dat probeer ik ook meestal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja ik juist ook!
Ik vind het trouwens altijd wel tof om op de harde (das toch zonder groene lijn?) band te kwalificeren (wanneer ik in Q3 zit), en dan dus op die band te beginnen en dan het laatste deel van de race op de zachte band iedereen voorbij jagen
F1 2010 is ook echt het enigste spel waarbij ik het niet erg vind om niet eerste te worden, soms ben ik zelfs blij met een6e plaats bijvoorbeeld:Pquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:50 schreef Dudeweiser het volgende:
zo, vandaag Barcelona afgerond, netjes 11de in de kwali, en toen de race in de regenmaar tis me gelukt, en toch maar mooi 8ste geworden
morgen ga ik beginnen aan monaco
zo lang je maar flink je best hebt gedaan is dat helemaal topquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef MosPos het volgende:
[..]
F1 2010 is ook echt het enigste spel waarbij ik het niet erg vind om niet eerste te worden, soms ben ik zelfs blij met een6e plaats bijvoorbeeld
ik denk dat je een mooie verhouding moet vinden tussen grip en topsnelheidquote:Op maandag 4 april 2011 23:50 schreef WEST het volgende:
Heeft iemand ook een goeie setup voor Silverstone wat een vervelende baan is dat
het is een mooie baan, alleen die eerste sector is zo trickiequote:Op dinsdag 5 april 2011 01:04 schreef vosss het volgende:
Vervelende baan??? Ik vind het een prachtbaan!![]()
![]()
ging nog bijna fout op het einde ookquote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef MosPos het volgende:
Net een leuk gevecht gehad met Massa. Mijn eerste race voor TR, meteen pole en overwinning. Toch wel stuk sneller dan de Lotus, want ik kan de Ferrari's nu nog een beetje bijhouden op de rechte stukken. Lekker baantje is Bahrain trouwens
Nee, tenzij ik echt er rakelings voorbij ga ofzo maar dat was toch hier duidelijk niet het geval.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:52 schreef vosss het volgende:
Heb je dat vaker gehad op die baan? Mij is het daar nog nooit overkomen namelijk, ook niet op datzelfde stuk
23 septemberquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:54 schreef vosss het volgende:
Overigens even wat anders, ze zouden toch elk jaar rond eind zomer met een nieuwe komen?
Heeft iemand uberhaupt al iets gehoord over F1 2011?
Ik heb er en nog niks over gehoord en nog geen trailer van gezien en nog geen screenshot van gezien en nog geen releasedate gehoord?!
Gaat die wel nog komen of vielen de verkoopcijfers van 2010 zo tegen dat ze er van af gezien hebben (wat ik niet hoop)
Iemand?
Heb ik ook eens gehad daar! ik weet niet meeer of ik iemand op een ronde zette, maar deze auto reed ook de muur in op het rechte stuk. Gelukkig raakte hij mij niet daarna.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Vreemde bug/glitch die ik gister ontdekte (Canada). Als je iemand op een ronde wilt zetten dan gaan ze overdreven aan de kant, wat een zeer merkwaardig moment opleverde, waarvan ik echt rot schrok toen ik de race aan het rijden was:
Mijn eerste seizoen reed ik voor Force India, maar daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.quote:Nog een tip trouwens: geen Force India worden bij een carrière... heeft een pitstopbug, waardoor je soms maar 30 km rijdt de gehele pitstop. Kost een seconde of veertig
Je hebt voor een race drie vrije trainingen, in totaal 3.5 uur. Genoeg tijd om het wat te leren rijden. Toen ik begon stond ik iedere bocht andersom, ging al gauw beter.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef J-V het volgende:
Heb hem net ook aangeschaft! Heb er zin an!!! ( ps3)
Kan ik gewoon gelijk de career mode starten of wat dat geen succes? Practice nodig?
op welk circuit want ik heb tot op heden geen last en zit in Hongarijequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
.
Nog een tip trouwens: geen Force India worden bij een carrière... heeft een pitstopbug, waardoor je soms maar 30 km rijdt de gehele pitstop. Kost een seconde of veertig
Daar erger ik me ook aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:07 schreef sweetco het volgende:
weet je waar ik me de tyfus aan erger?
die kutpitstops waar het team je er niet uit laat omdat er op 1km afstand een andere auto door de pits rijdt. En dan te bedenken dat ze hem in realliefe nog liever kapot laten gaan in de pits dan een plek verliezen BAH!
dat soort races zijn altijd puur genietenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Montréal
Pole position op harde banden door een grid penalty vanaf plek 6 moeten starten.
Opgeklommen tot de derde postitie. Uiteindelijk op de eerste plaats rondgereden, doordat de nummers 1 en 2 van de race (beide RB's) hun pitstop afwerkten en ik nog niet.
Zelf naar binnen voor zachte banden. Na de pitstop lag ik weer derde op 12 seconde van Vettel en 5 seconde achter op Webber.
Op de zachte compound was ik ongeveer 0,5 tot 1 seconde per ronde sneller dan Webber op de harde banden, daarnaast werd Webber ook nog af en toe opgehouden door achterblijvers waardoor ik vrij snel in kon lopen en hem passeren.
Vettel was iets lastiger om bij te halen het gat bleef zo rond de 2 à 3,5 seconde liggen. Met het ingaan van de laatste ronde had ik het gat weten te dichten tot 1,4 seconde.
Dit had ik tot aan de hairpin weten goed te maken en dankzij Alguersuari kon Vettel niet snel weg accelereren uit de hairpin, zodat ik onder zijn achtervleugel kon blijven.
Op het rechte stuk richting de laatste chicane en the Wall of Champions reden we (Vettel en ik) naast elkaar. Vettel remde eerder voor de chicane, waardoor ik als eerste de chicane in en uit ging en de wedstrijd kon winnen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En heeft RBR ook in het spel zoveel problemen met KERS.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:50 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik hoop dat ze in f1 2011 KERS wel een beetje realistisch houden en dat het geen nitro-knop wordt ofzo.
Ook ben ik benieuwd hoe DRS zal uitpakken en of je het handmatig moet bedienen of niet --> handmatig bedienen zal in kwalificaties uitmonden in RSI-vingers.
Bronquote:Apparently Dev Diary 1 is going up tomorrow, on Gamespotuk 6pm GMT. I'm nobody else has yet said this.
http://www.binsearch.net/(...)ize=&font=&postdate=quote:Dit is een mod voor F1 2010 van codemasters. je kunt hem ook downloaden via racedepartment maar dit gaat toch wel sneller dus daarom post ik hemdit is mijn eerste post dus als er iets mis is dan weet je waardoor het komt. de mod bevat o.a het volgende:
This modpack completely converts the game to the 2011 season.
Features:
Liveries -- Brand new liveries have been made for each car to match each team from the season.
Cockpit Wheels -- The wheels have been redone for the teams to match their real life counterparts.
Pit and Race Crews -- Crews have been repainted to match their 2011 appearance.
Garages/Paddocks -- Teams have new garages and paddocks to better match their sponsors and car livery.
New Drivers -- A total of 6 brand new drivers are now in the game.
Track Order -- All the tracks in the game are in proper 2011 order.
Driver/Team Strengths -- All drivers and teams are edited to match their skills and positions as close as possible to the 2011 season.
Helmets -- Some helmets are done but the rest of them will be released soon.
Car/Track Menus -- There are new car and track menu selection screens.
2011 Video -- A brand new video was made at game startup for the 2011 season.
Car Hud 2011 -- There is now a new speedometer to match the new season.
EN Ryder's Mod Manager zit erbij + Save Fix
De Season 2011 Mod moet je installeren via Ryder's Mod Manager.
klik in Ryder's Mod Manager eerst op: File - Profile en selecteer dan je F1 2010 Folder.
klik dan op Add - Folder en selecteer de Season 2011 folder die je hebt gedownload.
druk dan op installeren, ff wachten en dan doet hij het als het goed is
De Save Fix moet je gewoon kopieren en plakken in /F1 2010/system maakt niet uit of je dat ervoor of erna doet.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef PieterBas het volgende:
Wat is Catalunya toch een bazencircuit![]()
. Die twee chicanes op het einde
![]()
Het is en blijft pure ellendequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Desunoto het volgende:
X360 dus geen mods.
Op deze manier klopt er geen hout van. Nog een voorbeeldje: als ik in de Lotus op P9 kwalificeer (wat op zich al een mirakel is), en ik rij in de race tussen twee Toro Rosso's in op plaats 13 rond, dan rijden we in eerste instantie makkelijk weg van de Saubers en Williamsen daarachter maar na de eerste pitstops lig op opeens 19e en verlies ik klaarblijkelijk 2/3 seconden per ronde op Kobayashi, en dat terwijl ik zelfs sneller ga rijden op de nieuwe banden.
Denk dat ik in het vervolg de AI een tandje lager zet (dat kan toch wel?) en de traction control aan, zodat ik op dezelfde rails rij als zij.![]()
Maar dan krijg je waarschijnlijk het vreemde effect van een Lotus die strijdt om podiumplaatsen.
Ik vraag me echt af wat ze gedacht moeten hebben toen ze dit zo in elkaar hebben gezet. "Ach boeiend, die complete willekeur, de spelers merken het toch niet.", of zo?
Online is wel tof, alleen de sprints worden altijd weer verneukt door malloten die je in de eerste bocht van de baan af rammen... Zo jammer is dat. Dat is het enige wat ECHT gefixt MOET worden in F1 2011, anders blijft multiplayeren echt gewoonweg niet leuk...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef Desunoto het volgende:
De moeilijkheidsgraad een niveau lager betekent inderdaad dat je als Lotus zo'n beetje alles met gemak wint.![]()
Online is het wel aardig trouwens, dat valt ontzettend mee.Leuk die 15 minuten kwalificatie en dan een race op 20%/30% van de afstand. Zitten wel steeds klunzen tussen die niet voor je aan de kant gaan als je in een snelle ronde zit in de kwali maar ja.
Catalunya was voor mij een ramp. pole gestart als 24ste gefinisht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:01 schreef Desunoto het volgende:
Op zich zijn alle circuits wel te doen, alleen de AI is wat vreemd ingesteld.
Volgende race is in Monaco... daar kan je op zich snel rondrijden als je het circuit leert, maar je doet het niet want je weet dat een foutje van 10 centimeter je voorvleugel kan kosten, en dus al je kansen op punten. Terwijl de AI moeiteloos rondes lang snelste tijden rijdt.
Beetje jammer dat daar geen rekening mee is gehouden. Zal waarschijnlijk een 0-punten race worden.
In de kwalificatie was ik in sector 1 de snelste maar verloor in die andere twee sectoren veel tijd, waardoor ik ergens 20+ stond. Echter dankzij regen kwalificeerde ik mij vooraan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef Desunoto het volgende:
Catalunya snapte ik ook geen bal van. Ik kwalificeerde als 6e en eindigde als 6e. De vijf snelle jongens voor me zoefden alsof ze een extra turbo erin hadden en ik moest eigenlijk alleen maar in m'n spiegels kijken voor Rosberg e.d.
En dat terwijl ik wel het gevoel heb heel snel te gaan. Ik ken de baan behoorlijk goed.
En oh ja, het vreemde was ook dat in de kwalificaties ik constant de snelste was in sector 1, maar tijdens de race verloor ik steeds een halve seconde in die eerste bochten. Ze reden naar me toe alsof ze magneten onder hun auto hadden geplakt en er magneten onder het wegdek lagen.
De tijden die gereden worden door de AI zijn geen echte tijden.quote:En oh ja, het vreemde was ook dat in de kwalificaties ik constant de snelste was in sector 1, maar tijdens de race verloor ik steeds een halve seconde in die eerste bochten. Ze reden naar me toe alsof ze magneten onder hun auto hadden geplakt en er magneten onder het wegdek lagen.
quote:Codemasters bevestigt komst van safety car in F1 2011
Codemasters heeft vandaag bevestigd dat voor het nieuwste Formule 1-spel F1 2011, wat beschikbaar zal komen voor de Playstation 3, de Xbox 360 en de PC, een safety car zal bevatten. Het was één van de meest gevraagde items door de spelers van het spel.
Codemasters kreeg de licentie voor het ontwikkelen van Formule 1-games in 2009 in handen en bracht vorig jaar het eerste spel uit. Daarin werd geen safety car opgenomen. Ook in eerdere spellen van Sony kwam geen safety car voor. Daar komt volgende maand, wanneer F1 2011 zal worden uitgegeven, verandering in.
Steve Hood, één van de ontwikkelaar van F1 2011, schreef op Twitter: "Oké, er zit een safety car in het spel van dit jaar. Het gaat geweldig worden!" Andy Gray gaf meer details vrij: "Je kan het niet besturen, het is online beschikbaar en je behoud hetzelfde camera standpunt. Je kan zelf nog rijden achter de safety car, maar er zullen enkele restricties zijn. Je kan de safety car ook weglaten in het spel, maar meer details zullen later bekend worden gemaakt."
Ga eens Grand Prix Legends spelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:33 schreef SoldMayor het volgende:
Zou er dan eindelijk een f1 game komen die moeilijk is?
Die AI op legendary was zelfs te makkelijk in f1 2010...
Ja, ook mooie graphics.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:04 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ga eens Grand Prix Legends spelen
momenteel niet, maar deze ga ik de rest van de races rijden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef Nober het volgende:
Word er nog geracet? Ben de laatste dagen weer regelmatig online aan het racen!
Jawel, vandaag nog een aantal sprintraces gedaanquote:Op zondag 11 september 2011 19:08 schreef Nober het volgende:
Word er nog geracet? Ben de laatste dagen weer regelmatig online aan het racen!
Sommige tracks zijn gewoon moeilijker. Zelf heb ik problemen met langzame tracks zoals monaco. Alle snellere banen zijn super simpel. Het ligt gewoon aan je rijstijlquote:Op zondag 11 september 2011 22:20 schreef nils7 het volgende:
Op sommige circuits win ik in een Lotus op anderen stijf in het middenveld in een RB
Ze moeten dat eens constant maken in F1 2011... heb career modus maar afgebroken in 2010 want dat sloeg nergens op... dat ik niet kan winnen in een Lotus soit heb ik vrede mee maar de ene race op het podium en in een andere race zorgen dat ik niet gelapt wordt is vreemd.
(ff erg uit zn verband getrokken natuurlijk maar als ik hier lees ben ik niet de enige)
Catalunya, Monte Carlo, Budapest zijn voor mij lastig, ik eindig daar ergens achteraan.quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sommige tracks zijn gewoon moeilijker. Zelf heb ik problemen met langzame tracks zoals monaco. Alle snellere banen zijn super simpel. Het ligt gewoon aan je rijstijl
Datmeenjeniet!quote:Maargoed, nog 13 dagen tot F1 2011
jah hoop dat dat gefixed is want de lol is er af bij mij...quote:Op zondag 11 september 2011 23:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het ligt neit aan de tracks, of aan julliezelf.. simpelweg de AI, is op sommige tracks heel goed, en op anderen heel slecht (zelfs op legendary).
Maargoed, nog 13 dagen tot F1 2011... hopelijk is dat allemaal gefixed.
Rossdale, koop jij nog ff een PS3 zodat we kunnen co-open?quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel, vandaag nog een aantal sprintraces gedaan
Als voorbereiding op F1 2011
Je mag wel een 360 van me lenenquote:Op woensdag 14 september 2011 08:58 schreef Misan het volgende:
[..]
Rossdale, koop jij nog ff een PS3 zodat we kunnen co-open?
nou... dat klinkt niet eens verkeerd in de orenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je mag wel een 360 van me lenen
Ik neem aan 11? Want 10 is allang uit natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef nils7 het volgende:
Niemand een shop tegen gekomen die m per ongeluk al verkoopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |